9 października 2012

ELF Mineral Lipstick odcień Runway Pink

Dziś chciałabym pokazać Wam jedną z moich ulubionych pomadek nude. Jest nią szminka mineralna ELF w odcieniu Runway Pink.




Uwielbiam ją przede wszystkim za cudownie kremową konsystencję, która sprawia, że jej aplikacja trwa kilka sekund. Szminka bardzo ładnie rozprowadza się na ustach, delikatnie je odżywia i nawilża. Druga kwestia to oczywiście kolor;-)



Jest to bardzo delikatny jasny róż. Rozjaśnia usta i pasuje do praktycznie każdego makijażu. Ja uwielbiam ją nosić do mocniej podkreślonych oczu lub kiedy po prostu nie mam ochoty na intensywny kolor szminki.


Pomadka schodzi równomiernie z ust, u mnie utrzymuje się kilka godzin bez poprawek;-)
Dodam jeszcze, że jest bardzo wydajna, mam ją już naprawdę długo, a ubytek nie jest duży.

Lubicie kosmetyki ELF?:-)

44 komentarze:

  1. jaki piękny kolor:) jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest obłędna, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny efekt! :)) taki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! W kwestii kosmetyków ELF nie mogę się wypowiedzieć, bo nigdy ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie można ją nabyć i w jakiej cenie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać,że jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z firmą elf...ale ta szmineczka wygląda bardzo zachęcająco:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny kolor! Ja nie miałam jeszcze styczności z tymi pomadkami, ale jeżeli będzie kiedyś okazja to chętnie to zmienię :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie prezentuje się na ustach! :) nie miałam jeszcze tej pomadki, ale myślę, że jeszcze się skusze :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest :)
    Właśnie bardzo podobny kolor zamówiłam sobie z firmy P2 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale przesłodki róż :) pięknie na ustach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nic z Elfa nie miałam,ale pomadka wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor jest przepiękny!<3 chyba w nią zainwestuje:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda na twoich ustach, ale ja bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię takie kolory ;) ale niestety z elfa jeszcze nic nigdy nie miałam a przyznam, że szminka szczególnie przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku ! Piekny kolorek :D Zakochałam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam nic z tej firmy, ale kolorek tej pomadki bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor! :) nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor, choć na moją karnacje zbyt jasny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nic z Elfa, ale podoba mi się kolor i wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo mój kolor! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię czerwienie na ustach, ale ten kolor też jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jest ta pomadka, a zwłaszcza jej kolorek :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor na dłoni różni się gdy położymy na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak, w opakowaniu i na dloni jest dużo ciemniejsza;-)

      Usuń
  24. Oooo, podoba mi się ten odcień ;-) I może nawet by mi wkoncu pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Na dłoni wygląda ciemniej, a n ustach wypada różowiutka. Też ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcie pomadki - tzn jej kolor - niefajny, jednak przy zdjęciu na Twoich ustach wygląda bajecznie:)) osobiście nie miałam jeszcze do czynienia z żadnym elfem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie bardzo się kolory różnią:)

      Usuń
  27. kocham takie kolory :))) już Ci jej zazdroszczę :)) u mnie na blogu do wygrania szmineczka z inglota może masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  28. swietna nazwa koloru a i sam kolor jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam, ale usta pociągające.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...