3 sierpnia 2011

Zakupy - BeBeauty;-)

Chciałabym pokazać Wam moje dzisiejsze zakupy, zrobione w Biedronce. Nie wiem czy wiecie, że można znaleźć w niej kosmetyki i to całkiem dobrej jakości za niską cenę;-) Aktualnie jest gazetka, w której znajdują się głównie produkty firmy BeBeauty (marka Biedronki, którą produkują znane firmy kosmetyczne), do obejrzenia na stronie internetowej sklepu. Moje zakupy nie są zbyt duże, ale zdecydowałam się na kilka nowych produktów do przetestowania. Zdjęcia można powiększyć;-)


* żel pod prysznic Johnson’s energy 1 litr – 9,99 zł


* świeca zapachowa LaRissa lawenda – 3,99 zł (uwielbiam świeczki zapachowe czy olejki do kominka, świece z tej serii już miałam i mogę je tylko polecić;-))


* micelarny żel do mycia i demakijażu BeBeauty 150 ml – 4,99 zł (mój faworyt, to już moje czwarte opakowanie, będzie osobna recenzja o nim)


* puder do kąpieli orange&chocolate i cherry blossom&green tea, opakowanie 75 g – 1,99 zł za sztukę
* chusteczki antybakteryjne Tami 12 sztuk - 1,99 zł


* odżywcze masło do ciała BeBeauty Spa Afryka 200 ml – 7,99 zł (dostępne jeszcze Azja oraz Brazylia)
* peeling do ciała BeBeauty Spa mango 200 ml – 7,99 zł (dostępne jeszcze winogrono oraz borówka)




Dodatkowo żel micelarny, masło oraz peeling do ciała są produkowane przez firmę kosmetyczną TOŁPA. Płacimy niewielką cenę, a otrzymujemy porządny kosmetyk. Możliwe, że jeszcze skuszę się na inne zapachy maseł czy peelingów jeśli będą się sprawdzały. Po przetestowaniu napiszę ich recenzję;-)

12 komentarzy:

  1. Moja przyjaciółka miała z BeBeauty krem do rąk. Pięknie pachnie BANANEM <3 jest duper : )
    Musisz kiedyś powąchać.
    Pozdrawiam : )
    wizazz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z BeBeauty mam już wszystkie żele do buźki :)chciałam kupić ten puder do kąpieli, ale nie mam wanny ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz napisać w paru słowach jak pachną peeling i masło? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam lawendową świeczkę! :) Pięknie pachnie, a te biedronkowe świeczki są bardzo wydajne. Również skusiłam się na puder do kąpieli, nie miałam nigdy styczności z takim produktem :)

    Testowałaś już peeling? Jutro chcę kupić mango albo winogron :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy! Nigdy nie zwracałam uwagi na ich świeczki,ale muszę to zmienić..;D
    A mogłabyś pokrótce przybliżyć,jak pachnie żel,peeling i masło? Bo jutro lecę do biedronki i mam nadzieję,że kosmetyki będą już u mnie dostępne i tak się zastanawiam które zapachy wziąć..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie wiedziałam , że Biedronka ma takie fajne balsamy do ciała. Muszę przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze kupić sobie te balsamy :)
    koniecznie!
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym spróbować tych produktów od TOŁPY. Tym bardziej, że uwielbiam masła i peelingi :) Chyba się przejadę do biedronki jak mi się pokończą moje masła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś kupiłam kosmetyki w Biedronce i moja cera nie wytrzymała tego.. dlatego teraz trochę się boję zaryzykować :) ale ceny faktycznie są powalające. I ta Tołpa :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://wiktoriabeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyki z Biedronki mnóstwo dziewczyn nabyło, chyba każda coś kupiła :) te świece często kupuję fajnie się spalają do samego końca, waniliowa moja ulubiona, chyba najbradziej intensywnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukałam w wielu Biedronkach, ale nie mogę znaleźć świecy LaRissa lawenda. Nie wiem, czy wycofali, czy rzadko się trafiają. Spotykam tylko jabłko z cynamonem, owoce leśne i tropikalne, ale będę szukać dalej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...