18 września 2012

Marion 60-sekundowa maseczka z olejkiem arganowym

60-sekundową maseczkę do włosów z olejkiem arganowym Marion otrzymałam jakiś czas temu od Pani Małgosi z portalu Uroda i Zdrowie. Tak poza recenzją dodam, że strona ta oferuje dużo możliwości dla blogerek i jest po prostu ciekawa, sama piszę tam artykuły;-) Także jeśli jeszcze jej nie znacie, to zapraszam Was serdecznie. A teraz czas na maseczkę;-)



Maseczka znajduje się w saszetce z wygodnym zamknięciem, które po pierwszej aplikacji możemy zamknąć, dzięki czemu nie musimy się martwić, że produkt wyschnie. 


Jest ona przeznaczona do każdego rodzaju włosów, ale przede wszystkim do suchych i zniszczonych. 


Innowacyjność maseczki polega na tym, że ma ona regenerować nasze włosy już w 60 sekund. Składniki zawarte w niej mają wnikać w strukturę włosa i odbudować go od wewnątrz. Olejek arganowy zapewnia włosom 7 efektów:
* przywraca piękny połysk,
* regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza,
* ułatwia rozczesywanie i układanie,
* wzmacnia i nawilża,
* nadaje miękkość i elastyczność,
* chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
* zapobiega puszeniu się.

Przyznam szczerze, że do maseczki podchodziłam bardzo sceptycznie, bo nie wierzę raczej w kosmetyki cuda, które w kilka sekund czy minut mają zupełnie odmienić naszą skórę czy włosy. Ta maseczka jednak troszkę zachwiała moją wiarę, bo bardzo fajnie odżywiła moje włoski. Z pewnością nie jest to jakaś intensywna regeneracja od wewnątrz, bo takie rzeczy nie dzieją się w minutę, ale po jej użyciu moje włosy były gładsze niż zazwyczaj, nie puszyły się, były miękkie i po prostu ładnie się układały. A potrzebowałam tego, bo zastosowałam ją w moich początkach bez silikonowej pielęgnacji, a wtedy moje włosy prezentowały się po prostu średnio. Maseczka ta zdecydowania pomogła mi w ich ujarzmieniu.
Jej konsystencja jest przyjemna w aplikacji, łatwo się nakłada nie spływa. I pięknie pachnie;-) 15 ml na moich włosach wystarczyło na dwie aplikacje, mimo że są dość długie.


Maseczka ta kosztuje dokładnie 3,28 zł w sklepie internetowym portalu UiZ, dokładnie pod tym linkiem - klik.

Używałyście maseczek Marion?;-)




27 komentarzy:

  1. Jak widzę taką 60sekundkową maskę to mam wrażenie, że naspzikowana jest silikonami i tylko pozornie poprawia kondycję włosów tak miałam z jakąś z l'oreala w tubce bo chyba była próbka w gazecie. Włosy proste bez prostownicy, ale jeśli rzeczywiście ma zadziałaś to ja zwykle trzymam dłużej niż jest na opakowaniu nawet te marne 5-10 minut da lepsze efekty aby te składniki odżywcze się jednak wchłonęły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, ta akurat nie ma silikonów i działa dobrze, także myślę, że warto w nią zainwestować te kilka złotych;-)

      Usuń
  2. Moje włosy są suche i zniszczone choć ich nie farbuje ani zbyt często nie prostuję. Do tego jest ich mało i są cieńkie :/ używałam już prawie wszystkiego na daremno.. twoja maska do włosów brzmi kusząco ale czy w minute zregeneruje moje zniszczone włosy? hmm

    ale nie powiem CHĘC JEJ KUPNA JEST. zaczęłam czytać i w połowie zdecydowałam ze muszę spróbować ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam maseczki Marion, ale jeszcze nie użyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. każda maseczka powinna mieć taki aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajna, zobaczymy jak u mnie zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu wszystkie saszetki nie mają takich zamknięć- ułatwiłoby to życie :P Zawsze słyszałam, że aby produkt zadziałał na włosach potrzeba mu co najmniej 3-5 minut, więc coś dziwne te 60 sekund. Osobiście wolę olejek arganowy sama dodawać do kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam, jednak może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam olejek arganowy,który jest bardzo wydajny i poprawia kondycje włosów :) Polecam :)
    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. użyłam z tej serii pare razy odżywki w formie jedwabiu, bardzo przyjemny produkt, jednak na maseczkę się nie skusilam:) jeszcze :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale sprytne zamknięcie! super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam, ale uważam, że każda większa maseczka, czy to do twarzy, czy to do włosów powinna mieć takie fajne zamykanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... Średnio wierzę, że coś co ma tak krótko kontakt z włosem, zdziała cuda. Ale to zamknięcie jest świetne! Inne firmy powinny też coś takiego skombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używałam takich specyfików na włosy
    serum na zniszczone końcówki z yves rocher
    http://4.bp.blogspot.com/-eiilMndUQ0o/UAwihyFH9wI/AAAAAAAAFj8/b4tzFCT29C4/s1600/YV.jpg
    serum z avonu
    http://3.bp.blogspot.com/-LI2LLo0ozS4/Trr-BcJGgII/AAAAAAAAAvg/543i0hHAoWQ/s1600/SAM_6732.JPG
    produkty z radicala na zniszczone włosy
    http://2.bp.blogspot.com/-4qMAcspCNLI/Tv4rWn4v8TI/AAAAAAAAAqo/D3EA8Q7RV9I/s1600/Radical1.jpg
    tą serie tez miałam
    https://lh5.googleusercontent.com/-23L1-UTWMwQ/TW98_wg6ZxI/AAAAAAAAAEA/R3MhxPDnwK4/DSC_8933.jpg
    i podobno rzepa dobrze robi na włosy
    http://bi.gazeta.pl/im/7/11027/z11027277Q,ok--8-zl-szampon-z-rzepa-Joanna.jpg

    niestety na moje nic nie działa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa ! ;) Cena tez fajna za saszetkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę komentarz wyżej i muszę zrobić recenzję szamponu z rzepą, też mi pomógł :)
    U mnie nigdzie nie chcieli albo nie mogli zamówić, długo szukałam, już miałam na Allegro zamawiać, aż znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. otrzymałaś "so sweet Blog Award" na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę przyznać że nie mam żadnego produktu tej firmy jednak po przeczytaniu notki musze to zmienić jeszcze za taką cenę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. taka byle jaka zatyczka a jaka przydatna,nie? nie mialam nic nigdy z marion ale wiele dobrego slyszalam i chyba musze to naprawic ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie slyszalam,ale chyba się skuszę;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):):) jesli masz ochotę;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam maseczek z Marion, ale po Twoim poście chyba wypróbuję, tym bardziej że cena jest zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi ciekawie, ale jakos super mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...