11 sierpnia 2012

Zakupy kosmetyczne

Kolejna część zakupów, tym razem haul typowo kosmetyczny;-) Zdjęcia robione na raty, tak jak i zakupy ;-)



Eveline Cosmetics - Bio Depil, głęboko nawilżający krem do depilacji skóry suchej i wrażliwej. Użyłam go już kilka razy i spełnia swoje zadanie.



Barwa ziołowa - szampon czarna rzepa do włosów osłabionych i z łupieżem. Łupież mi nie doskwiera, ale chciałam poużywać przez jakiś czas szamponu z czarną rzepą, bo pamiętam, że kiedyś bardzo go lubiłam.


Odżywka Timotei with Jericho Rose - Intensywna Odbudowa do włosów suchych i zniszczonych. To już moje drugie opakowanie, bardzo ją lubię;-)

 
Intimea - chusteczki do higieny intymnej z kwasem mlekowym i ekstraktem z rumianku. 


DAX Perfecta - wygładzający peeling gruboziarnisty i odżywcza maseczka słodkie migdały. Oba produkty bardzo lubię.

 
Bell - lakier Air Flow, Lotus Effect. Pisałam o nim tutaj.


Syrena - gąbka antycellulitowa. Po pierwszym użyciu stwierdziłam, że to porządny zdzierak, jest bardzo ostra, ale po masażu skóra była odżywiona i wygładzona!

 
Eveline Cosmetics - Slim 4D, serum wyszczuplające + ujędrniające fitness. Już ponad 1,5 miesiąca zdrowo się odżywiam i ćwiczę. Dodatkowo używam produktów ujędrniających i wyszczuplających, ale jako dodatek, bo nie wierzę, aby dzięki samym kosmetykom dało się schudnąć. Do tej pory używałam balsamu ujędrniającego Nantes. A tego serum byłam bardzo ciekawa i wreszcie zdecydowałam się na zakup. 


DAX Perfecta SPA - ujędrniający peeling cukrowy do ciała - czekolada, olejek kokosowy. Po pierwszym użyciu jestem bardzo zadowolona. Peeling faktycznie zawiera olejek kokosowy, który po masażu i zmyciu pozostawia skórę nawilżoną i jędrną.



Celia - 2 w 1 nawilżająca pomadka-błyszczyk. Kolor zdradzę za kilka dni wraz z recenzją, ale jestem zachwycona tym produktem;-)

Teraz pora na wczorajsze zakupy. Udałam się do galerii głównie po róż z limitowanki Essence Miami Roller Girl. Różu niestety już nie było, ale skusiłam się na kilka innych produktów;-)



Catrice - pomadka Ultimate Colour w odcieniu 060 Oh Juicy! Po recenzji Fragranceofbeauty wiedziałam, że muszę ją mieć!

Essence - pomadka w odcieniu 53 All About Cupcake dołącza do swojej siostry 52 In The Nude.


Calypso - Natural demake-up - gąbki do demakijażu. Jedna dla mnie, druga dla mamy. Mam zamiar używać jej do zmywania maseczek.

 
Olejek rycynowy. Chcę odżywić troszkę rzęsy, bo stwierdziłam, że są w złym stanie. Mam nadzieję, że olejek im pomoże.

Może macie któryś z tych produktów?;-)




28 komentarzy:

  1. Dziś też kupiłam te gąbeczki do demakijażu, maseczek itp. Użyję ich wieczorem i zobaczę jakie są :) Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem szamponu Timotei z tej nowej serii "organicznej". Widzę, że kupiłaś odżywkę:) Myślisz, że szampon jest ok? Zależy mi żeby włosy ładnie wyglądały po nim, nie robił z nich "siana" i żeby dobrze oczyszczał i nie przetłuszczał ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że szampon powinien być w porządku. Ja jestem bardzo zadowolona z odżywki - ładnie wygładza włosy. Na tym mi najbardziej zależy, bo bez odżywki nie byłabym w stanie ich rozczesać po myciu :(

      Usuń
  2. wow świetne zakupy, jaki odcień Celii masz?
    gąbka antycellulitowa hmm..ciekawostka
    4D serum muszę spróbować, jak skończę swoje 3D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odcień 514, jutro pojawi się recenzja;-)

      Usuń
  3. Uwielbiam tan peeling Perfecty, a przede wszystkim jego zapach ;) Pomadka Essence All About Cupcake to również mój ulubieniec;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te chusteczki do higieny intymnej są za słabo nawilżone, wolę te z rossmana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak u mnie się sprawdzą, bo jeszcze ich nie używałam;-)

      Usuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować te gąbeczkę do twarzy...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetne zakupy:) Uwielbiam syrenką świetnie ujędrnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest, czuć, że działa;-)

      Usuń
  7. ciekawa jestem peelingu czekoladowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się recenzja, bo peeling jest świetny:)

      Usuń
  8. Świetne zakupy :)
    Ja używam właśnie olejku rycynowego na rzęsy i super się sprawdza. Choć nakładam go ok. 3 razy w tygodniu. :)
    Ogólnie częściej na paznokcie, bo prawie codziennie (w sumie na zmianę on i co jakiś czas oliwa z oliwek). Do tego czytałam, że świetnie sprawdza się do zabezpieczania końcówek włosów - nakładamy na same końce troszkę na ok. 20 minut przed myciem - też mam zamiar spróbować. Więc tutaj świetny i pożyteczny zakup. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie siedzę z olejkiem na włosach, zostawiam go na całą noc, mam nadzieję, że uda mi się zmyć rano:P

      Usuń
  9. Dzięki samym balsamom ujędrniającym owszem, nie da się schudnąć, ale wierz mi, przy regularnym stosowaniu skóra jest napięta, jędrna i wygląda o wiele lepiej :)

    Przy okazji zapraszam do mnie - fit-and-sexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, widzę to po sobie;-)

      Usuń
  10. gdzie leżą calypso, nie umiem ich znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też musiałam się nachodzić i naszukać;-) Znalazłam je tam gdzie są gąbki i różne rękawice do mycia ciała. Dasz radę;-)

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam ;*

      Usuń
  11. Wszyscy mają Celię, a ja nie mogę jej nigdzie dostać ;( Sprawdzam w necie, w jakich sklepach maja ta firme, ide... i dowiaduję si.ę, że celia jest, ale tylko jakies tam produkty i pomadek nie ma i nie bedzie.
    A co do gąbeczek do zmywania maseczek - uwielbiam je. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam Celię ale mi się złamała ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. hej gdzie kupiłaś tę pomadkę z Celii szukam bo taka zachwalana przez bloggerki i znaleźć jej nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam szampon z Timotei, taki jak odżywka i jestem z niego bardzo zadowolona, mimo kilku wad. Odżywki jeszcze nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten szampon, ale bardzo wysuszał mi włosy i byłam niezadowolona. Mam pomadkę z Essence 53 i jestem zadowolona, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą gąbkę, peelingi i maseczkę Perfecta i wszystkie produkty bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uzywam te same masło i maseczki :)) Sa bardzo fajne a kolor lakieru do paznokci wyglada ciekawie ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...