30 września 2011

Recenzja: żel micelarny BeBeauty

Chciałabym napisać kilka słów na temat pewnie znanego wszystkim żelu micelarnego BeBeauty produkowanego przez firmę TOŁPA, który można zakupić w Biedronce za porażającą cenę 4,99 zł. Wiem, że większość z Was posiada ten produkt, ale możliwe, że są osoby, które jeszcze wahają się nad jego zakupem i być może mój post Was ostatecznie przekona;-)
Od producenta: Hypoalergiczny preparat w postaci żelu micelarnego delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę twarzy i oczu. Struktury micelarne zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, dokładnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Zawarty w preparacie d-panthenol zapewnia naturalny poziom nawilżenia, łagodzi podrażnienia oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra staje się gładka i czysta. Odzyskuje uczucie świeżości i komfortu.







Żel zamknięty jest w tubce o pojemności 150 ml. Ma on całkiem przyjemną konsystencję - żelową, ale jest ona bardziej zbita niż płynna. Nie pieni się w ogóle. Używam go normalnie jako żelu do twarzy, a czasami nakładam go na zwilżony wodą wacik i przemywam twarz kolistymi ruchami - sprawdza się idealnie! Świetnie oczyszcza twarz z makijażu, sprawia, że jest ona nawilżona, delikatna i absolutnie nie podrażnia jej. Czego chcieć więcej?;-) Myślę, że produkt ten jest bardzo uniwersalny, można go używać na wiele sposobów. Mimo że, bardzo się starałam, nie udało mi się odnaleźć w nim żadnej wady;-) Zużyłam już 4 tubki tego żelu micelarnego i muszę zakupić kolejną, bo to zdecydowanie mój KWC!

24 komentarze:

  1. Krążę dookoła tego żelu i krążę, pewnie niedługo go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie wolę z tej serii ten niebieski żel, ale ten też daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie duzo osób go chwali :) Ja jeszcze nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm skusiłabym się! Za taką cenę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego żelu. Zresztą, na moim blogu także o nim pisałam. Znalazłam same wady. :D
    Ach, kobiety.. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ja gadam?! Pomyliło mi się... Wszelkie wyjaśnienia w recenzji na moim blogu.. :P Głupia Agata..:P

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze już od dawna poluję na ten żel, ale niestety u mnie nigdzie go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Leży u mnie i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy składniki w nim zawarte nie są szkodliwe dla naszej cery ?
    Odpisz proszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. skusiłam się i nie żałuję, czasem słysze minusy jako nieradzenie sobie z makijażem, ale jakoś ja pomasuję pomasuję i daje rade!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja posiadam w wersji tej 2 i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze unikałam kosmetyków, które mają podejrzanie niską cenę, w życiu nie domyśliłabym się, że ten żel produkuje Tołpa! po Twojej recenzji chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. taka cena ? :P pewnie za niedługo znajdzie się i u mnie ;P

    zapraszam na mojego bloga ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. o, moje odkrycie tego roku. :) uwielbiam ten micel, świetnie oczyszcza moją buzię, kupiłam go za 3,45. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuzynka mi też go polecała muszę wypróbować:) Pozdrawiam i zapraszam tez do mnie, na pewno ci się spodoba;) http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Również go lubię.Radzi sobie z myciem twarzy i z demakijażem oczu.No i cena również na plus

    OdpowiedzUsuń
  17. mam go, ale czego na to az wykoncze obecny :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Chwila,
    ale to nie jest promocja, to cena regularna. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja go nie mam ale za taka cene i po takiej recenzji myśle,że warto sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój też :) Mam 2 tubki, recenzowałam go też u siebie i na pewno kupię ponownie :) Delikatny, ale dobrze oczyszcza, nie podrażnia, nie wysusza, tani... Czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa recenzja :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na konkurs :) http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/10/recenzja-produkty-my-organic.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada się ciekawie!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...