12 sierpnia 2012

Celia - 2 w 1 nawilżająca pomadka-błyszczyk

Dziś krótka recenzja produktu, który mnie zachwycił już podczas pierwszego użycia. Jest to 2 w 1 nawilżająca pomadka-błyszczyk firmy Celia. O pomadce tej dowiedziałam się z innych blogów. Planowałam zakup na allegro, ale udało mi się upolować ją w małej drogerii. 



Zdecydowałam się na kolor nr 514. Jak widać na zdjęciach poniżej jest to odcień dość intensywnego różu z delikatnymi drobinkami, które jednak nie są widoczne na ustach.




Bardzo podoba mi się opakowanie pomadki - jest eleganckie i porządnie wykonane. Drugi atut to konsystencja - jest bardzo delikatna, pomadka bardzo łatwo się rozprowadza. Dodatkowo świetnie nawilża usta! Pozostawia je błyszczące, ale nie w nachalny, raczej dość naturalny sposób;-) Tak wygląda na moich ustach:


  
Pomadka ślicznie pachnie, co bardzo uprzyjemnia aplikację;-) Jej krycie jest całkiem dobre, nie tworzy prześwitów, pozostaje równomiernie rozprowadzona. Jestem zadowolona z jej trwałości, nie znika szybko, na moich ustach utrzymuje się kilka godzin.

Za pomadkę zapłaciłam 10,5 zł, w opakowaniu jest jej 6 g.

Ja z pewnością skuszę się na inne odcienie. Pani z drogerii ma zainteresować się odcieniami nude, bo niestety wcześniej o nich nie słyszała. Mam nadzieję, że je zamówi i będę mogła zakupić nudziaki.

Miałyście okazję testować tę pomadkę-błyszczyk?;-)



39 komentarzy:

  1. prześliczny odcień masz ;)
    kuszą mnie te pomadki bardzo, pewnie się skuszę niebawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie! ;) Ładnie wyglada na ustach, no i ten zapach :) Buziaki, w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor ;) Też bym nudziaka chciała, a na pomadkę pewnie będę polować:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda, to mój kolorek:) Masz śliczne usta

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny odcień, wcale tak ładnie nie pachnie, trochę chemicznie:(

    OdpowiedzUsuń
  6. o świetna ta szminka :D lubię matowe szminki, ale ostatnio też używam dużo błyszczyków a ta jest fajnym połączeniem ;) i bardzo ładny kolor, sama mam na ustach teraz coś podobnego ;)


    pozdrawiam,
    Iza :)

    _____________________
    http://healthyloveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie się prezentuje na ustach, ah ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna !!! Zazdroszczę, też bym chciała wypróbować pomadki celi, ale nigdzie nie moge ich dostać ;( za co mają już na starcie ogromnego MINUSA ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. u siebie niestety nie moge ich znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A patrzyłaś na stronie Celii? Jest lista sklepów.

      Usuń
  10. Szczerze gdy zobaczyłam pomadkę kolor mi się nie spodobał ale na ustach prezentuje się świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda na ustach, ja mam numerek 602 i zapłaciłam 11,40zł. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji testować, ale może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor! ja mam nudziaki 602 i 604

    OdpowiedzUsuń
  14. hej,sprawdź czy rzeczywiście obserwujesz mój blog bo zgłosiłaś się do konkursu,a ja nie widzę Cię wśród obserwujących
    Paulina
    http://mybigshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny intensywny kolor :)
    Niestety nie widuję Celii u siebie, a pomadka wygląda przyzwoicie, ciekawe jak szeroka jest paleta kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów jest bardzo dużo, dodatkowo są także kolorki nude;-)

      Usuń
  16. na ustach prezentuje się znakomicie, ja mam z tej serii odcień 602 i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatna rzecz, nie testowałam, ale chyba to zrobię.;) świetny kolor.
    Pozdrawiam i zaprszam do mnie www.jola-fashion.blgospot.com
    Daję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny ten kolor. Usta jak serduszka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie widziałam tego koloru. Naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy o niej nie slyszalam, ale stanowczo zacheca trwaloscia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie się prezentuje na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łaaaaa, jaki piekny róż i intensywny do tego ! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor:) U mnie niestety nie ma tych szminek nigdzie:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolorek, niestety nie mam dostępu do tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Celii można znaleźć, gdzie są sprzedawane kosmetyki w danym mieście;-)

      Usuń
  25. ciekawy produkt, ale mnei chyba nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...