22 września 2012

Duet HEAN I love nr 408 & Vipera JUMPY nr 146

Dawno nie dodawałam żadnych postów pazurkowych, ale poniższe lakiery mnie po prostu zauroczyły i muszę się z Wami nimi podzielić;-)





Główną rolę odgrywa tutaj lakier HEAN, numerek 408. Jest to piękny odcień, dla mnie ciemny morski. Połączenie niebieskiego i zieleni. Myślę, że świetnie sprawdzi się także jesienią. Kryje całkowicie przy dwóch warstwach, kolor jest głęboki.



Drugi to niebieski brokacik, numer 146 Vipera JUMPY, widoczny na jednym paznokciu, bo nie lubię zmywać brokatów.




Co sądzicie o takim połączeniu?;-)

42 komentarze:

  1. fajnie , szczególnie podoba mi się brokat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne nasycone odcienie. A brokacik nadaje zestawieniu uroczej figlarności, a to mi się zawsze podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połączenie! bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny duet, podoba mi się ten z drobinkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ten morski bardzo się podoba:) A połączenie z brokatem super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie bomba ;* ślicznie to wyszło z jednym pomalowanym paznokciem na brokatowo ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor, idealny na jesień! A top robi super efekt i idealnie wygląda tylko na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier Hean w buteleczce bardzo mi się podoba.
    Na paznokciu, już niestety mniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie nasycone kolory.
    również nie lubię zmywania brokatów, jest to tak pracochłonne ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście nie przepadam za niebieskościami

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie to wygląda. muszę wypróbować ten lakier z Hean ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny ten kremowy,niebieski. Ten z brokatem chyba nie w moim stylu:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie jest OK, też nie lubię zmywać brokatów i dlatego nimi nie maluję;(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo lubię te brokatowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się, szczególnie ten brokatowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne połączenie, chętnie zobaczyłabym je na swoich paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny efekt, szczególnie spodobał mi się ten brokatowy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się to połączenie, wogóle bardzo lubię dużo produktów z firmy HEAN

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi własnie ten płatek na nos też nie wyszedł bo robiłam go pierwszy raz więc nic nie mogę na jego temat powiedzieć :(

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku,jakie śliczne kolorki;) kurcze już nie pamiętam kiedy to ja malowałam paznokcie na jakiś kolorek..;((Pasludna szkola w której nie można malować paznokci.] No ale Tobie to połączenie wyszło cudownie:DD pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga Zuzia:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie przepadam za niebieskimi lakierami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też nie, aczkolwiek efekty z przyjemnością oglądam u innych :)

      Usuń
    2. Ja uwielbiam niebieskości;-) Ten jest taki morski.

      Usuń
  22. z brokatem super efekt, obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super połączenie i starsznie podoba mi sie ten niebieski odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się połączenie tych dwóch lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  25. zaraz zabieram się za malowanie paznokci i szukam inspiracji.. dzieki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...