21 września 2012

FARMONA Tutti Frutti peeling do ciała liczi & rambutan

Dziś recenzja pierwszego produktu, który otrzymałam na Spotkaniu Blogerek Świętokrzyskich. Jest to peeling do ciała liczi & rambutan - FARMONA Tutti Frutti.



Od producenta: Tropikalny peeling do ciała ze złuszczającymi drobinkami jojoba i zmielonymi łupinkami orzeszków macadamia. 
WIBRUJĄCA SŁODYCZ LICZI Z INTRYGUJĄCĄ NUTĄ RAMBUTANA! TROPIKALNE SZALEŃSTWO, KTÓRE WYZWALA ZMYSŁY!
Niezwykle słodkie liczi, uprawiane w Państwie Środka od 2000 lat, to symbol i ulubiony owoc chińskich cesarzy z dynastii Ming. Połączone z soczystym, rześkim rambutanem z Malezji nadaje skórze niespotykany, fascynujący aromat letniego wieczoru nad oceanem. Peelingujące drobinki jojoba i zmielone łupinki orzeszków macadamia, zanurzone w cudownie lekkim żelu, idealnie wygładzają ciało i usuwają martwy naskórek. Składniki nawilżające i odżywcze pozostawiają skórę idealnie świeżą, jedwabiście gładką i miękką. 

Peeling zachwycił mnie swoim zapachem! Jest on bardzo przyjemny, owocowy. Zdecydowanie umila stosowanie kosmetyku. Zapach pozostaje przez jakiś czas na skórze.



Peeling ma konsystencję żelu. Zawiera peelingujące drobinki jojoba i zmielone łupinki orzeszków macadamia. Moim zdaniem, jest to raczej delikatny zdzierak, idealny na używania nawet codziennie czy tak jak zaleca producent 3-4 razy w tygodniu. Pozostawia skórę miękką i wygładzoną.

Ja bardzo go polubiłam i z pewnością wypróbuję inne warianty zapachowe;-) Dla zainteresowanych dodaję jeszcze skład. Peeling zawiera SLSy, ale mi w pielęgnacji ciała zupełnie to nie przeszkadza.


Peeling kosztuje około 13 zł. 

Używacie produktów Farmona z serii Tutti Frutti?;-)




44 komentarze:

  1. ja jeszcze nic nie miałam z Tutti Frutt chociaż ostatnio kusiło mnie masło, ale mam jeszcze 2 w zapasie i nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, ze kupowanie peelingów w sklepie to strata pieniędzy, bo za dobry peeling musimy dać co najmniej od 15-20 zl. Polecam domowy peeling kawowy NAJLEPSZY NA ŚWIECIE ;-) nie wiem, czy kiedyś robiłaś, ale gwarantuje, ze gdy chociaż raz spróbujesz, zakochasz się w nim na dobre ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ubóstwiam domowej roboty peeling:) nie wiedziałam, że Farmona ma też peelingi w takiej formie tubki.

      Usuń
    2. Robiłam kiedyś kawowy peeling, ale najczęściej sięgam po taki ze sklepu, bo jest po prostu szybciej;-)

      Usuń
  3. Znam je, ale tego zapachu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie prezentuje sie na zdjeciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię peelingi do ciała. Szukam takiego którego zapach pozostanie na skórze długo

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie już samym wyglądem kusi :) Z chęcią na niego zapoluję, zwłaszcza że jest mi potrzebne coś w ten deseń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jego opakowanie. Ciekawa też jestem jego zapachu:)
    Zresztą od jakiegoś czasu strasznie mnie kuszą kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tego typu zapachy, poza tym fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wibrująca słodycz i tropikalne szaleństwo...brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pachnieć musi nieziemsko, zresztą jak wszystkie ich produkty :)
    takie lekkie peeling ja też używam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ach i u Ciebie dzisiaj jest notka na temat peelingu. na pewno pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Tutti Frutti. Zapachy są obłędne, aż miło i te opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie;-) Już mnie kuszą inne zapachy;-)

      Usuń
    2. Dlatego na zakupy kosmetyczne chodzę sama. Chłopaki tylko mnie drażnią swoim wzdychaniem i marudzeniem. A przecież trzeba wszystko dokładnie powąchać i jeszcze podjąć decyzję!
      Pozdrawiam imienniczkę :)

      Usuń
  13. Mój czeka w kolejce do testowania :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I follow you and I hope you will reciprocate...
    http://www.5minutiearrivo.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling z Marizy jest cudowny ;d zaczynając od zapachu i opakowania po działanie ;d Niedługo napisze o nim recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, pewnie mnie skusisz na niego;-)

      Usuń
  16. ja tam wole mocniejsze zdzieraki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i takie i takie. Wiadomo, że mocne nie nadają się na co dzień, a taki delikatniejszy tak;-)

      Usuń
  17. również polubiłam ten peeling.
    olejek Green Pharmacy kupiłam w zwykłym, malutkim sklepie kosmetycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam masło do ciała z Farmony o tym samym zapachu - strasznie je lubiłam i będę próbować kolejne wersje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie osobiście, kosmetyki Farmony mają troszkę zbyt intensywne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, niektórym może przeszkadzać. Ja za to uwielbiam tak intensywne zapachy;-)

      Usuń
  21. Musi ładnie pachnieć! Dzięki za obserwowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ten piling, mam już któreś opakowanie. Kiedy było spotkanie blogerek świętokrzyskich?... Ja jestem też ze świętokrzyskiego :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Musisz dobrze poszukać, jest na pewno! ;-) Kosztuje 79 zł ale teraz jest -30% na wszystko z F & F wiec kupilam ją za 48! Jest swietna i praktyczna, w koncu ma 2 kieszonki na tel. i nie musze ich szukac po calej torebce ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na prawdę nie słyszałam o tym. Może dlatego że jestem tu nowa i nie wszyscy wiedzą o mnie z tej okolicy :) A skąd wiedziałaś o tym spotkaniu i kto to organizował ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam owocowe kosmetyki <3


    u mnie do wygrania dowolony ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego peelingu jeszcze nie próbowałam ale miałam w tej wersji zapachowej masło i nie podobało mi się. Dla mnie miało zbyt mocny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kosmetyki Farmony - zwłaszcza masło do ciała kiwi i karambola, które jest cudowne. Jeśli chodzi o peelingi o wiele bardziej lubię te firmy I Love... i Soap&Glory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj :)
    a co sądzisz o kosmetykach marizy? Jesteś zadowolna? Używałaś?
    A może jesteś ciekawa i chciałabyś je wypróbować?

    pozdrawiam,
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...