18 sierpnia 2012

Calypso, Natural Demake-up, gąbki do demakijażu

Dziś chciałam przedstawić Wam gąbki do demakijażu Calypso - Natural Demake-up. Można je kupić w Rossmannie. W opakowaniu mamy dwie gąbeczki za 4,99 zł. Widziałam, że do niektórych gąbek do ciała Calypso są dołączone pojedyncze gąbeczki;-)


Od producenta: Dwie celulozowe gąbeczki do demakijażu wzbogacone włóknami bawełny. Niezwykle miękkie i delikatne dla skóry. Są hipoalergiczne, dlatego mogą być stosowane przez osoby o wrażliwej skórze. 

Dla mnie gąbeczki są zdecydowanym must have! Używam ich do demakijażu wieczorem (myję buzię żelem, moczę gąbkę w ciepłej wodzie i przecieram nią skórę. Płuczę i powtarzam czynność;-)), a także do zmywania maseczek, do czego sprawdza się idealnie. Bardzo dobrze radzi sobie nawet z maseczkami z glinką, których zmycie wcześniej zajmowało mi troszkę czasu. Gąbeczki łatwo domyć pod ciepłą wodą.


Po wyschnięciu gąbeczka zmniejsza się i staje się twardsza. Ale po kontakcie z wodą wraca do swojego pierwotnego rozmiaru i jest miękka. 




Używacie gąbeczek Calypso?;-) Jeśli jeszcze nie to serdecznie je Wam polecam!




31 komentarzy:

  1. Ja mam podobne gąbeczki z Oriflame i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam, że są takie z Oriflame;-) Ciekawe jak cenowo wypadają.

      Usuń
  2. skuszę się, do zmywania maseczek będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zakupiłam je głównie w tym celu, ale także do demakijażu mi przypasowały;-)

      Usuń
  3. U mnie te gąbeczki jeszcze nie gościły. Jakoś mnie do siebie nie przekonują. Gąbki ogólnie kojarzą mi się z siedliskiem bakterii więc rzadko u mnie goszczą. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba pamiętać o dokładnym oczyszczaniu.

      Usuń
  4. Mam te gąbeczki i używam ich codziennie do OCM :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne:)Wyglądem przypominają przekrojoną bułeczkę.
    Nigdy nie widziałam w Ross, ale do zmywania maseczek przydałyby sie takie gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Rossmannie są normalnie wśród gąbek do ciała, itd.;-)

      Usuń
  6. Nigdy nie próbowałam demakijażu z gąbeczkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają jak Bake Rollsy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam je lupić ale wtedy ich nie było i wzięłam inną ale nie jestem zadowolona muszę kupić te;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają jak kromka angielki :D heheh :P
    Ja kiedys miałam inna gąbeczkę do demakijażu i maseczek, teraz o tych się dużo mówi i moja ciekawość nie pozwoli mi przejść obok nich obojętnie :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne ciekawe skojarzenie;-P Musisz kupić koniecznie, nie pożałujesz;-)

      Usuń
  10. mam gąbeczkę Oriflame identyczna :) zmywam nią maseczki bo nie znoszę się ciptać w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie taka gąbeczka wydaje się zbędnym gadżetem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja je mam, regularnie używam i uważam, że są super

    OdpowiedzUsuń
  13. Od paru lat używam gąbek z takiego materiału tyle, że do ciała i bardzo je lubię. Pora chyba wymienić myjkę do twarzy ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona;-)

      Usuń
  14. Nie uzywam, ale wyglada jak chlebek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie gąbeczki ale innej firmy. Używam ich do zmywania maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak mam je używać do demakijażu ?
    zmoczyć wodą i przetrzeć twarz ?
    przeglądałam blogi i są różne rodzaje jej używania ?? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...