8 sierpnia 2012

Essence Stay All Day 16h Long-Lasting Concealer

Essence Stay All Day 16h Long-Lasting Concealer zakupiłam w sporej desperacji. Wykończyłam wszystkie (dosłownie, wszystkie!!!) korektory jakie posiadałam i koniecznie potrzebowałam czegoś nowego. Był to zakup spontaniczny, bo nie zdążyłam wcześniej przeczytać recenzji, co przeważnie robię przed zakupami kosmetycznymi. Tak prezentuje się korektor, na który się ostatecznie zdecydowałam:





Korektor występuje w dwóch odcieniach 10 Natural Beige oraz 20 Soft Beige. Wybrałam ten ciemniejszy, który mimo wszystko jest dość jasny.



Korektor posiada dość przyjemny aplikator w postaci gąbeczki. Jest to zdecydowanie moja ulubiona forma aplikatora.


Według producenta kosmetyk ten "pokrywa cienie pod oczami i niedoskonałości cery, zawiera pigmenty odbijające światło dla naturalnie świetlistej skóry". Korektor faktycznie ładnie rozświetla cienie pod oczami, ale jego krycie jest średnie. Podobnie jest w przypadku niedoskonałości. Plusem jest to, że krycie możemy budować, ja przeważnie aplikuję dwie warstwy korektora i wtedy krycie jest dla mnie zadowalające i prezentuje się tak:


Moje cienie są dużo gorsze niż na tym zdjęciu bez korektora, ale w sztucznym świetle nie chciały się pokazać;-)

Korektor zostawia dość świetlistą warstwę, którą ja lubię przypudrować. Nie utrzymuje się oczywiście 16 godzin, na to nawet nie liczyłam, ale dosyć często zdarza się, że muszę robić poprawki w ciągu dnia, czego bardzo nie lubię. Poza tym nie mam mu już nic do zarzucenia, całkiem podoba mi się efekt jaki daje;-) Nie wchodzi w zmarszczki pod oczami, wygląda bardzo naturalnie. Nie zauważyłam też żeby wysuszał skórę pod oczami.
Korektor kosztuje 10,99 zł i w opakowaniu jest go 7 ml.

Jakie są Wasze ulubione korektory? Ja wciąż szukam swojego ideału;-)



38 komentarzy:

  1. ja też jeszcze ideału nie znalazłam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie używam korektor z Kobo ale ciągle szukam ideału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważałam zakup tego modelującego, ale pewnie do niedoskonałości by się nie sprawdził.

      Usuń
  3. No ciekawy, i całkiem dobrze kryję :) Też szukam właśnie korektora i może akurat skusze się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nadal szukam idealnego korektora:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Właśnie, ale wolę przypudrować, aby dłużej się trzymał;-)

      Usuń
  6. Używam tego korektora i jak na razie to jeden z lepszych, jakie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pewnie do niego kiedyś wrócę po zużyciu;-)

      Usuń
  7. ja używam korektora z Max Factor, dla mnie jak na razie niezastąpiony :)

    Jeśli masz ochotę to zapraszam :): http://biancofragola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako nastolatka używałam korektorów z Bell. Teraz po kilku latach do nich wróciłam, a dokładniej do wersji z mineralnymi pigmentami i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że ma dużo pozytywnych opinii, jak wykończę ten to pewnie go kupię;-0

      Usuń
  9. Ja mam z Lovely, ale rzadko go używam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja niestety muszę ukryć cienie pod oczami i niedoskonałości ;(

      Usuń
  10. chyba czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki tej firmy. Mają kuszące ceny ;)
    ps. Świetny blog ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niskie ceny i najczęściej dobra jakość ;-)

      Usuń
  12. Ja mam benefitu w plastikowym słoiczku i bourjois Hmix. Hmix bardzo lubię. Ale i tak najczęściej jadę pod oczami revlonem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Healthy mix miałam tylko podkład, a korektor podejrzewam, że jest raczej lekki?

      O tak, Revlon dobry na wszystko;-P

      Usuń
  13. Bardzo rzadko korzystam z korektora i wciąż szukam swojego ideału:) Na razie używam Inglota i jestem z niego niezbyt zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko znaleźć bardzo dobry korektor :(

      Usuń
  14. Ja używałam Maybelline Pure Cover Mineral, ale już mi się kończy ;( Niestety jestem w małym kryzysie finansowym, więc Twój post jest dla mnie niesamowicie przydatny! Będąc w naturze na pewno zerknę na ten korektor, tym bardziej że jest za 10zł, a nie ponad 30... ;)
    PS. masz ładne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go używałam przed Essence ;-) W sumie one są podobne w działaniu ;-)

      Dziękuję ;-*

      Usuń
  15. wygląda ciekawie. Ja używam podobnego korektora od Bell i jestem bardzo zadowolona!
    obserwuję! super blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam dobre opinie o nim, ten mineralny?:)

      Usuń
  16. ale trafiłam z tym artykułem ;D akurat szukam korektora, a kosmetyki z essense lubię, chyba się skuszę na przetestowanie, bo nie potrzebuję mocnego krycia ;) ładne ma opakowanie ;)

    Pozdrawiam, Iza

    ps. dodaję do obserwowanych :D

    __________________________
    http://healthyloveliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że recenzja się przydała;)

      Usuń
  17. Kochana zostałaś otagowana :) Więcej informacji znajduje się u mnie:)
    A korektor widać, że świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Korektor bardzon mi się podoba! Ładny odcień i aplikator:D

    Zapraszam:d

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam korektoru z Oriflame i jest w porządku, ale na ten na pewno się kiedyś skuszę ze względu na aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uzywam korektoru z MissSprty i jestem bardzo zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz piękne rzęsy :) też wciąż jestem w trakcie poszukiwania swojego idealnego korektora ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...