29 sierpnia 2012

Ziaja, krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej, biała herbata

Jakiś czas temu wybrałam się do osiedlowej drogerii i na trafiłam na krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej, biała herbata z Ziaji. Bardzo mnie zaciekawił, bo kosztował tylko 6,39 zł więc zdecydowałam się go wypróbować i nie zawiodłam się.





Od producenta: Krem intensywnie nawilża skórę i reguluje aktywność gruczołów łojowych. Zmniejsza nadmierne złuszczanie się naskórka oraz skutecznie łagodzi podrażnienia. Stanowi doskonały podkład pod makijaż. 
Sposób użycia: Niewielką ilość kremu nanieść na skórę i delikatnie wklepać.


Używam kremu rano, pod makijaż. Ma on leciutką konsystencję, bardzo szybko się wchłania.




Przy aplikacji kremu towarzyszy nam ładny zapach (biała herbata?), ale nie utrzymuje się on na skórze. Po jego zastosowaniu skóra jest nawilżona, miękka i miła w dotyku. Nie uzyskamy całkowicie matowej skóry, ale nie będzie się ona błyszczała - krem nada jej zdrowy, naturalny wygląd. Dobrze sprawdza się pod makijaż, podkład bardzo ładnie na nim leży.
 
Krem bardzo przypadł mi do gustu i z pewnością po zużyciu tego opakowania, kupię kolejne.

Macie jakieś doświadczenia z kremami do twarzy Ziaji?;-)



42 komentarze:

  1. Ja jakoś nie mam dobrych wspomnień z kremami zaiji i ten też nie podpasowałby mi gdyż zawiera parafinę a moja cera ma dużą skłonność do zapychania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie troszkę ta parafina zniechęciła, ale jednak nie wysypało mnie;-)

      Usuń
  2. o może wypróbuję bo lubię kremy z ziaji, a tego jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi tu nie pasi... 'Krem do cery tłustej i mieszanej', a w składzie na 3 miejscu parafina! Nie kupiłabym... Przeglądałam kremy ziaji, chcąc kupić ale nie zdecydowałam się na żaden, bo każdy miał parafinę, a parafina ma to do siebie, że zatyka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie działa tak na każdego. Ja mam cerę mieszaną i mnie nie zapchał, także nie ma reguły;)

      Usuń
  4. Ciekawy, tylko skład nie powala..

    OdpowiedzUsuń
  5. tego kremu nie używałam akurat, do cery tłustej i mieszanej zachwyciłam sie produktem Ives Rocher, aczkolwiek mam dużo balsamów do ciała, kremów do rąk i stóp Ziaja i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś czuję, że ten krem dołączy do mojej kolekcji Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa bo nie lubie zbytnio kremów do twarzy, większość pozostawia film, którego nie znoszę. Cena jest atrakcyjna więc moze się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że skóra się po nim nie błyszczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się jeszcze z tym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i jest całkiem fajny, czy nawilża to bym nie powiedziała, ale pod makijaż jest bardzo fajny, ładnie wygładza i cena bardzo zachęcająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie mam kremu z ziaji do twarzy chociaż ostatnio rozglądam się za matującym, dużo dziewczyn o nim pisze. Chyba jakiś 20+ czy coś ; p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy nie widziałam go jeszcze lubię Ziajkowe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam doświadczeń z kremami, ale z maską z ZiajiPro się bardzo polubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm ciekawy, ale dla mnie odpada, ma olej mineralny, pozapychałoby mnie jak nie wiem co;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie jest fajny :)
    Mam kakaowy i oliwkowy krem do twarz ale używam sporadycznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy ten krem, w przyszłości pewnie go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie, że cera po nim się nie błyszczy z tego, co piszesz :) Ja kremów Ziaji raczej nie używam, bo jakoś zawsze kupię coś innego, ale nie znaczy to, że jestem ich przeciwniczką ;) Choć był czas, że za Ziają nie przepadałam, ale to się zmieniło po użyciu u przyjaciółki oliwkowego kremu Ziaji - świetnie nawilżył mi skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, może teraz się na jakiś skusisz;-)

      Usuń
  19. no to ciekawy kremik, jako że Ziaję teraz ubóstwiam to chętnie go kupię:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie niestety większość kremów z Ziai uczula i podrażnia :-(

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbbiam kosmetyki ziaji - proste składy, dobre ceny. Obecnie stosuję babydream, ale kozie mleko do rąk jest supe r;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam tylko slawne maslo kakaowe w malym sloiczku,ktore uzywam na buzie do opalania i sie swietnie sprawdza, a tak to jakos nie jestem przekonana co do ich kosmetykow za bardzo jesli chodzi o dzialanie. natomiast moj kumpel jest mega zadowolony z kremu pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam nigdy nie miałam problemów z moją Panią listonosz, ostatnio był jakiś pan w zastępstwie i włożył mi przesyłkę pomiędzy furtkę a bramę, no i się podarła, to tyle przebojów z pocztą, parę przesyłek zaginęło w drodze, ale było to bardzo dawno, jakieś 2 lata temu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś krem z Ziaji ale do cery naczynkowej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry polski produkt w bardzo atrakcyjnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię Ziaje ;) Przekonała mnie do niej moja mama, która zna tę marke od lat ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię masła do ciała ziaji ale kremy do twarzy się u mnie nie sprawdzają niestety ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam :)

    Mam już chyba 4 opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tego kremu z Ziaji jeszcze nie miałam... A wyglada ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam kilka kremów z Ziaji nie są złe ale szukam czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda bardzo ciekawie obawiam się jedynie parafiny, powiedz czy ta Ziajka zapycha pory??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie zapchał, ale moja skóra nie ma dużych skłonności do tego, także od Ciebie zależy czy zaryzykujesz :)

      Usuń
  32. powiem Ci szczerzę że mam krem z ziaji sopot dla cery tłustej i jestem bardzo zadowolona ale używam go tylko wtedy gdy potrzebuje złagodzić zaczerwienienia dlatego sięgnęłam po ten biały krem z ciekawości tylko nie spojrzałam na skład Parafina?ooojej jestem zdziwiona i to na maksa...do tłustej cery...no nie przeczytałam składu eh ale cóż spróbuje i zobaczę :) ma dużo pozytywnych opinii więc zobaczę ale napewno będę używać od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mi przypadł do gustu:) Właśnie go recenzuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Do cery tłustej polecam puder matujący Velvet od marki Earthnicity Mineral (trudna nazwa :) ale jest świetny, dobrze utrwala i matuje makijaż, nie błyszcze się a przy tym wyglądam bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...