6 września 2012

Is it fall already?


Zimno, szaro i ponuro. Dzisiaj pogoda nie dopisuje i dlatego postawiłam w makijażu na nieco jesienne kolory.




Główną rolę gra tutaj oczywiście pomadka w ciemnym odcieniu. Jest to piękny winny róż z Kobo z serii Celebrity Lips w odcieniu 306 Heather Obsession. Mój zdecydowany faworyt na jesień. Inny odcień pomadki pokazywałam Wam tutaj. Postawiłam na dość klasyczny makijaż oka w brązach, bez zbytnych urozmaiceń.



Zmieniacie swój makijaż na jesień?;-)



44 komentarze:

  1. Ślicznie!
    Kolor pomadki jest przepiękny!
    Co tu dużo mówić, masz idealne usta do koloru!

    OdpowiedzUsuń
  2. prześwietne usta! śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie usta! Cały makijaż bardzo mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie właśnie wyszło słońce :) W sumie ja nie dopasowuje makijażu do pory roku, chyba tylko lakiery. Ale pomadka ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czasami się pojawia, ale już ciągle jest chłodno :(

      Usuń
  5. jakie piękne usta, wyglądasz niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne! w sam raz dla mnie <3

    +zapraszma na moje PIERWSZE ROZDANIE. przy współpracy z blogiem Big love Fashion:
    http://biglovefashion.blogspot.com/2012/09/rozdanie-zapraszam-was-moje-drogie-do.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. ladny kolor...niestety do mnie pasują tylko jasne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Zapraszam Cię na mojego bloga:
    http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz usta piekne ,zazdroszcze, ja tez chce takie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. łooo jaki ostry kolorek :D mmmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja u siebie nie lubię takich kolorów na ustach. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne usta i ten kolor idealnie je podkreśla, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się koniecznie będę musiała przejechać do natury po ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ich nie ma:( Chyba, że gdzieś na wyprzedaży u Ciebie się uchowały.

      Usuń
  14. szminka jest odjazdowa! śliczny odcień!!ile za nią dałaś jeśli mogę wiedzieć??

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam to na wyprzedaży 10 zł. Pierwotnie były po 20 zł.

      Usuń
  15. Szminka genialna :) fajny blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnnie :) + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny kolor pomadki! <3
    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje bardzo ! ;) Świetny makijaż ! Usta i ten kolor super !

    OdpowiedzUsuń
  18. z tego co dobrze przeczytałam jesteś studentką kosmetyki? mogłabyś mi napisać jak jest? co zdawałaś żeby się dostać?

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże jakie piękne usta ♥ moje przy Twoich to kreseczki :P PS. Dziękuję za miły komentarzyk. Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo duże sexy usta! To Twój atut :)

    OdpowiedzUsuń
  21. alee usta ;)śliczny kolor ma ta szminka

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne usta i oczy, wyglądasz jak laleczka :) Makijaż bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale jesteś śliczna :) a makijaż bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam cieplutko :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Okropny ten kolor, brakuje tylko czarnej konturówki ;-) Ten poprzedni odcień świetny - mój faworyt nawet na jesień. Polecam jeszcze odcień nr 16 z RIMMELa z serii Kate Moss.

    OdpowiedzUsuń
  25. Usta to Ty masz boskie ! Genialny kolor :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...