7 sierpnia 2012

Essence lipstick 52 In The Nude


Dziś chciałabym przedstawić Wam jedną z moich ulubionych pomadek. Jest ona w kolorze nude, idealna na lato! Maluję nią usta, kiedy nie mam ochoty na szminkę w intensywnym kolorze. Poznajcie kremową pomadkę do ust Essence.


Pomadka jest w odcieniu 52 In The Nude, jest to piękny, cielisty kolorek.






Usta pomalowane tą pomadką są delikatnie błyszczące, co wygląda bardzo naturalnie. Jednak aby uzyskać dość kryjący kolor trzeba koniecznie nałożyć kilka warstw. Jedynym minusem jest trwałość, nie jest ona zbyt zachwycająca, ze względu na to, że pomadka jest bardzo kremowa. Ale myślę, że niska cena nam to wynagradza;-)

Na moich ustach prezentuje się tak:



Jestem bardzo zadowolona z tej pomadki, to mój zdecydowany ulubieniec ostatnich miesięcy. Planuję zakup innych odcieni, na sto procent jednym z nich będzie All About Cupcake.

Miałyście styczność z tymi pomadkami Essence? Jakie kolory polecacie?;-)




37 komentarzy:

  1. Niestety ich nie mam, a kolor ma świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny, naturalny kolorek. Lubie takie :) Buziaki i zapraszam, u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolor, daje naturalny efekt, jaki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie Twoich ust jest bardzo apetyczne:)
    a pomadka prezentuje się idealnie - ogólnie nie stosuję pomadek, a taka jest jak najbardziej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele razy podchodziłam do pomadek Essence, ale jakoś nigdy ich nie kupiłam, chociaż miałam ochotę... Trzeba to koniecznie zmienić :D
    Ten kolorek nude wyglada naprawde efektownie, pomadka neutralna, nie tylko na lato, ale dobrze spisze się w kazdej porze roku ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz się na jakąś skusić :)

      Usuń
  6. Mam trzy pomadki Essence bardzo je lubię polecam All about cupcake i Almost famoust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję do swojej listy zakupowej :)

      Usuń
  7. mam pomadkę Essence, jestem zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor :) bardzo fajnie wygląda na ustach :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kolor, przypomina mi delikatniejsze Asia Rimmela

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek, na ustach wygląda obłędnie;) Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ dodaję do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło, jeśli również mnie dodasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ją i ją bardzo kocham :):) Frosted est też fajna :) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor :) na co dzień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też ją lubię :)

    Zapraszam do mnie
    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy wiesz, ale właśnie zostałaś otagowana ;) po szczegóły zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cena jest bardzo niska, ale nie przepadam za tą pomadką, strasznie mi usta wysusza i suche skórki powstają, chociaż codziennie robię piling szczoteczką
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam ja kilka razy, ale wydawała mi się za jasna :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam kiedyś jedną ze starych wersji, transparentną, byłą przepiękna, uwielbiałam ją, ale gdzies zagubiłam, a wtedy w pl jeszcze essence nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj ;)
    Gdybyś była zainteresowana, to na moim blogu trwa aktualnie konkurs z La-Belle.pl, gdzie możesz bez trudu wygrać fantazyjny naszyjnik kolię/kołnierzyk. ZAPRASZAM! ;)
    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-la-bellepl-do-zgarniecia.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ja juz sie tyle razy do niej przymierzalam,ze az nie zlicze! zawsze ja trzymam w reku,ogladam cos jeszcze,cos mi sie spodoba i w sumie odkladam ja bo wydaje mi sie taka nijaka. ale cholera,nie moge przestac jej ciagle lapac w rece wiec musze sobie ja niebawem kupic:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie może być, koniecznie musisz ją kupić! Ja się wahałam, bo wolę pomadki bardziej kryjące (moje ulubione to Kobo z serii Celebrity Lips), ale skusiłam się na tą i nie żałuję :)

      Usuń
  20. mam ją i też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super ten kolor, uwielbiam nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekny kolor :)! poza tym masz bardzo ladne usta;)! zapraszam do mnie i obserwuje;)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tę pomadkę i po prostu ją ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...