29 września 2012

FLOS-LEK wazelina kosmetyczna do ust

Uwielbiam dbać o swoje usta i podkreślać je, dlatego oprócz miliona szminek posiadam także sporo produktów do ich pielęgnacji. Jednym z moich ulubionych jest wazelina kosmetyczna do ust FLOS-LEK. Posiadam dwie wersje zapachowe, w tym jedną jeszcze w starym opakowaniu - czekoladową. Teraz możecie ją kupić w takiej wersji jak widoczna jest poniżej pomarańczowa


Od producenta:
Zastosowanie: codzienna pielęgnacja i ochrona ust przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych (zmiany temperatury, wiatr, itp.)
Działanie: ochronno-odżywcze: wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta; zapobiega łuszczeniu, wysuszeniu i pękaniu naskórka; delikatnie nabłyszcza wargi.
Efekt: atrakcyjne, odpowiednio nawilżone i wygładzone usta. 
Sposób użycia: kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb nanieść niewielką ilość na usta, rozsmarować.



Wazelina zamknięta jest w dość małym metalowym słoiczku o pojemności 15 g. Jednak uprzedzam, że jest niesamowicie wydajna! Czekoladową mam ponad 1,5 roku i zużycie jest wciąż niewielkie. Dla mnie obie wersje różnią się jedynie tym, że stara ma bardziej zbitą konsystencję, natomiast nowa jest bardziej kremowa. Poza tym nie widzę żadnych różnic w działaniu;-)
Spełniają wszystkie zapewnienia producenta. Testowałam wazelinę zimą i świetnie chroniła usta. Radziła sobie także z popękanymi czy spierzchniętymi wargami. Szybko je nawilża. Dobrze też sprawdza się pod szminkami. Dla mnie to produkt na cały rok;-)
Ich zapachy nie są nachalne, raczej delikatne, absolutnie niechemiczne, bardzo przyjemne. Osobiście bardziej lubię czekoladowy;-)
I jeszcze na koniec skład;-)



Dodatkowym plusem jest cena, można je zakupić tutaj za jedyne 6,7 zł. Myślę, że jest to niska cena za tak wydajny produkt. 

Spotkałyście się wcześniej z wazeliną do ust FLOS-LEK?;-)

P.S. Dziewczyny, dostałam niedawno trochę kosmetyków do testów od FLOS-LEKU, także możecie się spodziewać recenzji w najbliższym czasie;-) Wazelina pomarańczowa także przyszła do mnie od firmy, ale czekoladowej wersji używam już od dawna;-)



65 komentarzy:

  1. Siostra mojego Robala ma tę czekoladową.
    Przepięknie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka wazelina to coś dla mnie :) mam popękane i suche usta a szczególnie w zimę. Wazeliny z flos-leku jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałąm wazeline z flosleku ale jednak bardziej wolą moją ukochaną wazeline kosmetyczną z Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ta wazelina, ale wersja poziomkowa, spowodowała na moich ustach wysyp bolącego paskudztwa :/ wolę tisane

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o tej wazelinie, kiedyś na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladowa musi byc super ;]
    Nie miałam bo preferuję sztyfty ale powąchać zawsze miło ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam waniliową i tak ją lubię, że powoli zaczyna mi się ukazywać dno! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie mialam ani czekoladowej ani pomaranczowej,moze jak skoncze Carmexa to wyprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kupić kiedyś tą czekoladową, ale bałam się, że ta czekolada to tylko taki kit ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam okazji testowac , ale napewno zakupie czekoladową ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. kusi mnie właśnie ta wazelina już od dłuższego czasu, ale wytrwale zużywam ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ci, że tak znasz się na kosmetykach.
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, ja również się odwdzięczę.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetna :) Powinnam ją sobie kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam wazelinę z Anny a niedawno kupiłam z Ziai.
    wazeliny nie działają na mnie jakoś szczególnie dobrze.. coś tam pomagają ale nie jest to jakis specjalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  15. O, mój ulubieniec września! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze te słoiczki! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam inne wazeliny kosmetyczne i powiem, ze sa moim hitem!
    Tych z flos leku jeszcze nie udalo mi sie sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci tą;-) Dla mnie jest lepsza od klasycznej, bezzapachowej;-)

      Usuń
  18. gdzie ją można kupić oprócz internetu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz spis miejsc http://www.floslek.pl/14,gdzie-kupic.html ;-)

      Usuń
  19. u mnie stopy i usta zawsze schodza na dalszy plan ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no ciekawie mogą być, w sumie z tej firmy mam tylko żel pod oczy, ale jakoś nie specjalnie się lubimy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele też mam w różnych wariantach i je lubię;-) Moja mama je gromadzi;-P

      Usuń
  21. widziałam je w Rossmannie, ale przeszłam obok nich obojętnie. na razie mam dużo mazideł do ust, ale w przyszłości mam zamiar kupić jakąś owocową. ja używam wazeliny o smaku creme brulee z Vaseline ;)

    dzięki za odp. w sprawie bazy Hean - szkoda, że nie ma jej nigdzie stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam spis tutaj http://www.hean.pl/gdzie.html#swietokrzyskie ;-)

      Usuń
  22. Wiele słyszałam o wazelinie ale nigdy się na nią nie skusiłam bo podchodzę do niej dość sceptycznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam ją któregoś razu kupić, ale w końcu sięgnęłam po coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam w aptece, ale powstrzymałam się przed zakupem ;). Ta czekoladowa wersja musi być fajna :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz co? Pamiętam, że tę zapachową wazelinę używała moja koleżanka z ławki w podstawówce :D

    OdpowiedzUsuń
  26. mam wazelinę pomarańczową, uwielbiam ją, jest świetna,

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwalacie tak, że muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś czekoladową i lubiłam, ślicznie pachniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również uwielbiam dbać o moje ustka...i regularnie je smruję..jednak za wazelinami samymi w sobie nie przepadam...nie lubię grzebania paluchem...jestem wygodnisia i wolę sztyfty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi to nie przeszkadza w produktach do ust;-)

      Usuń
  30. Mmmmm czekoladowa pewnie jest fajna muszę poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. z myślą o zimie na pewno się skuszę ;]
    na czekoladową raczej nie, ale na pomarańczową jak najbardziej ;p
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  32. czekoladowa? mmm... uwielbiam takie kosmetyki.
    świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie słyszałam o zapachowej wazelinie :D ja mam właśnie wyciśniętą z tubki i wsadzoną do słoiczka po brokacie zwykłą wazelinę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jestem uzależniona wręcz od produktów do pielęgnacji ust..ale tej wazeliny nie miałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. tą pomarańczową to chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Warta ceny :) Jak wykończę moje mazidła do ust to chętnie zakupie :D


    Zapraszam jeśli będziesz chciała http://kosmetyki-dagmary.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam dzisiaj w Rossmanie i kupiłam sobie właśnie wazelinę czekoladową tej firmy, a teraz wchodzę tutaj i już wiem, że było warto :) Ja na razie mogę powiedziec tylko tyle, że ta o zapachu czekoladowym jest BOSKA jeśli chodzi o sam zapach. Pachnie jak prawdziwa czekolada/kakao, no baaaaaajka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam czekoladową ale mi się gdzieś zapodziała :C

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne są te wazeliny smakowe. Tylko szkoda, że nie dodają pędzelków, bo nienawidzę jak mi 'mazidło' za paznokieć wchodzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Używałam kiedyś poziomkowej- piękny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  41. Znam tą firmę w sumie tylko z żeli pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też początkowo głównie znałam FLOS-LEK z żeli pod oczy, bo to chyba ich najpopularniejsze kosmetyki, ale myślę, że warto zapoznać się z całą ofertą;-)

      Usuń
  42. posiadam tylko poziomkową jest świetna znakomicie wygładza usta ,na zimę super :) tylko wolałabym w sztyfcie opakowanie takie trochę nie higieniczne wg mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...