15 października 2011

Recenzja: NYX Round Lip Gloss

Błyszczyk NYX Round Lip Gloss w odcieniu 34 Real Nude jest moim ulubieńcem od kilku miesięcy. Dostałam go w wymiankowej paczce. Nie oczekiwałam od niego zbyt wiele, myślałam, że dołączy do błyszczyków, które lubię, ale które nie są jednak idealne. A okazało się, że pokochałam go od pierwszego użycia;-)








Opakowanie jest urocze, bardzo podobają mi się zresztą opakowania większości kosmetyków NYX;-) Konsystencja jest dość kremowa, błyszczyk bardzo dobrze rozprowadza się na ustach i długo utrzymuje. Aplikator w postaci gąbeczki jest dobrze wyprofilowany. Mój kolor to chłodny róż, w opakowaniu wpada troszkę w taki jasny jagodowy, ale na ustach jest zdecydowanie różowy. I to co mnie najbardziej zaskoczyło to jego krycie! Na poniższych zdjęciach mam jedną warstwę błyszczyka i same możecie zobaczyć jak intensywny kolor on daje. Sama widzę to po tym, że ukrywa jednego piega, którego mam na dolnej wardze;-) Także jest to dla mnie ogromny plus.



Dodatkowo błyszczyk nie klei się, nie błyszczy bardzo mocno, do tego stopnia, że pokuszę się o nazwanie go pomadką z delikatnym połyskiem.
Używam go bardzo często, kolor pasuje praktycznie do każdego makijażu, jest bardzo neutralny. 
Polecam Wam wypróbowanie go;-) A może już miałyście taką okazję?;-)

Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Błyszczyk wygląda pięknie na ustach. Też jestem fanką błyszczyków i szminek NYX :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje. Będę musiała nadrobić NYXowe zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! Niestety nie miałam nigdy okazji używać kosmetyków NYX :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pieknie wyglada na twoich ustach :p

    pozdrawiam i zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  5. błyszczyk ślicznie prezentuje się na ustach :)

    od dzisiaj omijam szerokim łukiem wszelkie drogerie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor bajeczny, świetnie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, otagowałam Cię :)
    http://looklikemylove.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże jakie Ty masz piękne usta :D!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog
    dodajemy?????
    zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  10. NYX is awesome! It's also cool that they aren't too expensive, but I wish I could find NYX in more stores.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, tusz jest nieznośny, bo strasznie się sypie i to krótko po nałożeniu... I ta twarda szczoteczka, szkoda gadać.
    Ładny ten błyszczyk, ile kosztował? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wygląda na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I looove NYX round gloss, this color is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny kolor!bardzo lubie te blyszczyki NYX'a ale jakos unikalam tego odcienia i widze, ze nie slusznie....

    Nie myslalas o rezygnacji z weryfikacji obrazkowej?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolorek! masz piękne usta :D!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...