22 sierpnia 2012

Pędzel Hakuro H77

Pędzel Hakuro H77 to mój zdecydowany ulubieniec do blendowania cieni;-)



  
Pędzel został wykonany z naturalnego włosia kozy. Nie drapie, nie jest też nadzwyczajnie miękkie, ale mi to nie przeszkadza. Rozciera cienie bardzo dobrze. Nie gubi włosia. Jest to typowy puchacz.




Ten pędzelek posiadam już około 1,5 roku i jest praktycznie jak nowy. Jedynym mankamentem jest to, że rączka rozkleiła się, ale to tyczy się praktycznie wszystkich pędzli Hakuro jakie posiadam. Po podklejeniu jest okej;-)

Pędzel jest dostępny, np. na Allegro za niecałe 17 zł.

Jakie są Wasze ulubione pędzle do blendowania?;-)



38 komentarzy:

  1. Ja lubię do blendowania cieni używać pędzelka For Your Beauty ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeden pędzel z Hakuro, H51 - kocham go!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pędzle hakuro :) mam dopiero jeden - h24 ale planuje powiększyć kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie mam pędzla z Hakuro, muszę w końcu jakiś zakupić, wszyscy nimi kuszą;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już jestem maniakiem Hakuro. Niedługo pokarzę wszystkie swoje numerki:D ja mam ego nowego puchacza z tlenionym włosiem... mmmmmm cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się nim zainteresować:D Czekam na Twój post w takim razie!

      Usuń
  6. Mam ten pędzel, jest świetny. Też go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie do blendowania przydaje się kuleczka z Inglota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, kuleczki też są przydatne, swoją mam z Essence;-)

      Usuń
  8. Nie mam tego pędzelka, ale sądząc po opiniach - warto go kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi jeden z pędzli tez się rozkleił i podkleiłam go wtedy klejem do drewna :p

    OdpowiedzUsuń
  10. O, solidny, nie gubi włosków : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Planuję właśnie jego zakup + jakiś do podkładu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie posiadam takich akcesori a szkoda;/


    zapraszam, u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam ten pędzel i go bardzo lubię! :) rączka mi się nie rozkleiła, ale lekko kuje ;/ da sie wytrzymać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie z syntetycznego włosia byłby milusi, ale cóż:) Dokładnie, da się wytrzymać :)

      Usuń
  14. ja jestem najbardziej zadowolona właśnie z Hakuro :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mm marzy mi się taki pełni zestaw pędzelków Hakuro :D ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najchętniej przygarnęłabym wszystkie;-)

      Usuń
  16. 1,5 roku ? :o wow faktycznie wygląda jak nowy :)
    Póki co nie mam jeszcze swego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, pędzelka do cieni jeszcze nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę kupić w końcu jakiś pędzelek Hakuro :P bardzo fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie uzywam pedzli na codzien, dlatego nie wypowiem sie na ten tamat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mam ani jednego pędzla hakuro, a to dlatego, że prawie w ogóle nie używam pędzli

    OdpowiedzUsuń
  21. słyszałam wiele dobrych opinii o pędzlach tej marki, jednak sama nie posiadam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś kupowała jakieś to polecam Hakuro;-)

      Usuń
  22. pędzle hakuro są naprawdę genialne ;)
    ja do blendowania używam H79 i jestem mega zadowolona
    dodaję do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo muszę go sobie kupić, bo jeszcze nie używałam takiego pędzelka;-)

      Usuń
  23. Ja również mam pędzel HAKURO,ale do nakładania podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dopiero planuję zakup jakiegoś pędzla do blendowania, ale zebrać się nie mogę żeby złożyć zamówienie;) A teraz mam kulkę Essence, ale ona taka malutka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...