25 sierpnia 2011

Recenzja: Essence błyszczyk XXXL Nudes

Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów na temat błyszczyka Essence XXXL Nudes. Liczyłam, że da mi prawdziwy efekt nude i nie przeliczyłam się, jednak jego działanie nie jest jakieś spektakularne. Faktycznie usta są rozjaśnione, ale nie matowe, bo zawiera drobinki (przynajmniej mój odcień 01 Pure Beauty). Troszeczkę wchodzi w zagłębienia ust, ale z daleka nie jest to widoczne. Do tego ciężko nałożyć go kilka warstw, bo zbiera się na konturach ust. Mimo tych kilku wad, ja bardzo go lubię. Przyjemny w aplikacji – nie jest bardzo gęsty i nie klei się. Jego trwałość jest całkiem w porządku – kilka godzin (bez jedzenia czy picia), nie znika sam z siebie;-) A do tego ślicznie pachnie! Także polecam Wam wypróbowanie, jego koszt to 7,99 zł za 5 ml w Drogerii Natura.











A Wy macie swoje ulubione błyszczyki z Essence?
Pozdrawiam!;-)

30 komentarzy:

  1. świetny błyszczyk,doskonale wyglądam na ustach. Ja niestety żadnego z Essence nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten efekt. Jest taki dziewczęcy.
    XoXo :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny efekt daje ten błyszczyk :)

    Zostałaś przeze mnie oTAGowana : http://x3paulina.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html
    :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny delikatny kolorek;) zapraszam na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTAGowana przeze mnie : http://natalax33.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie delikatne kolorki, sliczny ten błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam odcirń toffi ( 03) i badzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam dużo błyszczyków z Essence z serii Stay with me są świetne! Mleka nie zmywam czekam aż "zastygnie " na twarzy i nakładam krem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam różową wersję-jest świetna! Uwielbiam zapach tego błyszczyka!:)

    A przy okazji! Otagowałam Cię!:) http://ewwwa-makeup.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ten błyszczyk)
    sama mam taki sam, ale w innym kolorze:)

    zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się on szybciutko zjadał z ust :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm, nie podoba mi się ten błyszczyk.

    Ale Blog bardzo!:D Obserwuję.;>

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda bardzo fajnie, ale ja mam dość ciemny naturalny kolor ust i obawiam sie, że wiele by mi nie dał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście nie lubię błyszczyków ale ten kolor mi się baaardzo podoba - mega <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie pasuje do Ciebie ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. NIE napisałaś najważniejszego
    Jak sprawdza się przy całowaniu!?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten błyszczyk pięknie pachnie i super wygląda. Z Essence lubię też błyszczyki Stay With Me:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam być konsultatką Avon Napisz do Olgi ona ci to wytumaczy daje cie jej bloga Opłaca się to http://avon-news.blog.onet.pl/ Poleć znajomym fajne prezety się dostaje od olgi jak ktoś będzie konsultatką avon

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie. ;-) błyszczyków z essence jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam o stay with me z essence i myślę o jego zakupie. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam go! pieknie pachnie tak hmm... to chyba wanilia.

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ten błyszczyk i bardzo go lubię :))
    PS. Jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie :)) Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam nigdy błyszczyków Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam 08 Glamour to Go. Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w życiu nie używałam żadnego błyszczyka.:D:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam Nude Kiss z tej serii i byłam zachwycona. To jeden z niewielu błyszczyków, które zużyłam do dna. Średnio podoba mi się aplikator, ale może w najbliższym czasie skusze się tez na Pure Beauty. Piękna kreska na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie prezentuje się na ustach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...