25 września 2012

Mariza - zestaw satynowych cieni do powiek nr 7

Ostatni egzamin zaliczony! Wreszcie mogę ponadrabiać Wasze blogi;-)
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję zestawu satynowych cieni do powiek nr 7 Mariza. Jest to produkt, który otrzymałam na Spotkaniu Świętokrzyskich Blogerek;-) 



Jest to trójeczka cieni idealnych do dziennego makijażu. Mamy perłową biel do rozświetlania i dwa odcienie brązu. Wszystkie zawierają drobinki.


Cienie są dobrze napigmentowane, na poniższych zdjęciach swatche bez bazy. 



Nie mogę im nic zarzucić;-) Na bazie utrzymują się cały dzień. Łatwo się je aplikuje , nie osypują się. Kolory ładnie się łączą z innymi cieniami i dobrze się je blenduje. Jednym zestawem możemy wykonać cały makijaż oka. Ja szczególnie upodobałam sobie odcień jaśniejszego brązu, używam go praktycznie codziennie.


Ten zestaw cieni w aktualnym katalogu, który można obejrzeć tutaj, kosztuje 16,50 zł.

Macie cienie z Marizy?;-)



36 komentarzy:

  1. Śliczna kolorystyka, taka moja :)
    Niestety nie miałam jeszcze okazji testować, a jak widzę, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tak jak tobie, najbardziej podoba się ten jaśniejszy brąz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nawet te same odcienie, super są

    OdpowiedzUsuń
  4. na dzień faktycznie, nadaje się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam z marizy blady róż i też jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam jeszcze żadnych kosmetyków z Marizy (czy innych katalogowych) i w sumie nie ciągnie mnie, chyba z racji tego, że trzeba na nie czekać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam cieni z Marizy, ale kolory bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się odcienie tych cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny dzienniak. Gratuluję zdanego egzaminu! :)Z czego był? Filologiczna ciekawość :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam cieni tej marki ale swatch wygląda interesująco, masz piękne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja czekam dopiero na sowje cienie z marizy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe kolory. Takie lubię najbardziej :) No i gratuluję zaliczenia egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma sprawy, dam znać ;-)
    A te cienie mogłabym Ci skraść, uwielbiam takie kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te cienie i muszę powiedzieć, że są świetne. Nie używam ich za często, ale należą do moich ulubionych.


    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te potrójne cienie Marizy są bardzo ładne. Były moimi pierwszymi zamówionymi po zostaniu konsultantką (ponad rok temu). Szkoda tylko, że trochę są niewydajne...

    OdpowiedzUsuń
  16. nie uzywam zadnych cieni, chyba, ze na imprezy ;D a kolorki lsdne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kusisz mnie, szczególnie że lubię brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie takie szaraczki, cos naprawde ladnego :) i uniwersalnego! ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zdanego egzaminu :) piękne kolory cieni, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje:)
    cienie o bardzo fajnych odcieniach. chociaż niefajne jest to, że w większości takich "paletek" jako jeden z cieni jest odcień biały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też wolałabym jakiś inny kolorek od białego..

      Usuń
  21. świetne kolory, strasznie naturalne i delikatne ;) właśnie poszukuję jakiegoś nowego faworyta ... biorę pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I jak się sprawdza u Ciebie ta odżywka?:)
    Owszem mam cienie z Marizy i bardzo je lubię. Prezentowane przez Ciebie odcienie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  23. pigmentacja i efekt na oku przekonują:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się opakowanie tych produktów
    jest niesamowicie podobne do Inglota

    dam znać jak będą recenzje, mam spore zaległości z nimi :P

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne kolory i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kapitalne odcienie ! Uwielbiam takie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam, ale inne odcienie. Są cudowne. Nie spodziewałam się takiej jakości w tak niskiej cenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...