10 września 2011

Recenzja: Mollon Cosmetics PRO NAIL LAQUER

Dziś chciałabym przedstawić Wam lakier do paznokci z utwardzaczem Mollon Cosmetics z serii profesjonalnej. Na początek informacja od producenta:
Linię MOLLON PRO NAIL LAQUER tworzy kolekcja 20 super trwałych, szybkoschnących lakierów do paznokci. Formuła lakieru została wzbogacona w utwardzacz, który przedłuża jakość lakieru do 7 dni. Wysoka jakość komponentów zapewnia idealną konsystencję lakieru. Wyrafinowaną, klasyczną gamę kolorów uzupełniają odcienie ekstrawaganckie na każdą porę roku, dnia i okazję. Profesjonalny pędzelek, doskonale rozprowadza lakier na płytce paznokcia, nie tworząc smug. Aby spotęgować trwałość lakieru, na początku manicure należy użyć BASE COAT NAIL REPAIR, następnie dwie warstwy lakieru i TOP COAT QUICK DRYER.  






W ramach testów pomalowałam paznokcie jednej ręki tylko lakierem, a drugiej dodatkowo pokryłam jeszcze top coatem z Essence.


Buteleczka lakieru od razu skojarzyła mi się z designem OPI, ale jest to jak najbardziej na plus, bo wygląda bardzo porządnie i profesjonalnie. Otrzymujemy 15 ml lakieru. Ja dostałam go w kolorze nr 5. Jest to bardzo delikatny, pastelowy róż. Idealny na co dzień, do pracy, gdy nie możemy nosić kolorowych paznokci czy także do francuskiego manicuru. Nie jest on całkowicie kryjący, co zresztą widać na zdjęciach, tak prezentują się dwie warstwy. Aplikacja jest bez zarzutu. Zasycha dość szybko. A teraz najważniejszy aspekt czyli trwałość, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Sam lakier bez top coata dopiero w 6 dniu zaczął delikatnie ścierać się na końcówkach. Ale bez żadnych nieestetycznych odprysków. Z kolei na paznokciach potraktowanych jeszcze top coatem utrzymał się obiecywane przez producenta 7 dni i podejrzewam, że utrzymałby się jeszcze dłużej, ale czułam potrzebę pomalowania paznokci już na inny kolor;-) Zaznaczam, że nie uważałam specjalnie na paznokcie, wykonywałam wszystkie codzienne czynności bez zmian. Paznokcie były bardzo błyszczące - nie zauważyłam żeby te z top coatem bardziej się błyszczały, efekt samego lakieru był zadowalający.
Uważam, że ten lakier do paznokci spełnia wszystkie zapewnienia producenta, a nawet pokuszę się o stwierdzenie, że jest to pierwszy lakier, który tak długo utrzymał się na moich paznokciach w stanie nienaruszonym. 

Dziękuję bardzo firmie MOLLON COSMETICS za udostępnienie mi produktów do testów. Jednocześnie informuję, że moja opinia jest szczera i fakt, że otrzymałam je od firmy nie ma nią wpływu.
Buziaki!;-)


P.S. Przepraszam Was, ale przez jakiś czas notki będą pojawiały się rzadziej, ponieważ jestem zajęta nauką do egzaminu, który mam za dwa tygodnie. Mam nadzieję, że wybaczycie;-)

21 komentarzy:

  1. Ale śliczny naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny delikatny kolorek, tak jak lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, ale nie lubię lakierów, przez które prześwitują paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny do frencza :) Mi też buteleczka skojarzyła się z OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana :): http://ewwwa-makeup.blogspot.com/2011/09/tag-letni-projekt-denko.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor, kupiłam dzisiaj podobny z Lovely. :-) Napiszę o nim za parę dni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny kolorek, taki delikatny. :)

    dodaję do obserwowanych oczywiście. :)
    zapraszam do siebie:
    szafapelnamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki, dzięki. :) ładny, naturalny, delikatny kolor. lubię tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor
    smartnesspattern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiuony kolor ! na paznokciach kocham frencz. i czerwony lakier. jesli chodzi o stopy to juz inna bajka :)
    zapraszam do mnie. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! You are so gorgeous. Love your style and blog so much. I am your follower. Please follow me back...

    ♥Love from Turkey (Türkiye)♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek : )

    Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz naprawdę świetny blog!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor, jak nie ma czasu na malowanie on idealnie moze sie sprawdzic

    OdpowiedzUsuń
  16. Co Ty, nie żartuj. Serio są świetne, dużo bym za takie dała :) Ja niestety mam bardzo łamliwe paznokcie i żadne zabiegi, tabletki, lakiery na nie nie działają...

    OdpowiedzUsuń
  17. do francuskiego idealny, ale sam jakoś mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...