10 września 2012

Cudowności od wSPAniale.net

Kochane, dziś chciałabym Wam pokazać, co otrzymałam od sklepu www.wSPAniale.net.W zeszłym tygodniu odezwała się do mnie Pani Justyna i zaproponowała mi kosmetyki do testów. Po przejrzeniu oferty sklepu zgodziłam się i pozostało już tylko oczekiwanie na przesyłkę;-) Dodam jeszcze, że nie wybierałam  produktów, Pani Justyna skompletowała moją paczuszkę sama i przyznam, że bardzo trafiła w mój gust;-)

Oto jak zapakowane przyszły kosmetyki;-)



Przyznam szczerze, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Opakowanie przesyłki do taki miły akcent, który sprawia, że zakupy są jeszcze większą przyjemnością. 

Po otworzeniu pudełka kolejna niespodzianka.



Kosmetyki mieszkały sobie na dekoracyjnym sianku i uroczych zielonych piórkach! 

A teraz pokażę Wam co dokładnie otrzymałam;-)


Otrzymałam balsam do ciała z masłem shea Tutti frutti Lavea, mydełko Tutti Frutti z serwatką Lavea i dwie sole do kąpieli: cynamonowa z pomarańczą i olejkami oraz zielona herbata z olejkami. Najbardziej jestem ciekawa soli do kąpieli, bo przeważnie używam płynów do kąpieli;-)

Jeszcze kilka zbliżeń na urocze opakowania ;-)





Zwracacie uwagę na opakowania produktów?;-)




36 komentarzy:

  1. Fajna paczka,ja zwracam uwagę na opakowania. Jest taką sroką, która jak wypatrzy ładne opakowanie to nie może bez niego wyjść ze sklepu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prezenty :)
    gratuluję współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zapakowane, a i produkty interesujące.
    Uwielbiam wszelkie umilacze kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w końcu moja imienniczka to musi mieć dobry gust :D
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie zapakowane kosmetyki!
    miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)))

    Ta sól cynamon+pomarańcza mnie zaciekawiła.
    Idealne na jesienne kapiele, gdy szaro za oknem.
    Będę czekała na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne produkty ale jak paczuszka zapakowana pięknie i jak ślicznie w środku::) rzadko się to zdarza , widać że nie traktują blogowiczek jako zło konieczne

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie cudowne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wspaniałości:) i do tego pięknie zapakowane :) Przyjemności w użytkowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają fantastycznie! Takie przesyłki to ja rozumiem i tak, zawsze zwracam uwagę na opakowanie produktów.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy i oczywiście przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fantastycznie zapakowane! :) wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznam, że często to opakowania przekonują mnie do zakupu :) gratuluję współpracy :>

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie wszystko zapakowane ;) zazdroszczę takiej paczuszki

    OdpowiedzUsuń
  15. So lovely post, my dear!

    Have a wonderful week,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    New Post: Milan VFNO - Focus on TOD'S!

    OdpowiedzUsuń
  16. zapakowane uroczo ;) ale bym chcala zawartosc tego pudeleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ohh tak też bym chciała takie pudełeczko:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudności, gratuluję, pięknie zapakowane

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie opakowane kosmetyki. Też jestem ciekawa tych soli.

    OdpowiedzUsuń
  20. super paczucha, lubię jak coś ładnie pachnie i wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa cudne rzeczy :D wyglądają słoodko

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zwracam bardzo uwagę, te są świetnie zapakowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pięknie wszystko zapakowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie to wszystko zapakowane, jak i same kosmetyki fajnie wyglądają :) Aż od razu chce się wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mmmm, sale dobroci ja tu widze :))) Miłego testowania :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak estetycznie zapakowane! Super :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie zapakowane :) szczególnie sole mi się podobają :)
    Zapraszam na mojego bloga jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...