8 września 2012

Bourjois 123 Perfect Foundation

Dziś mam dla Was recenzję podkładu Bourjois 123 Perfect Foundation. Jest to ostatnio mój ulubiony podkład i z pewnością kupię kolejne opakowanie po zużyciu tego. Mam go z wymianki i nie spodziewałam się po nim zbyt wiele - nie byłam pewna czy kolor będzie pasował i czy krycie będzie zadowalające. Jak możecie się domyślać pozytywnie mnie zaskoczył;-)





Od producenta: Pierwszy podkład który posiada trzy pigmenty korygujące cerę. Pożegnaj się z ziemistą cerą i zaczerwienieniami.
1. Żółte pigmenty - redukują cienie pod oczami.
2. Fiołkowo-różowe pigmenty - świeża cera bez plamek i piegów.
3. Zielone pigmenty - maskuje popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.
Podkład jest lekko matujący, długotrwale nawilżający oraz posiada SPF 10.

Posiadam najjaśniejszy odcień 51 Light Vanilla. Zdecydowanie dominują w nim żółte tony. Producent zapewnia, że zawiera on trzy pigmenty korygujące: żółty, fiołkowo-różowy i zielony. Faktycznie, muszę przyznać, że na buzi prezentuje się bardzo ładnie, wygląda ona naturalnie i świeżo. Podkład ma krycie średnie w kierunku mocnego. Ja znalazłam swój idealny sposób aplikacji - nakładam dwie cienkie warstwy palcami, co daje mi wciąż naturalny efekt, a jednocześnie wystarczające krycie. Dodatkowo nakładam korektor pod oczy (bo moich cieni żaden podkład nie pokona) i na większe niespodzianki.
Mam cerę mieszaną, dlatego lubię podkłady, które w jakiś sposób matują cerę, a przynajmniej nie sprawiają, że błyszczy się ona mocniej. Po użyciu podkładu Bourjois moja cera uzyskuje naturalnie wyglądający mat, tzn. nie błyszczy się, ale nie jest to też płaski, sztuczny mat. Aby go utrwalić omiatam nos, policzki przy nosie i czoło pudrem, bo to miejsca, w których najszybciej zaczynam się świecić.
Podkład zamknięty jest w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Ma pompkę, co jest bardzo praktycznym rozwiązaniem. Pompką można dozować podkład.



Trwałość podkładu jest bardzo dobra, na mojej buzi utrzymuje się praktycznie od rana do wieczora, nie spływa, nie ściera się. 
Poniżej swatch i skład.



 Jakie są Wasze ulubione podkłady?;-)




45 komentarzy:

  1. kusisz :D a ostatnio widziałam go w promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, ze te podklady sa dosc drogie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, mam. Nawet w tym samym odcieniu:) Na początku go nie polubiłam, ale z czasem się do niego przekonałam. Obecnie mój ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku lat używam Nature Matte Lirene. W międzyczasie wypróbowałam też inne podkłady, ale jakoś do tego cały czas wracam. Kiedyś używałam odcienia naturalnego (odcień 12), teraz cappuccino (odcień 13). Uznałam, że naturalny jest dla mnie trochę za jasny, szczególnie było to widoczne na zdjęciach;) Nie zapycha, dobrze kryje i cera wygląda w miarę naturalnie.
    http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=49673

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio się zastanawiam nad kupnem tego podkładu lub healthy mix, zachęciłaś mnie jeszcze bardziej :)

    pozdrawiam :)

    www.liubeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mam go na twarzy w poprzedniej notce;-)

      Usuń
  7. Trudno jest znaleźć odpowiedni podkład do swojej cery. żeby spełnił wszystkie oczekiwania, albo przynajmniej większość - super, że ten Cię zadowala:) Mój ulubiony to zdecydowanie Gosh (recenzja u mnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja obecnie używam Affinitone z Maybelline, chociaż strasznie kusi mnie Bourjois..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go również :)
      Odcień 03 light sandbeige

      Usuń
  9. Nie mam swojego ulubionego podkladu. Staram sie nakladac jak najmniej na buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam swojego ulubionego, akurat za podkładami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam "smaka"na ten podkład i jeszcze ma taką recenzję u Ciebie-używam rimmel-jest dobry,sorayę-która okazała się lepsza od podkładu z loreala

    OdpowiedzUsuń
  12. moim ulubionym od pewnego czasu jest matujący podkład z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem, który, myślałam nad nim :)

      Usuń
  13. z Bourjois są fajne rzeczy:) Ile za niego dałaś??

    OdpowiedzUsuń
  14. już od dawana mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odkładam na niego pieniążki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusi mnie ten podkład od jakiegoś czasu. Póki co mam do zużycia BB Cream i podkład mineralny Affinitone z Astora, który jest na razie moim faworytem :P

    OdpowiedzUsuń
  17. kuszący, wygląda ciekawie :)
    zachęcam do obserwowania, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem trochę uprzedzona do podkładów tej firmy, bo kiedyś kupiłam niestety podkład szpachlę...
    Ja używam Revlon Colorstay do cery suchej/normalnej i jestem zadowolona bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? A przecież Revlon ma bardzo mocne krycie.

      Usuń
  19. mam i go uwielbiam! odstawiłam dla niego mojego dotychczasowego ulubieńca MAC ProLongwear

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten podkład i się sprawdzał :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam Rimmel Lasting Finish, ale niedługo mi się skończy i będę szukała nowego podkładu. Wezmę ten pod uwagę w takim razie, bo recenzja wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam już ten podkład jednak jeszcze nie otwierałam :) muszę wykończyć choć jeden z otwartych ale jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze, że kryje, no i pojemność też godna uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że na buzi nie pokazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim poście mam go na buzi;-)

      Usuń
  25. Mój faworyt obecnie to YSL Teint Radiance (może będzie to nawet KWc zobaczymy ) :) podkład Bourjois prezentuje się ciekawei , ale mi zupełnie nie pasują nadmiernie zółte tony ..Czy nr 51 to najjasniejszy kolor dostępny na rynku ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to najjaśniejszy odcień. Mi z kolei różowe tony nie pasują, ale myślę, że ten odcień będzie pasować też do neutralnego koloru skóry;-)

      Usuń
  26. masz go w poprzedniej notce na zdjeciach na sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. poza tym ja nie uzywam podkladu, pytam z ciekawosci:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zastanawiałam się kiedyś nad podkładem z Bourjois i może jak skończy się mój obecny (Xperience z Max Factor) to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglada zachecajaco, ale mam ostatnio dwa nowe, wiec musi poczekać :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    KLaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio go kupiłam, co prawda nie dla siebie ale jako prezent dla mamy i póki co bardzo go sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...