10 sierpnia 2012

Codzienny makijaż latem

Dziś chciałabym zaprezentować Wam mój codzienny, letni makijaż. Jest on bardzo prosty, nie maluję mocno oczu, bo nie lubię używać bazy w upały. 





Latem używam lekkiego podkładu, często mieszam produkty. Aktualnie bardzo lubię lekki krem + puder antybakteryjny z Under Twenty, chociaż sama już 'under twenty nie jestem';-) Aplikuję go jajeczkiem ala beauty blender lub palcami. Następnym krokiem jest korektor, używam go pod oczy i na niedoskonałości i pozostałości po nich. Teraz stosuję Essence Stay All Day 16 h Long-Lasting Concealer, jego recenzja tutaj. Później puder, już od dłuższego czasu moim ulubionym pudrem jest podkład BIKOR Wet&Dry, którego recenzja pojawi się niedługo;-) Nakładam go w małej ilości, aby nie zmatować całkowicie cery, pędzlem Hakuro H50. Teraz pora na brwi i oczy. Używam ciemnobrązowego cienia z poczwórnej paletki BIKOR numer 17. Podkreślam brwi i dość mocno dolną linię rzęs. Tuszuję rzęsy i przechodzę do policzków. Czasami stosuję tylko bronzer, czasami róż. Na tych zdjęciach mam akurat róż PUPA Silk Touch Compact Blush i jako rozświetlacz jasny perłowy cień z paletki Sleek Storm. I na usta nakładam pomadkę, często szaleję z kolorami, dziś postawiłam na pomadkę Essence In The Nude 52 (recenzja tutaj).
Pewnie dla niektórych taki makijaż to sporo, ale ja czuję się w nim bardzo dobrze.
 
A Wy jakie kosmetyki stosujecie latem? 



18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i naturalny :) tak jak lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nawet w lato nie mogę powstrzymać się przed mocnym makijażem oka, ale za to używam mniej porduktów na twarz, więc czuję się usprawiedliwiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam bardzo tłuste powieki i chyba nie ma bazy, która by utrzymała na nich cienie w upały;D

      Usuń
  3. Ładny :) w ogole Ty jestes sliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję;-) Kręciłam prostownicą.

      Usuń
  5. Lubię latem takie leciutkie makijaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja latem w ogole nie lubie stosować jakichkolwiek podkładów i innych takich. Używam tylko korektora tam, gdzie trzeba i lekko przypudruje buźkę. Co do oczu... to zależy, jeśli jest upał 30st lub więcej, to tylko rzęsy i basta. Jeśli jest ciepło, ale nie rozpływam się leżąc i nic nie robiąc to lubię zrobić sobie jakiś ładny makijaż oka - poszaleć z cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam podkładu żeby wyrównać koloryt cery, bo mam przebarwienia i w ogóle bardzo bladą skórę na twarzy. Teraz troszkę chłodniej to można poszaleć z kolorami:D

      Usuń
  7. Bardzo ładny, bez przesady :)) Naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie, tak delkatnie :) dopiero co odkryłam Twojego bloga :) hmm, jaką filologię studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...