24 września 2012

Essence lipstick 53 All About Cupcake

Dziś pokażę Wam kolejną kremową pomadkę Essence, którą pokochałam. Jest to odcień nr 53 All About Cupcake. Pisałam już o kolorze  52 In The Nude tutaj.




Pomadka ładnie rozprowadza się na ustach, ma kremową konsystencję. Moim zdaniem jest pół-transparentna, nie uzyskamy nią całkowitego czy mocnego krycia.


Kolor jest delikatnie różowy. W ładny, naturalny sposób podkreśla usta. Czasami traktuję ją jako pomadkę nawilżającą, bo odżywia usta i dodatkowo nadaje im troszkę koloru.


Lubicie pomadki Essence?;-)



39 komentarzy:

  1. Ja się w tym kolorze fatalnie czułam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda też troszkę jak błyszczyk! Trzy w jednym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękne usta!:)
    A pomadkę mam i ogromnie ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor :) może zakupię ? hmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę pomadkę w kolorze 52 i swego czasu namiętnie się nią malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam przyjemności jej miec, ale wygląda bardzo ładnie na ustach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, delikatny kolorek na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja potrzebuję raczej kryjących... ale ta ładnie wygląda mimo swojej półtransparentności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam identyczną. jest całkiem fajna, choć ja rzadko maluję usta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ten kolor był za ciemny i dalam go przyjaciółce, która uwielbia ten odcień. Aktualnie myślę nad 52.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie prezentuje się na Twoich ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor, ja mam tą 52 i jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor - taki naturalny - super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tej pomadki, ale na ustach wyglada bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ha! Pomadka stworzona dla mnie ;) Muszę mieć :)))!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio miałam dylemat czy kupić czy nie, teraz żałuję że nie kupiłam. Masz genialne usta!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajny kolor;) dzisiaj pojawił się pierwszy singiel mojego zespołu! zapraszam serdecznie do słuchania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze wstawiasz pomadki, które wprost urzekają mnie swoim kolorem!:) widzę, że muszę się wybrać do natury i sprawdzić szafę essence:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no nie moge,kolejna mega pomadka! rewelacyjna jest. chyba Cie musze kiedys porwac na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię pomadki Essence mam trzy i pewnie kupiłabym więcej, ale już reszta ma drobinki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie lubię tych drobinkowych (

      Usuń
  21. Śliczny kolor - ładnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jestem jej fanką, ale muszę przyznać, że na Tobie wygląda dużo ładniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolorek :) Nie przypominam sobie czy miałam kiedyś pomadkę z tej firmy, ale będąc w drogerii muszę rzucić na nie okiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie takie kolorki lubię! nie potrzeba żadnej konturówki, lusterka aby mieć fajnie pomalowane usta. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie wygląda, jeszcze jej nie miałam, ale na pewno w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam pomadki tej firmy,ale ten kolorek mi się podoba i chyba jak będę w Naturze muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wygląda...kolorek zupełnie w moim guście; ) ale ustka to masz cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi sie kolorek:)baaaaardzo lubie jasne kolory rowniez i cieni do powiek itp.Jeszcze nie uzywalam z tej firmy kosmetyku,ale chyba czas zaczac:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...