14 września 2012

Sole do kąpieli Lavea - wSPAniale.net

Niedawno pokazywałam Wam jak cudownie zapakowanie przyszły do mnie kosmetyki od sklepu wSPAniale.net. Dziś mam dla Was recenzję soli do kąpieli i kod rabatowy za zakupy. Wystarczy, że po złożeniu zamówienia napiszecie do sklepu maila z moim nickiem czy linkiem do mojego bloga, a otrzymacie 10% zniżki na zakupy! A teraz czas na recenzję.



Sól do kąpieli cynamonowa z pomarańczą i olejkami - KLIK



Od producenta: Naturalna sól gruboziarnista z olejkiem eterycznym cynamonowca cejlońskiego (łac. Cinnamomum Ceylanicum) o działaniu nawilżającym zawierająca minerały i mikroelementy. Dodatkiem do kąpielowej soli są suszone i zmielone skórki z pomarańczy. Działa antyseptycznie i przeciwzapalnie, pobudza krążenie, działa przeciwskurczowo na mięśnie. Sól wzbogacona jest także o naturalne olejki nawilżające, które tworzą na skórze cieniutką warstewkę ochronną zapobiegając jej wysuszaniu. Kąpiel w soli działa regenerująco, wygładza skórę, pobudza krążenie, dezynfekuje, odświeża, relaksuje, łagodzi.

Moja opinia: Sól pachnie bardzo ładnie, dla mnie nie jest to zapach mocnego cynamonu, ale bardzo mi się podoba. Sól zawiera w sobie ususzone kawałki pomarańczy, które dodają dodatkowego zapachu. Sól szybko rozpuszcza się w wodzie i barwi ją na delikatnie czerwony kolor. Fajnie nawilża skórę, chociaż ja i tak po kąpieli użyłam balsamu. 

Sól do kąpieli z zieloną herbatą i olejkami - KLIK


Od producenta: Naturalna sól gruboziarnista do kąpieli z wyciągiem zielonej herbaty (łac. Thea Sinensis) - energizująca. Uzupełnieniem soli są suszone w specjalnych warunkach liście zielonej herbaty nasączane olejkami. Sól mineralna zawiera witaminy i mikroelementy. "Sól mineralna zawiera witaminy i mikroelementy. Chroni skórę przed wolnymi rodnikami, szkodliwymi wpływami zanieczyszczonego środowiska, dotlenia komórki skóry, pobudza procesy odnowy i nadaje jej zdrowy wygląd. Skóra staje się przyjemnie odświeżona, a umysł i ciało nabiera równowagi i pozytywnej energii. Sól z zieloną herbatą zawiera także naturalne olejki nawilżające, które tworzą na skórze cieniutką warstewkę ochronną zapobiegając jej wysuszeniu. " Kąpiel w soli działa regenerująco, wygładza skórę, pobudza krążenie, dezynfekuje, odświeża, relaksuje, łagodzi zmęczenie i stres. Działa także tonizująco na cały organizm. 

Moja opinia: Ta sól bardziej przypadła mi do gustu. Ładnie pachnie, ale zapach jest delikatny. Podobnie jak cynamonowa szybko rozpuszcza się w wodzie. Barwi ją ja jasnozielony kolor. Listki zielonej herbaty pływają w wodzie, zawierają one olejki, dzięki czemu nasza skóra jest miękka i nawilżona.

Sole kosztują jedynie 2,77 zł za 100 gramów.

Cieszę się, że mogłam przetestować te sole, bo przypadły mi do gustu;-) Polecam je Wam serdecznie;-)

P.S. Jestem po spotkaniu Świętokrzyskich Blogerek;-) Niedługo relacja!



13 komentarzy:

  1. bardzo fajnie brzmią, zwłaszcza druga. Nabrałam ochoty na taką długą, pachnącą kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :) Jak podobnie się nazywamy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie małe cuda! :)
    Chyba się skuszę na ich zakup.. pewnie nie będę mogła się zdecydować i zamówię większość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie lubie cynamonowego zapachu ... ale wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tanie, ale który by wybrać :) miałabym dylemat

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie zapakowane i muszą super pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie jakoś nigdy do soli nie ciągnęło :(

    OdpowiedzUsuń
  8. sole do kąpieli umilają każdą kąpiel:)
    uwielbiam brać relaksujące kąpiele z wszelkimi "umilaczami" w postaci soli i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachy zapewne maja swietne! :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie :D Zapachy pewnie są oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za sola do kapieli, ale moze kiedys ! :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...