28 listopada 2011

Recenzja: błyszczyk Essence Stay with me

Nadeszła pora na post o błyszczyku Essence Stay with me. Błyszczyk ten zakupiłam właściwie kilka miesięcy temu, ale całkowicie o nim zapomniałam. Dopiero ostatnio szukając jakiejś pomadki trafiłam na niego i zakochałam się;-) 




Posiadam odcień 01 Me&My Icecream - jest to typowy cukierkowy róż. 



Na ustach prezentuje się bardzo ładnie, ale kolor jest jak dla mnie dość intensywny. Na szczęście można stopniować efekt, nakładając po prostu mniej produktu i uzyskamy wtedy bardzo delikatny blady róż. Pigmentacja koloru jest bardzo dobra, można go porównać do płynnej pomadki. Błyszczyk nie klei się, a jego konsystencja nie jest gęsta.  Aplikacja jest łatwa i ciekawa ze względu na specyficznego kształtu gąbeczkę, która jest dość płaska i pozwala na dokładne nałożenie produktu i ewentualne staranne poprawki.


Polubiłam ten błyszczyk także za jego trwałość - utrzymuje się kilka godzin i nie 'zjadamy go'. Znika równomiernie. 
Za cenę 7,99 zł otrzymujemy 4 ml produktu. Występuje w 7 kolorach.


Miałyście okazję testować te błyszczyki?;-)

17 komentarzy:

  1. Fajny ma kolorek :) muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! świetny efekt :) bardzo słodki ;P

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kolor Berry Me (pisałam nawet niedawno o nim u siebie na blogu) i muszę stwierdzić że stałam się wielką fanką tych błyszczyków. Są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest trochę zbyt chłodny, ale nie jest to najgorszy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. No kolorki są fajne;) Aczkolwiek ja osobiście wolę pomadki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor i piękne białe ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor,podobają mi się te błyszczyki z Essence :)
    + dodaję do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dawna chciałam sobie kupić ten błyszczyk tylko jakoś mnie odpychało na ogół nie lubię błyszczyków i może dlatego ale chyba jednak się skuszę:-))*

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolorek musze miec taki, zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pięknie, zapewne skuszę się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wygląda na ustach :)
    ps masz bardzo ładne usteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super! te błyszczyki są świetne! posiadam najjaśniejszy odcień i jest to piękny, słodki róż :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe...może zaopatrzę się w jeden;]]

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kolor no i masz bardzo ładne usta ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor i przydatna recenzja. Obserwuję :)

    Zapraszam do siebie

    http://yoursbeautyland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kilka dni temu trafiłam na promocję i każdy był za 3,99! Wzięłam 3 błyszczyki! ;*

    Zapraszam na pazurkowy konkurs do mnie http://nicia725.blogspot.com/2012/12/konkurs-u-mnie-do.html ;) zasady są banalnie proste!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...