3 sierpnia 2012

Essence Nail Topper - Circus

Po długiej przerwie wracam do blogowania. Brakowało mi tego bardzo;-) Powoli ponownie wdrażam się do blogowej sfery i zaczynam skromnie recenzją toppera Essence w odcieniu Circus.
Jest to zapewne Wam wszystkim już znany lakier, ja zakochałam się w nim od pierwszego użycia;-)




Lakier cudownie prezentuje się na paznokciach, na praktycznie każdym kolorze bazowym. Ja uwielbiam aplikować go na bazę w odcieniu 'nude', wtedy brokat jest bardzo mocno widoczny. Pięknie się mieni i zdecydowanie przyciąga wzrok!








23 komentarze:

  1. nawet niezly , ostatnio patrzylam na nie i zaluje, ze nie wzielam, chociaz w innym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz się skusić następnym razem;-)

      Usuń
  2. Podoba mi się. :)

    P.S. Bardzo ładnie się tu u Ciebie zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę kojarzy się z cyrkiem ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny.. dzisiaj właśnie zaopatrzyłam się w dwa pierwsze lakiery essence. Niestety był już mały wybór. Mam nadzieję, że wejdzie niedługo kolekcja Wild Craft - wspaniałe kolory na jesień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta limitowanka jest cudowna, wszystko mi się z niej podoba :-)

      Usuń
  5. też go mam, już drugą buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Circus confetti jest cudowny. Muszę wypróbować go na lakierze nude. Jaki jest numerek tego z Golden Rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 208 ;-) To mój ulubieniec nude;-)

      Usuń
  7. Czaje i czaje sie na ten z brokatem i cos mi słabo to idzie ;(( Musze go w koncu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny kolorek tego Golden Rose i calkowity efekt tez bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba;-)

      Usuń
  9. Ładniutki ten lakier z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się bardzo przyjemnie!:) Ale ten w odcieniu nude też jest przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nie lubię takich brokatów, przede wszystkim ze względu na zmywanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego przeważnie nie maluje nim wszystkich paznokci;-)

      Usuń
  13. Ahhh circus! Jak ja już dawno go nie miałam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszłam ostatnio po toper essence i nie było nic w Naturze:( bida z nędzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten lakier. nienawidze jednak go zdrapyac,bo zmyc sie go nie da ;p tylko ja to jak juz naladalam to istne szlaenstwo bylo;p http://3.bp.blogspot.com/-ED6pIeN9nFs/T6EhCCcNMuI/AAAAAAAABNY/oGJFSJS1dEk/s400/SV109519.JPG

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał, faktycznie szaleństwo! Ale ślicznie tak wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...