13 września 2012

Pomadki Mariza Soft&Colour, odcienie 09, 11, 14

Niedawno stałam się posiadaczką kolejnych pomadek Soft&Colour Mariza. O pierwszej pisałam tutaj. Dziś pora na następną trójkę;-) 




Odcień 09 to zdecydowanie mój ulubieniec;-) Bardzo delikatny, pastelowy róż. Ma dość dobrą pigmentację.




Odcień 14 to cudowna, intensywna czerwień. Jest troszkę bardziej transparentna niż pozostałe, ale kolor da się budować.







I ostatnia to odcień 11. Spodziewałam się, że kolor będzie bardziej śliwkowy niż brązowy, ale myślę, że na jesień będzie w sam raz;-)






I jeszcze swatche wszystkich odcieni.


Przyznam, że jestem zachwycona tymi pomadkami, kosztują niecałe 10 zł, a ich jakość jest świetna!

Zapraszam Was na stronę Pani Bożeny www.e-mariza.info, gdzie możecie obejrzeć aktualny katalog, a także zarejestrować się w Klubie Mariza i zamawiać kosmetyki z rabatem 30% - dla siebie lub innych;-)




35 komentarzy:

  1. masz przepiękne usta - wręcz stworzone do prezentowania pomadek a te kolory sa nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi kolor jest niesamowicie energetyzujący :)
    Sama nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  3. 09 piękna :) choć i 11 bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale białe zęby *.* wszystkie kolory mi się podobaja, uwielbiam szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 14 genialna! W ogóle to masz piękne usta - jakkolwiek głupio to nie brzmi - moje przy Twoich to kreseczki ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne, wszystkie juz polubilam! >D

    OdpowiedzUsuń
  7. W każdej wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ostatni kolor jest nieziemski :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory i jakie usta ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz usta ! :) 09 piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. odcień 09 jak dla mnie najlepszy :) niestety w czerwień na ustach do mnie nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolory - pierwszy jest również moim zdecydowanym faworytem! Już to chyba pisałam, ale sie powtórzę - piękne masz usta <3

    OdpowiedzUsuń
  13. 09 śliczny kolorek ! fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  14. o mamo,zakochałam sie w Twoich ustach O_O

    OdpowiedzUsuń
  15. sa super to fakt;) mam jedna

    obserwuje i zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pff, co to za problem ładnie wyglądać na takich ustach :zazdrość: :D
    Wszystkie kolory ładne ale do mnie by chyba nie pasowały :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kolory szminek, ale nr. 11 mi nie odpowiada bo dla mnie ta czerwień byłaby za mocna ;) za to reszta jest okey ;)

    zapraszam do siebie
    http://usmiech-deszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy kolor jest podobny do Airy Fairy z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie nasycona czerwień!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorku 09 brakuje w mojej kolekcji zdecydowanie !
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie świetne ale najbardziej podoba mi się ten jasny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...