17 września 2012

Golden Rose Lipstick nr 127

Od dawna szukałam bardzo jasnej, bladej pastelowej pomadki i znalazłam ją wczoraj w Golden Rose. Jest to pomadka nr 127



Bardzo dobrze kryje usta, pigmentacja jest zadowalająca dla mnie. Pozostawia dość matowe wykończenie. 



Kolor jest zdecydowanie pastelowy, wpada w brzoskwinkę i w róż (w opakowaniu jest bardziej pomarańczowa, na ustach różowa).



Pomadka kosztowała 8,6 zł, kupiłam ją na stoisku Golden Rose.

Zakochałam się w tym odcieniu i czuję, że wrócę po inne do Golden Rose, bo mają w ofercie dużo jasnych, pastelowych odcieni:-)




43 komentarze:

  1. Fajne ma krycie i ładnie wygląda na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam trzy szminki z Golden Rose i z każdej jestem bardzo zadowolona : )

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooo, takiego koloru szukam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci w takim kolorku :)

    co do pomadek GR to mam jedną, kupiłam ją na allegro ale nie przetrwała upału podczas przesyłki i przyszła do mnie cała wilgotna w malych kropwlkach wody, nie nadaje sie do uzywania ale nie wyrzucam jej bo kolor ma idelany i gdzies muszę ją znów dopaść
    u mnie w miescie w zadnej drogerii nie ma kosmetykow GR a na allegro juz zamawiac nie bede

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, pastelowy odcień :)
    Miałam kiedyś pomadkę z GR ale była bezbarwna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie się prezentuje na ustach . ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. raczej nie używam pomadek. jak już to tak naprawdę na wielkie wyjście, gdzie i tak są to naturalne lub odcienie typu nude. ta jest naprawdę ładna. mogłabym się skusić chociaż mam wątpliwości co do tego jak bym w niej wyglądała..

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo ładny delikatny kolorek! :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor i ta cena jak będę mieć okazję gdzieś kupić, to się przyjrzę tym szminkom GR:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta szminka, dzisiaj sobie ją obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie odcienie na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z Golden Rose jeszcze nigdy nie miałam żadnego produktu :) pięknie się prezentuje szminka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, świetna jest, kolor też mega, GR coraz bardziej mnie zaskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach!

    A na obiadek było ciasto francuskie zapiekane z tuńczykiem, cukinią i cebulką. Przepis tutaj :-)
    http://cukieripieprz.blogspot.com/2012/04/piatkowy-obiad.html

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci w tym kolorze, niestety ja kiedyś kupiłam pomadkę w takim kolorze i trochę dziwnie w niej wyglądałam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ci pięknie! Ja wyglądam w takim kolorze jak głupek :P Też mam szminkę od GR, taki brudny róż i dobrze się w niej czuję, ale teraz szukam czegos identycznego jak mój naturalny kolor ust :)

    Zajrzyj do mnie, ponieważ z wielką przyjemnością wyróżniłam twój blog przyznając ci So Sweet Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo Ci pasuje taki kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. super kolorek:):) bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasuje Ci :) Ja niestety w takich jasnych pastelach wyglądam jak nieboszczyk :C

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jest śliczna ;) aż chyba sama się skuszę na jakąś z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz:)pomadka też fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie masz piękne usta!:) Bardzo mi się takie podobają:)

    Czy mogłabyś wziąć udział w konkursie u mnie na blogu? Byłabym wdzięczna, ponieważ to bardzo mi pomoże w rozwinięciu bloga;). Mam nadzieję, że jako blogerka mnie zrozumiesz.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny kolor, pięknie Ci w nim, masz śliczne usta;)

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba się powtórzę po wszystkich ale masz piękny kształt ust - rzadko się zdarza :D i każda pomadka wygląda idealnie, a ten kolor jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie na Tobie wygląda! Na sobie jednak nie jestem przekonana do takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudo, cudo, cudo, ja mam taki odcień od Marizy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. mi juz by taki odcien niestety nie pasowal ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny kolorek ;)

    u mnie do wygrania bransoletki od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się podoba kolor 128,ale tak się zastanawiam gdzie w moim miejscu jest stoisko Golden Rose a Ty jesteś z Kielc ? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie prezentuje się na Twoich usteczkach:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję ci bardzo :* byłam w Koronie i tak mi się wydawało,że gdzieś widziałam stoisko Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardziej podobają mi się kolory nude, ale ten jest naprawdę śliczny. nawet bym się na niego skusiła. gdzie kupowałaś tą pomadkę?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ Ty masz bajeczne te usta !!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie każdemu pasuje taki kolor, ale u Cibie wygląda super:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolorek bardzo fajny :)) Nominowałam Cie na moim blogu, takze zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Opakowanie tej pomadki jest podobne do tych jakie mają szminki Chanel:)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam rowniez ten kolor pomadki jednak nie jestem z niego zbyt zadowolona;) jakos do mnie nie pasuje, natomiast do CIebie owszem! :) ponadto mam piekne usta, tylko pozazdroscic! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały kolor :d muszę ją kupić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...