14 sierpnia 2012

Mariza - puder w kulkach rozświetlający i pomadka SOTF&COLOUR

Niedawno odezwała się do mnie Pani Bożena, która jest konsultantką - Liderem w firmie Mariza. Byłam bardzo ciekawa tych kosmetyków, widziałam, że ostatnio stają się one coraz popularniejsze i zyskują dużo pozytywnych recenzji. Otrzymałam do testów  pięć kosmetyków, dziś opinia o pierwszej dwójce;-)


Na pierwszy ogień idzie pomadka Mariza SOFT&COLOUR w odcieniu 02. 





Uwielbiam jej kolor! Jest to taki 'barbie pink' jakiego szukałam już od dawna. Pomadka ma kremową konsystencję i nawilża usta. Ładnie się rozprowadza, pozwala na budowanie koloru - od delikatnego krycia po mocne jak na zdjęciach poniżej. Na trwałość nie narzekam, pomadka utrzymuje się kilka godzin. Tak wygląda na ustach:



Podsumowując, jestem z niej bardzo zadowolona i myślę, że to tylko kwestia czasu aż skuszę się na inne kolory. 
Pomadka kosztuje normalnie 9,5 zł, ale w aktualnym katalogu można ją zamówić za 7,9 zł. Występuje w 16 kolorach. 



Kolejnym produktem, o którym chciałabym napisać kilka słów jest puder w kulkach rozświetlający w odcieniu jasny.





Zawiera on kuleczki w trzech kolorach - jasnoróżowym, beżowym i złotym. Daje cudowny efekt rozświetlenia, dość intensywny, ale bez dużych drobin brokatu. Jest on bardziej jak poświata. 



U mnie na skórze utrzymuje się praktycznie cały dzień. Po aplikacji cera nabiera życia, jest pięknie rozświetlona. Używam go na szczyty kości policzkowych i nos;-) 



Puder kosztuje 18,8 zł i za tą cenę otrzymujemy 17 g produktu. Występuje w trzech wariantach:



Jeszcze zdjęcie makijażu z użyciem obu kosmetyków.



Zapraszam Was na stronę Pani Bożeny www.e-mariza.info, gdzie możecie obejrzeć aktualny katalog, a także zarejestrować się w Klubie Mariza i zamawiać kosmetyki z rabatem 30% - dla siebie lub innych;-)

Miałyście okazję używać kosmetyków Mariza?;-)




22 komentarze:

  1. Kolor pomadki ładny, chociaż jak nie lubię różu ale ten mi się podoba :) Puder w perełkach mam z Oriflame ale dla mnie są za ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na dostawę z marizy, koleżanka jest konsultantką i u niej zamawiam. Jak na razie wszystkie są bardzo fajne i to w przystępnej całkiem cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bardzo mi przypadły do gustu;-)

      Usuń
  3. 05, 05, 14 !! i po odejrzeniu zdjęć 02!! z brązerów ostatnio rezygnuję, przekonałąm się w końcu do róży

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzooo piękny kolor :)
    Zapraszam do mnie ;) http://jestemwniebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt rozswietlenia a kolor pomadki śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuleczki wyglądają świetnie :D A pomadka idealnie Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kulki cudne jednak dla mnie kolor pomadki odpada:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie umiem nosić różu na ustach, a szkoda, bo ten z Twojej recenzji wygląda naprawdę ładnie ;) Katalog obejrzałam i może chciałabym coś zamówić, ale nie znam żadnej konsultantki. No cóż, poczekam na kolejne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuleczki wyglądają mistrzowsko ;) Ładnie rozświetlają i nie dają efektu maski ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny efekt rozświetlenia dają te kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka ma przepiękny kolor i bardzo do Ciebie pasuje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kulki fajnie wygladaja, ale kolor pomadki, chyba nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor pomadki jest świetny i pasuje Ci;) Jeżeli chodzi o kulki rozświetlające to dają przepiękny naturalny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten puder, jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...