1 października 2012

Balsam do ciała Tutti Frutti i mydełko Tutti Frutti LAVEA - wSPAniale.net

Dziś mam dla Was kolejną recenzję produktów, które otrzymałam od pani Justyny ze strony wSPAniale.net. Pierwszą o solach do kąpieli możecie przeczytać tutaj.  Dodatkowo przypominam o  kodzie rabatowym na zakupy. Wystarczy, że po złożeniu zamówienia napiszecie do sklepu maila z moim nickiem czy linkiem do mojego bloga, a otrzymacie 10% zniżki na zakupy! 



Balsam z masłem shea Tutti Frutti Lavea




Od producenta: Balsam z masłem shea TUTTI FRUTTI LAVEA to wyśmienity, naturalny środek wspomagający leczenie przy podrażnieniach skóry, stanach zapalnych, opryszczkach i przy różnego rodzaju dermatozach. Opóźnia procesy starzenia się skóry i likwiduje zmarszczki. Chroni przed niekorzystnym działaniem wiatru oraz promieniowaniem UVB i UVA. Jest także naturalnym filtrem słonecznym.

Bardzo polubiłam ten balsam, chociaż dla mnie jest on raczej jak bardzo treściwe masełko do ciała;-) Pachnie obłędnie - słodko i owocowo. Konsystencja jest zbita, dzięki zawartości masła shea, ale pod wpływem ciepła dłoni rozgrzewa się i ładnie rozprowadza na ciele. Pozostawia delikatną tłustą warstewkę, która po niedługim czasie się wchłania. Po jego użyciu skóra jest nawilżona, miła w dotyku, miękka i przepięknie pachnie. 
Dostępny tutaj.

Mydełko Tutti Frutti z serwatką Lavea



Zbliżenie na urocze opakowanie;-)




Od producenta: Mydło Tutti frutti z serwatką LAVEA 100g to energetyzujące mydło serwatkowe, wieloskładnikowe, tworzone i zmieniane przez długi okres trzech lat aż do chwili kiedy jego forma, zapach, skład surowcowy i zawarte w nim substancje aktywne miałyby dominujące role. Zawiera najlepiej przyswajalne przez organizm człowieka białka serwatkowe. Mydło posiada starannie dobrany zapach owocowego miksu z daktyli, fig, mango i ananasów oraz subtelny, opracowany z drobnymi szczegółami design.  Mydło wspaniale ochładza skórę opaloną słońcem, reguluje i stabilizuje prawidłowe pH skóry, wspomaga tworzenie się kolagenu zapobiegając odwadnianiu skóry. Działa jak balsam, nawilża skórę zapewniając świeżość i gładkość ciała. Zawiera witaminę E.

Zapach jest cudowny - taki sam jak w balsamie! Po prostu się w nim zakochałam;-) Mydełko dobrze się pieni, ładnie oczyszcza skórę. Pozostawia ją przyjemną w dotyku, nawilżoną (chociaż nie jest to bardzo mocne nawilżenie, ale dla mnie wystarczające). Zapach pozostaje na skórze po użyciu tego mydełka, więc to kolejny plus;-)
Dostępne tutaj.

Dodatkowo możecie zakupić zestaw, składający się z balsamu i mydełka pod tym linkiem za 19,99 zł.

35 komentarzy:

  1. tutti frutti... aż mi ślinka pociekła :D muszą pachnieć obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco ;)
    Zwłaszcza ten balsam do ciała który zapewne (skoro pachnie słodko) spodobał by mi się ;b.
    Ale jak na razie muszę wykończyć swoje masło do ciała z firmy... bodajże Faramona ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. musi bosko pachnieć ten balsamik :)
    a mydełko ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełko wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda to mydełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie pachną cudnie. Kosmetyki mają ładny, bardzo zachęcający wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko wyglądają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda i świetnie zapakowane to mydełko :) Już sobie wyobrażam ten zapach tutti frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mydełko jest śliczne,a jak pięknie musi pachnieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie mydełka, a zapach sobie mogę jedynie wyobrazić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne to mydełko! pewnie bym przepadła po powąchaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tutti frutti, a balsam wygląda jak jakiś pyszny mus do zjedzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodkie mydełko aż szkoda by mi było używać;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no dokładnie, troszkę mi było szkoda :P

      Usuń
  14. Takie mydełka to fajny patent na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne rzeczy. oryginalne, zachęcające! :)
    muszę zajrzeć na stronę, może znajdę na niej coś na prezent urodzinowy/imieninowy? bo jedno i drugie w najbliższym czasie mam "do zaliczenia".

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie śliczności w sklepie poznajdywałam! na pewno coś wybiorę na chociaż jeden z prezentów:)
    domyślam się jak wszystko pięknie pachnie!..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kodzie pamiętam:) skompletowałam już jeden mały zestawik teraz czekam na zatwierdzenie od drugiej połówki i zamawiam ;)

      Usuń
  17. Nie używam takich mydełek do ciała ale lubię je. Uważam, że są świetną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mydełko jest przecudowne:)) zapraszam do obserwacji u mnie, dopiero zaczynam:) melawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś oTAGowana ! Zapraszam po informacje na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmmm, muszą pięknie pachnieć te kosmetyki - lubię takie naturalne cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to mydełko wyglada bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny prezencik:) A jak ładnie zapakowany. Ja to lubię takie śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam piekne zapachy w takich kosmetykach, chociaz mydelka w kostce zadko uzywam, wole w plynie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyśmienite są te balsamy ja korzystam z tego https://eko-banka.pl/pl/p/Balsam-z-maslem-shea-arganowy-na-wage-LAVEA-100g/464 i jestem mega zadowolona z niego ! Polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...