26 października 2012

HEGRON, odżywka do włosów do spłukiwania

Od kiedy zaczęłam myć włosy metodą OMO sięgam tylko po odżywki o ładnym i przyjaznym składzie. Odżywka do włosów do spłukiwania HEGRON szybko stała się jedną z moich ulubionych;-)




Odżywka jest zamknięta w dużej butli o pojemności 500 ml. Dostępna jest m.in. w Drogerii Natura, ja kupiłam ją za 7,99 zł.


Producent raz określa produkt jako odżywkę, raz jako balsam. Ja stosuję ją jako drugie O w metodzie OMO i sprawdza się świetnie. Włosy cudownie się po niej rozczesują. Po wyschnięciu są miękkie, nie puszą się, ale także nie są obciążone. Ładnie się układają, delikatnie falują. Myślę, że sprawdzi się świetnie zarówno u kręciołków jak i prostych włosków;-)
Ma bardzo ciekawy zapach, dość intensywny. Kojarzy mi się z kosmetykami fryzjerskimi;-)


Skład jest bardzo przyjemny, bez zbędnych dodatków;-)

Minusy tej odżywki to konsystencja i opakowanie. W opakowaniu konkretnie przeszkadza mi zbyt duży otwór, przez który trudno dozować produkt. Za pierwszym razem wylało mi się odżywki bardzo dużo.


Drugim minusem jest konsystencja. Jest bardzo wodnista, lejąca i w połączeniu z dużym otworem trzeba bardzo uważać, bo łatwo się rozlewa. 


Jednak te wady nie mają przewagi nad cudownym działaniem produktu;-)

Polecam Wam odżywkę Hegron, jeśli jeszcze jej nie stosowałyście;-) Niska cena i świetna jakość! Jest dostępna także w wersji do spłukiwania (z fioletową zakrętką).



30 komentarzy:

  1. benzyl alcohol mnie jakoś zniechęca :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj się jej przyglądałam w naturze i teraz żałuję, że nie wzięłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony benzyl, z drugiej jednak bardzo zachęcająca...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej jeszcze ale jakoś mnie nie kusi i w sumie dobrze bo mam spore zapasy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam odżywkę z tej Firmy ale bez spłukiwania ;) raz ją użyłam jak na razie, zapach ma taki sobie pewnie taki jak Twojej odżywki :) Może i u mnie się sprawdzi ;)

    Zapraszam do akcji poszukiwawczej z Marizą ;) warto, ale decyzja należy do Ciebie ;)

    http://sanderka0222.blogspot.com/2012/10/poszukuje-osoby.html

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie bardzo do mnie przemawia, mimo pozytywnej oceny...

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama używa sprayu do włosów z tej firmy, ona go lubi, ale skleja jej włosy i ja uważam, że to badziewie i przez to na pewno nic z tej firmy bym nie kupiła, jakoś nie mam zaufania, chociaż recenzja pozytywna

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam odżywki do mycia, zastanawiam się pomiędzy tą a pottersem

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ją spotkam to muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie podobala sie. Mialam ja raz i chyba wiecej nie kupie :)) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja siostra ją ma, jak będę w domu to może ją wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podczas najbliższych zakupów zwrócę na nią uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś miałam i bardzo lubiłam :) na pewno jeszcze kiedyś ją kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :) zapraszam na mojego www.ksiegamody.blog.pl Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. opakowanie zdecydowanie mogłoby być lepsze, aczkolwiek bardzo kojarzy mi się właśnie z tą marką więc myślę, że przy nim zostaną ;) odżywki nie mam ale tej firmy mam żel ala lakier do włosów i też spisuje się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm, może kupię. obejrzę z bliska w naturze i zobaczę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam, ciekawie napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. moja babcia ma tą odżywkę i nie pomyślałabym, że drzemie w tym produkcie taki potencjał!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy o niej nie słyszałam. Chyba gdzieś schowana na samym dole w tej Naturze.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam tej firmy ;) ale plus za pół litra i do tego fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak już zużyję wszystko co mam z wielką chęcią wypróbuję Hergon :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu :) Tu znajdziesz szczegóły: http://niulanka.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały blog, extra recenzja, śliczniutkie zdjęcia czego więcej? Naprawdę ciekawy czytelny blog. Będzi mi miło gdy zajrzysz do mnie i popatrzysz na moje recenzję. Dziękuję za to, ze stworzyłaś ten blog i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam jej, musze ją kiedys wypróbować
    mam daleko do natury :( szkoda

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam ją kiedyś ale u mnie się za bardzo nie sprawdziła, za to uwielbiam ich krem do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie ja zakupiłam ale wersję bez spłukiwania i widzę że ma taki sam skład co do spłukiwania xD ;) Mam nadzieje ze się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...