27 sierpnia 2012

Catrice Ultimate Colour 060 Oh Juicy!

Pomadka Catrice Ultimate Colour w odcieniu 060 Oh Juicy! szybko skradła moje serce;-) Zauważyłam ją na innych blogach i po prostu się zakochałam! 





  
Jest to piękna pomarańczka. Nie posiadałam jeszcze takiego odcienia w swojej kolekcji;-) 
Pomadka jest zamknięta w klasycznym, bardzo eleganckim opakowaniu. Mocno pomarańczowy kolor wygląda na ustach bardzo ładnie. Dobrze kryje i długo się utrzymuje. Nie przesusza ust, jest kremowa, mam wrażenie, że nawet je delikatnie nawilża. 


Wybaczcie, że jakoś dziwne pomalowałam usta, ale robiłam zdjęcia na szybko;-)

Pomadka jest dostępna w Naturze za 17,99 zł.

Posiadacie jakieś pomadki Catrice? Może polecicie mi inne odcienie? ;-)



52 komentarze:

  1. Ja nie posiadam zadnej... Ale twoja pomimo nietypowgo koloru do mnie przemawia! ;) buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj ją oglądałam, piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, no muszę ją w końcu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, musisz, musisz ;-) Z pewnością będziesz zadowolona;-)

      Usuń
  4. ojej boski kolorek! :P muszę ją mieć :P
    ale fakt, usta pomalowałaś tak, że górna warga wygląda jak dolna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, ale dopiero na zdjęciach to zobaczyłam :P

      Usuń
  5. Nie mam pomadki tej firmy ale widziałam ostatnio jakieś na przecenie w naturze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mogę trafić na przecenione. Widziałam jakieś w tym koszyczku wyprzedażowym, ale miały naklejoną normalną cenę:(

      Usuń
  6. Kolorek cudny ;) ja mam bardziej perłowy z Virtuala bodajże, ale użylam jej może ze 2 razy, bo jakoś nie pasował do mnie ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio przepadam za perłowymi pomadkami, pokochałam bardziej matowe, bez drobinek;-)

      Usuń
  7. Nie mój kolor i nie miałam nigdy tych pomadek, ale muszę Ci powiedzieć, że masz ładne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że nie wysusza ust ;)
    Kolor mojej mamy ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor nie mój:(
    ale u Ciebie fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie mam dostępu do pomadek Catrice :(

    będzie mi bardzo miło, jeśli zagościsz u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście bardzo ładnie pomadka wygląda na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor ja mam tylko pomadki Catrice z limitowanek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyglądałam się tym limitowankowym, może się skuszę następnym razem;-)

      Usuń
  13. Kolor ma obłędny, na ustach wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję i zapraszam do siebie :****

    justemois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą mnie pomadki z Catrice, ale ten kolor jest raczej nie mój:/
    U Ciebie ładnie się prezentuje na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, pewnie nie każdemu będzie pasował. Ale z pewnością wybierzesz sobie jakiś inny odcień, jest np. taka spokojniejsza brzoskwinka;-)

      Usuń
  16. ładny kolorek . Właśnie dziś kupiłam sobie tą pomadkę ale w kolorze nude ;)
    Zapraszam Cię do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny kolorek,gdybym nie miala podobnego z loreal to na bank bym sie na niego skusila! ps. zamowilam dzis juz lokal na nasze blogerowe spotkanie wiec niebawem poplotkujemy na zywo;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor! Też mam pomarańczkę z Catrice, tylko delikatniejszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolorek ,ale ja bym nie miała odwagi wyjść z taką pomadką na ustach na ulicę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny kolor ; )

    Pozdrawiam ,
    http://smilingisnotalways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezentuje się rewelacyjnie:)
    Zazdroszczę kondycji ust,moje pomimo ciągłego nawilżania pomadkami ochronnymi są strasznie spierzchnięte:-/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za pomadkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wygląda, ale szkoda że nie zabardzo lubię pomadki ;( chociaż może na tą się skuszę, bo rzeczywiśćie rewelacyjny kolorek ;)
    zaoraszam do mnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. hej. Bardzo Spodobał mi sie twój blog no i dlatego zostalam obserwatorem. Heh ale tobie tagże dziekuje za obserwacje. A co do wpisu To bardzo ładny kolor pomatki, musiała bym czegos w tym kolorze spróbować własnie;) Pozdrawiam Gorąco Zuzia:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny kolor - taki ceglany :) Pasuje Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mmmmmm, jaki piekny kolor ! Cudo jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wiem, że to beznadziejny komentarz, ale bosz, jakie usta *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj maniaczko kosmetyków :) Pozdrawiamy Cię od ekipy Mollona bardzo serdecznie i chcemy Ci przekazać, że teraz jest dostępny dla blogerów serwis mollon.wroclaw.pl a jak Cie jakiś produkt zainteresuje, to podając hasło "lady chwila" otrzymasz od nas kosmetyk do włosów w prezencie i kolejna recenzja mogłaby wyjść z Twej głowy. Pozdrawiamy - Mollon Cosmetics :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...