19 września 2012

Małe zakupy kosmetyczne

Chciałam Was pokazać kilka kosmetyków, które kupiłam w ostatnim czasie;-)


Są to głownie nowości i kosmetyki, które bardzo chciałam od dłuższego czasu;-)


Długo poszukiwałam odżywki do włosów i skóry głowy Jantar aż wreszcie udało mi się ją zamówić w aptece blisko mnie i już następnego dnia stałam się jej posiadaczką. Używam jej od niecałego tygodnia, a włoski już są w lepszej kondycji;-)



Zdecydowanie najbardziej zaskakujący dla mnie zakup. Nie powiem ile nachodziłam się na tym różem, ale nigdzie go już nie było. A wczoraj wchodzę do Rossmanna i co widzę? Mój wymarzony róż Essence z limitowanki Miami Roller Girl. I to za 8,99 zł!



Lakier Catrice w odcieniu 860 Browno Mars czekał na mnie w Naturze przeceniony na 7,99 zł. Przepiękny odcień, idealny na jesień. Zakochałam się też w kolorze Goldfinger;-)



Pomadka Golden Rose nr 127 w przepięknym pastelowym odcieniu, pisałam o niej już tutaj.


I jeszcze jeden zakup już niekosmetyczny. Kupiłam sobie uroczy srebrny pierścionek z kokardką i cyrkoniami w I am.








54 komentarze:

  1. Kurczę, ten Jantar zbiera same pozytywne opinie!

    A wiesz, u mnie w mieście tego różu Miami było od groma, jakoś nie schodził - próbowałam nawet na sobie, ale nie przekonał mnie.

    Lakiery z Catrice - bardzo lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam Jantar, uzywam jakies 3tyg, ale efektow brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Twoje włoski potrzebują więcej czasu;-) Nie poddawaj się;-)

      Usuń
  3. Ostatnio właśnie głośno jest o Jantarze ;)
    A odnośnie różu i wszystkiego to tak jest, że jak szukamy czegoś to nigdy nie a jak pozwolimy działać przypadkowi to zawsze się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję tej odżywki, zastanawiam się nad jej kupnem!

    OdpowiedzUsuń
  5. W którym Rossmannie dorwałaś ten róż?! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki maluśki ten pierścionek :) uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. golden rose szminka ma cudowny odcień

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż również mam. A Jantar musi być zapisany na mojej liście zakupowej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam róż i wcierkę Jantar :). Dobry zakup!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle się o niej naczytałam, że musiałam ją zdobyć :D

      Usuń
  10. Uwielbiam ten róż, a wcierkę muszę w końcu przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tez myślałam nad tym rózem ciekawa jestem jak na policzkach wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny odcień ma ta szminka :) nie wiem tylko gdzie u siebie dostanę szminki od Golden Rose. Muszę się rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio głośno o tym Jantarze ;) Muszę przyznać Ci rację - rzeczywiście ciężko jest dostać ten róż.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się kolor lakieru.
    Jestem ciekawa, jak będzie prezentował się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. musze zaopatrzyć się w ten róż jest świetny
    daj znać jak dalsze efekty z odżywki

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam Jantar i bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś nie lubię się z jantarem :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jantar jest świetny, ja właśnie kończę drugie opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierścionek uroczy :) Dobrze, że skusiłaś się na Jantar. Życzę takich efektów,jak u mnie, a nawet jeszcze lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja u siebie w Rossmanie do tej pory widzę ten róż, ale to nie mój kolor :P Czekam na post z lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a ja się tyle naszukałam;-)

      Usuń
  21. muszę koniecznie zakupić tą wcierkę Jantar:) poszukam jutro po aptekach, bo mi o niej przypomniałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jantara mam!
    Śliczny kolor tej pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się zastanawiałam kiedyś nad tym różem (byłam zaraz po otwarciu Rossmanna rano i było wszystko z tej limitki :), ale spodziewałam się czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się w nim podoba głównie to, że mamy 3 róże w jednym;-)

      Usuń
  24. Jeżeli ta odżywka Jantar jest taka dobra to może i ja ją sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor pomadki jest śliczny :]
    A pierścionek skromny i bardzo kobiecy :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to mi się w nim najbardziej podoba, że jest taki delikatny;-)

      Usuń
  26. Tego różu niestety też nigdzie nie mogę znaleźć. Zakupy świetne a odżywkę mam i sama stosuję uważaj tylko na zakrętkę bo trochę słaby ten plastik ja za mocno zakeciłam i się ułamał na górze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w ogóle ten dozownik w niej mi kompletnie nie pasuje, chyba go wyjmę całkowicie.

      Usuń
  27. Super te Twoje zakupy:) Róż i Jantara sama używam i uwielbiam:) Pomadka ma piękny kolor jak już pisałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałam róż od pierwszego użycia;-)

      Usuń
  28. musze przyznac, ze roz wygladem zacheca! a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  29. też przy najbliższej okazji planuję zakupić tą odżywkę. czytałam o niej wiele dobrego:)
    za różami nie przepadam, w sumie w ogóle nie stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lakiery od Catrice i Golden Rose najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. o! to rzeczywiście fartnęło Ci się z tym różem :)
    Ja swojego nie używam... kupiłam, żeby wypróbować, ale jakoś nie czuję sie w tym... zdecydowanie wolę bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wcierkę z Jantar mam używam już 4 buteleczkę :) i muszę się powoli zaopatrzyć w następną ;) Na róż się czaiłam i tak zastanawiałam i zastanawiałam i nie kupiłam mam już 7 róży i muszę je wykończyć.Na pomadkę się na pewno skusze tylko inny kolor jak będę w Koronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. w pierścionku się normalnie zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko prezentuje się ślicznie:) zaciekawiłaś mnie tą odżywką - może jakaś recenzja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pomadeczka bomba ;*

    obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. zastanawiałam się właśnie nad tym różem do policzków :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja sobie zycze róż i lakier do pazurków ! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Eh szukałam tego różu do policzków ale niestety w Łódzkim Rossmanie zostało tylko parę żółtych lakierów. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...