25 listopada 2011

Małe zakupy - Essence ;-)

Dziś wybrałam się do Drogerii Natura z nadzieją, że zostanie dla mnie coś jeszcze z limitowanki Essence Vampire's Love. I oto, co udało mi się upolować:


Skusiłam się na rozświetlający puder (10,99 zł).


Oraz lakier do paznokci w odcieniu 01 Gold Old Buffy (6,99 zł). 


Zakochałam się w nim oglądając zdjęcia na blogach i stwierdziłam, że musi być mój;-) Zastanawiałam się jeszcze nad różem do policzków w żelu, ale ostatecznie go sobie odpuściłam, bo nie wiem czy taki kolor i konsystencja odpowiadałaby mojej skórze.
Dobrałam jeszcze lakier Essence Special Effect Topper (7,99 zł), na który czaiłam się od dawna.



A Wy skusiłyście się na coś z limitowanki Vampire's Love?;-)



15 komentarzy:

  1. Fajne produkty, ja nic nie mam z tej limitowanki i raczej nic nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja poluję na tą limitowankę od dobrych dwóch tygodni :O

    OdpowiedzUsuń
  3. czaje się na róż w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluję na ten puder i ewentualnie, któryś lakier, ale jak na złość limitowanki u mnie nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nic nie kupiłam z VL i chyba nie kupię. Najbardziej podobają mi się lip tinty, ale w sumie mam już takie produkty, więc nie ma sensu robić zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Essence Special Effect Topper jest boski! :P

    Zazdroszczę pudru rozświetlającego, bo chciałabym go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest ten lakier , chyba się skusze i sobie go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za obserwację :) świetne te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery świetne niestety u mnie w mieście jeszcze nie ma tej limitowanki....:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie jakoś nie zachwyciła ta limitowanka. Circusa gratuluję (sama także od niedawna jestem jego posiadaczką) :)
    Pozdrawiam i zapraszam na www.krash-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lakiery w świetnych kolorach :P czekam na recenzje pudru ;P

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam granatowy z brokatem i jest cudowny. jedna warstwa wystarczy do idealnego pokrycia. mam tez tez z brokatem i jest bajeczny :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...