21 sierpnia 2011

Letni look


Wczoraj dowiedziałam się, że znowu udało mi się wygrać konkurs na stronie ibeauty.pl . Tym razem był to konkurs na letni makijaż, prezentujący skórę muśniętą słońcem. Pomyślałam, że podzielę się z Wami zdjęciami, które wysłałam w zgłoszeniu.
Do uzyskania takiego rozświetlonego efektu użyłam przede wszystkim samoopalacza St. Moriz. Użyłam brązera z Elf Studio w odcieniu Warm. Makijaż oczu to połączenie dwóch odcieni złota oczywiście z paletki Sleek Storm (wiem, wiem, to już się robi nudne;-D) i w załamaniu dodałam troszkę ciemniejszego brązu.






Uwielbiam taki letni look! ;-)

32 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, buzia jest ślicznie rozświetlona! Delikatny i letni-super! A odcień bronzera jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Grayluje wygranej.
    Ładny makijaż.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow extra :)
    Zostałaś otagowana na moim blogu: Tag 30 pytań kosmetycznych :) zapraszam. Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Zmieniłaś kolor włosów, z filmików pamiętam, że miałaś dużo ciemniejsze.
    Ślicznie wyglądasz, ale to jak zawsze. :-)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. też chaciałam kupic na allegro ale słyszłam, ze jakosc tych marynarke z allegro jest kiepska :(

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny makijaż ! A skóra muśnięta słońcem to bardzo porządany efekt :) pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego dzisiejszego outfitu ! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej, jaki śliczny :) I ten blask na buzi. Genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje, ja nie mam szczęścia w konkursach :)
    zapraszam do siebie
    leffcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, dodaje świeżości i uroku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż!! Podoba mi się twój blog, znam Cię z yt ;)
    Ja obserwuje i zapraszam również na mój blog ;)
    http://natalax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny makijaż! dobrze Ci w takich brązach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż;) Obserwuje i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie rozswietlenie!!! Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt uzyskalas - skóra rozswietlona i opalona :> Gratuluje bo zasluzylas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super opalenizna :) zostałaś oatagowana :)
    http://sauria80world.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz! Rozświetlenie genialne! Zostałaś o TAGowana więcej informacji na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. baaardzo wakacyjny makijaż- bardzo ładny! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na tak ślicznej twarzyczce każdy makijaż wygląda świetnie;)

    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję!
    Bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny makijaz. Pięknie zbrązowiona skóra i oczka bardzo naturalne :)
    No i oczywiscie gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uwielbiam taki look :)
    Gratulacje! :*


    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam na rozdanie :)

    http://x3paulina.blogspot.com/2011/08/rozdanie-d.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż - strzał w dziesiątke! :)
    A po za tym bardzo interesujący blog, oczywiście obserwuję i będzie mi miło jeśli zajrzysz do mnie: kosmetycznyzawrotglowy492.blogspot.com

    ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...