16 sierpnia 2012

Liz Earle, Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser

W poniedziałek otrzymałam przesyłkę z firmy Liz Earle, dzięki uprzejmości bardzo miłej Louise z działu PR. 

 
A w środku produkt, którego chciałam spróbować od bardzo dawna - Cleanse&Polish Hot Cloth Cleanser.

 
Skoncentrowany preparat do oczyszczania twarzy przeznaczony dla osób w każdym wieku i do każdego typu cery. Usuwa makijaż i wszystkie zanieczyszczenia ze skóry. Zostawia twarz czystą i miękką w dotyku. Zawiera nawilżające masło kakaowe, oczyszczający olejek eukaliptusowy oraz łagodzący wyciąg z rumianku. Do użytku z muślinową chusteczką.

W kosmetyczce widocznej na pierwszym zdjęciu otrzymujemy kosmetyk oraz dwie ściereczki muślinowe. Sposób użycia jest bardzo prosty: jedną pompką kremu masujemy okrężnymi ruchami twarz (łącznie z oczami), następnie moczymy ściereczkę w gorącej wodzie i taką ciepłą ściereczką polerujemy buzię. Płukamy i znów wycieramy aż ściereczka będzie czysta. Po takim zabiegu skóra jest niewiarygodnie miękka i oczyszczona. 

To moje pierwsze wrażenie po użyciu tego kosmetyku, za jakiś czas pełna recenzja;-)

Używałyście produktów Liz Earle?;-)




10 komentarzy:

  1. Nie używałam, ale wydaje się fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, że dołączają do niego ściereczki, muszę się zapoznać ze składem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ściereczki świetnie współgrają z kremem;-)

      Usuń
  3. ciekawy, czekam na pełną recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, ale mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam,nie słyszałam,ale chętnie przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się pojawi;-) Do tej pory produkt wypadł bardzo pozytywnie;-)

      Usuń
  6. Ciekawi mnie preparat do oczyszczania twarzy który jest przeznaczony jednocześnie do wszystkich rodzajów skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje sie byc ciekawym preparatem :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję ,że kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...