23 listopada 2011

Sleek Au Naturel - klasyczne smoky eyes

Dawno mnie tu nie było i stęskniłam się za blogspotem!;-)

Dzisiaj przychodzę do Was z prościutkim makijażem wykonanym paletką Sleek Au Naturel, której używam praktycznie codziennie. Jest to klasyczne smoky eyes w brązach.





Jego wykonanie jest bardzo proste!;-)




Rozcieramy górną granicę cieni puchatym pędzelkiem do blendowania. Podkreślamy dolną linię rzęs ciemnobrązowym i czarnym cieniem.



Rysujemy kreskę na górnej powiece. 

I makijaż jest gotowy!;-) 


13 komentarzy:

  1. Mam tą paletkę i bardzo ją lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super!
    bardzo żałuję, że u mnie się kreska nie sprawdza ani cienie, bo ich nie widać zza rzęs, choć w sumie to głupie narzekanie :D

    pozdrawiam i zazdroszczę umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny delikatny smoczek
    ps.dołaczam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, prosty, dzienny, naturalny, ja niestety jestem beznadziejna w malowidłach na powiekach ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale delikatne smokey :) Ale bardzo gustowny :)

    Ja robie cały czas przyczajke na sleeka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) Taki bardzo mój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smokey w sam raz na dzień ;) A jaka kreska idealna! Aż zazdroszczę umiejętności narysowania jej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny:-)masz piękny kolor oczek:-)**

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, bardzo mnie kusi ta paletka sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie, delikatnie, a taką kreskę to też bym chciała umieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna prezentacja i przesympatyczna kobietka w roli głównej (piękne oczka) ;) Wspaniały blog prezentujesz, na którym można znaleźć wiele przydatnych opinii ;) Dodaję do obserwowanych i z wielką przyjemnością będę do Ciebie powracała :) Zapraszam również serdecznie na mojego bloga :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...