18 października 2012

FLOS-LEK, beECO, Bio-certyfikowany peeling solny z oliwą z oliwek

Choroba dopadła i mnie dlatego ostatnio malutki zastój w notkach. Brak czasu i siły bardzo mi ostatnio doskwierał, ale wreszcie nastąpiła mobilizacja;-)

Dziś mam dla Was recenzję mojego ulubionego ostatnio kosmetyku złuszczającego do ciała, a jest nim Bio-certyfikowany peeling solny z oliwą z oliwek Flos-Lek z serii beECO





Peeling zamknięty jest w plastikowym słoiku o pojemności 420 g. Produktu jest bardzo dużo jak na taki kosmetyk, dodatkowo jest niesamowicie wydajny! Opakowanie jest bardzo przyjemne dla oka. Bardzo podoba mi się szata graficzna linii beECO, przyciąga oko;-) 




Peeling to dość drobna sól, pochodząca z Morza Martwego zatopiona w oliwie z oliwek. Ma bardzo przyjemny, delikatny cytrusowy zapach. Sól znajduje się na dole, jest zmieszana z oliwą, natomiast na wierzchu znajduje się dodatkowa warstwa oliwy. Peeling można wymieszać, ja jednak lubię nabierać go właśnie wtedy, kiedy oliwa znajduje się na wierzchu.



Peeling należy do średnich zdzieraków. Jest idealny do stosowania kilka razy w tygodniu. Ja stosuję go, co drugi dzień. Wystarczy nabrać niewielką ilość i masować skórę okrężnymi ruchami. Sól rozpuszcza się, natomiast oliwa pozostawia skórę natłuszczoną. Po wytarciu ręcznikiem tłusty film znika i możemy cieszyć się wygładzoną, nawilżoną i ujędrnioną skórą;-)
Wydajność peelingu bardzo mnie zaskoczyła. Używam go, używam, a nie widać, aby go ubywało;-) Co jest ogromnym plusem!


Peeling zawiera składniki w 100% pochodzenia naturalnego. 

Peeling możecie zakupić w sklepie internetowym FLOS-LEK, gdzie kosztuje 38,05 zł (klik). Zamieszczam także link do listy sklepów, w których możecie znaleźć kosmetyki FLOS-LEK, bo przy recenzji wazeliny do ust pojawiło się o to troszkę pytań;-)



33 komentarze:

  1. Wygląda zachęcająco:) ja z tej serii be eco jeszcze nie miałam okazji nic używać. Kilka razy w SP czytałam etykietki, ale nie skusiłam się na nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo a ja mam z tej serii masło do ciała właśnie jestem w fazie testów ;) na pewno zamieszczę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski jest ten peeling :) I jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na razie miałam jeden peeling solny, którego nie polubiłam. widzę, że ten ma zupełnie inną konsystencję. może polubiłabym go? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki z flos leku:)
    Jak narazie używam od nich kremu pod oczy ze świetlikiem, ale powiem Ci że ten peeling wydaję się ciekawy. Może jutro trafi do mojego koszyka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten peeling. Moją skórę zdzierał niesamowicie, ale może różnica leży tu, ze ja oliwę mieszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi, kusi ...
    Szkoda tylko, że cena troszkę wysoka.
    Logiczne jednak, że za naturalne kosmetyki troszkę więcej się płaci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze teraz jeszcze bardziej żałuję, że z niego zrezygnowałam na rzecz Perfecty, która u mnie zupełnie się nie sprawdza :/
    Następnym razem na 100% wybiorę Flos-Lek :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być fajnym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę takie cudeńko, a wygląda świetnie ;]
    I ta kombinacja z oliwą, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, i właśnie takie peelingi lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ostatnio kupić ten peeling, ale o ile dobrze pamiętam w Rossmanie. Jednak skusiłam się na inny, ale o tym nie zapomniałam^^.

    ____________________
    [Zapraszam na: fashion-mylifex.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje sie byc interesujacy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie kuszą mnie takie kosmetyki, nie znam szczerze tej firmy ale wygląda ciekawie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie śmierdzi spalonym olejem, do tego jest mega tłusta, aż za bardzo, to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie wiem jak to możliwe, bo peeling pachnie delikatnie i cytrusowo... A tłusty musi być, bo zawiera czystą oliwę;) Dla mnie świetny produkt.

      Usuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki flos-lek, ale nie oliwkowe. Nigdy nie polubię ich zapachu, nie ma siły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Moim zdaniem nie pachną źle;)

      Usuń
  17. Mam podobny peeling, tylko że z Rossmanna, też właśnie jest w nim sól z morza martwego plus jakieś olejki.
    Ten Twój ma fantastyczny kolor, aż chce się go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Juz sobie wyobrażam jego działanie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda bardzo fajnie, no i jest naturalny:) i jeszcze plus za wydajność:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wydajność jest cudowna:) Nie wiem czy kiedykolwiek go zużyję:D

      Usuń
  20. ja szukam jakiegoś peeling aktualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. no nie powiem zaciekawiłaś mnie nim :D

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałąm nic z kosmetyków z tej firmy, mój ulubiony eko peeling to fusy z kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny;-) Użyłam go kilka razy, ale już dawno temu;-)

      Usuń
  23. Piszesz wspaniałe recenzję, będzie mi bardzo miło gdybyś zajrzała do mnie i popatrzyła na moje recenzję, może byś mi coś doradziła. Będzie mi bardzo miło wpadnij proszę. Zostawię link gdyż mam kilka blogów, ale zapraszam cię na : http://wjakwenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...