4 sierpnia 2012

Recenzja: Bentley Organic - szampon do włosów suchych i zniszczonych

Jakiś czas temu, dzięki uprzejmości pani Kamilli, otrzymałam od firmy Bentley Organic szampon do włosów suchych i zniszczonych do przetestowania.



Bentley Organic oferuje produkty w czterech kategoriach: pielęgnacja ciała, pielęgnacja włosów, pielęgnacja niemowląt i środki czystości. Wszystkie bazują na organicznych składnikach, pochodzących wyłącznie z kontrolowanych gospodarstw rolnych. Żaden produkt nie był testowany na zwierzętach.

Po dokładniejszym zapoznaniu się z ofertą firmy wybrałam do testów szampon do włosów suchych i zniszczonych z oliwką, aloesem, pomarańczą i granatem.








Od producenta: Granat, aloes i oliwki dostarczają włosom odpowiedniego odżywienia, by lepiej wesprzeć ich regenerację. Słodka pomarańcza pozytywnie stymuluje odbudowę włosów i sprawia, że są błyszczące.

Moje odczucia związane z tym szamponem są średnio pozytywne. Jest on wyprodukowany w 70% ze składników organicznych, oczywiście nie zawiera parabenów. Uważam, że warto od czasu do czasu dać naszym włosom odpocząć od SLS i nieco je w ten sposób odżywić. Jednak ja sama nie zauważyłam znacznej poprawy w stanie moich włosów po zużyciu szamponu w całości. Nie sprawił, że były bardziej nawilżone i nie naprawił w żaden sposób zniszczonych włosów. Mimo tego i tak byłam z niego dość zadowolona, bo po każdym myciu włosy były błyszczące i wyglądały na w pewien sposób odżywione. Jednak było to działanie na powierzchnię włosa i nawet przy regularnym użytkowaniu szampon okazał się za słaby, by wniknąć w jego strukturę. 



8 komentarzy:

  1. Wato odzywic wloski, masz racje :) moze go wyprobuje ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, bo samo opakowanie jest zachęcające..

    OdpowiedzUsuń
  3. ja od szamponu nie wyagam już cudów, nawet maleńkich, zbyt wiele razy się zawiodłam

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam i granat i aloes :)
    obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusisz szamponikiem , ciekawa jestem czy jest do włosów normalnych lub przetłuszczających , obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bd musiała wypróbować. Brzmi genialnie. ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...