5 września 2012

Mariza - satynowy cień do powiek nr 9 brzoskwinia

Dziś mam dla Was recenzję kolejnego kosmetyku, który otrzymałam od Pani Bożeny. Recenzję kulek rozświetlających i pomadki Soft&Colour możecie przeczytać tutaj. Natomiast teraz przedstawiam Wam satynowy cień do powiek w odcieniu nr 9 brzoskwinia.



Od producenta: Satynowe cienie do powiek o wyjątkowo miękkiej konsystencji. Pozwalają na kreowanie zarówno odważnych jak i zmysłowych czy subtelnych makijaży. Stosowane na sucho mienią się delikatnie, a użyte na mokro iskrzą i przykuwają wzrok soczystym  kolorem. Formuła cieni zapewnia łatwą aplikację, perfekcyjne  krycie oraz wyjątkową trwałość. Została wzbogacona w pielęgnujące olejki roślinne. Bez parabenów.

Cień jest bardzo łatwy w aplikacji, nie osypuje się, ani nie kruszy. Łatwo połączyć go z innymi odcieniami. Posiadam kolor nr 9 brzoskwinia, jest to taka delikatna pastelowa pomarańczka z bardzo drobnym brokatem. Co mnie najbardziej zaskoczyło - kolor jest dużo bardziej intensywny na powiecie niż w opakowaniu. 




 A tak wygląda na powiece.



Cień zamknięty jest w plastikowym opakowaniu Jest ono dość porządne, zakręcane, także nie ma możliwości aby cień się otworzył, np. w podróży. Zawiera 4 g produktu. W aktualnym katalogu kosztuje 14,50 zł.  Dostępne są takie kolorki.


Jak przy ostatniej recenzji, zapraszam Was na stronę Pani Bożeny www.e-mariza.info, gdzie możecie obejrzeć aktualny katalog, a także zarejestrować się w Klubie Mariza i zamawiać kosmetyki z rabatem 30% - dla siebie lub innych;-)



36 komentarzy:

  1. Fajny kolor, idealny do dziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam losos i jestem nim baaardzo zachwyona. fajne sa te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolorek :)) ja mam "Złoty melon" - mi niestety nie pasuje ;/ (może ktoś chętny?) :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, typowo brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam stonowane i naturalne odcienie jeśli chodzi o kosmetyki a szczególnie o cienie do powiek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładny kolorek ma ten cień, takie delikatne są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie sie ten cien prezentuje na powiece:) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczny! Uwielbiam takie brzoskwinki na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda na powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na oku super się prezentuje, ale 14 zł bym za niego nei dała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się ten "łosoś" z ich gamy kolorystycznej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda na powiece, rzeczywiście kolor się różni. Chyba też się tam zarejestruję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie komponuje się z Twoją tęczówką:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobny kolor z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pięknie wygląda na powiece i wydobywa kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie kolory, wydaje się wręcz idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W opakowaniu wygląda trochę inaczej niż na powiece, ale i tak mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście na powiece wygląda zupełnie inaczej, ale to chyba nawet lepiej ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladna brzoskwinka, ostatnio kupilam kolor brzoskwiniowy Inglota, neistety nie jest fajny..

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda ten kolorek na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorek genialny ! Wyglada bardzo ciekawie na oku :)
    Zapraszam na nowa notke - Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...