4 października 2012

PAESE specjalistyczny podkład pielęgnujący MATUJĄCY

Z podkładem matującym PAESE do skóry tłustej i mieszanej polubiłam się od pierwszego użycia. Posiadam go w najjaśniejszym odcieniu - 501 ciepły beż.  



Podkład otrzymałam na Świętokrzyskim Spotkaniu Blogerek i bardzo ucieszyłam się, że trafiła mi się wersja matująca, bo mam cerę mieszaną i lubię podkłady, które w pewien sposób hamują przetłuszczanie się skóry. Ten jest zamknięty w szklanej buteleczce o pojemności 30 ml. Co mnie bardzo zaskoczyło, podkład nie ma pompki tylko szpatułkę. Nie spotkałam się z takim rozwiązaniem wcześniej w żadnym podkładzie.


Nie uważam tego za wadę, ponieważ podkład ma konsystencję musu i wygodnie się go nabiera. Natomiast wiem, że podkłady o konsystencji płynnej także posiadają taką szpatułkę, co już takie wygodne pewnie nie jest. 
Podkład zawiera mikrogąbeczki matujące, dzięki czemu idealnie nadaje się zarówno do cery tłustej, jak i mieszanej. Konsystencja musu bardzo mi odpowiada - podkład dobrze się rozprowadza na twarzy, mała ilość wystarcza na całą buzię. 
Jednak zakochałam się w nim głównie ze względu na jego krycie, które mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło. Przy nim praktycznie nie potrzebuję korektora, nawet na moje okropne cienie pod oczami! Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda na mojej twarzy.


Kryje wszystko - przebarwienia, niedoskonałości, piegi. Dodatkowo daje pudrowe wykończenie dzięki czemu nie ma konieczności utrwalania go pudrem. Ja to robię tylko czasami;-)
Dla mnie ma tylko jeden minus - wszystkie odcienie są dość ciemne. Ja mam najjaśniejszy 501, a i tak jest dla mnie nieco za ciemny. Myślę, że dla dziewczyn o bardzo jasnej karnacji (jak ja) może stanowić to problem. 


Gdyby nie fakt kolorystyki, byłby moim ideałem. Zużyję to opakowanie do końca i z pewnością wrócę do niego latem, gdy regularnie będę używać samoopalacza.

Listę sklepów, gdzie można kupić kosmetyki Paese znajdziecie tutaj, dostępne są także w sklepie internetowym firmy (klik). U siebie w drogerii widziałam ten podkład za niecałe 30 zł;-)

Polecacie inne podkłady Paese?;-)



44 komentarze:

  1. O świetnie kryje:) Mi się trafił liftingujący całkiem dobry jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie kryje! i ładne ma wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam liftingujący najjaśniejszy i również jest dla mnie zbyt ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem czemu nie ma jeszcze jaśniejszego odcienia:(

      Usuń
  4. Hmm.. ja mam co do niego mieszane uczucia. Jak dla mnie jest zbyt ciężki i niestety lubi się na buzi zważyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to niedobrze :( Ja go bardzo lubię;-)

      Usuń
  5. Nie używałam go jeszcze, ale widzę, że ma świetne krycie. Chociaż teraz marzy mi się podkład mineralny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minerałki też są fajne;-) Ja najbardziej lubię te z Lucy Minerals;-)

      Usuń
  6. Kryje faktycznie pięknie, ale mam wrażenie, że go u Ciebie na buzi widac, chyba, że nałożyłaś więcej do zdjęcia.. ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkłady Paese niestety mają to do siebie że mają bardzo ciemne odcienie podkładów, mam ten sam problem, ale najważniejsze że spełnia swoje zadanie i rzeczywiście matuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pomyśleli o jaśniejszym kolorze, ale cóż;-)

      Usuń
  9. Już widzę, że za ciemny dla mnie :) Ale krycie zaskakująco dobre.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie kryje, ale chyba dla mnie byłby za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Koleżanka mnie na niego namawia od jakiegoś czasu :) Strasznie podoba mi się efekt krycia ;]
    Dopisuję do listy zakupowej ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kuszące :D A efekt świetny.
    Jak spotkam i nie będę mieć podkładu- to zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście ma bardzo fajne krycie. Jak skończę swój obecny podkład z Bourjois to go z pewnością kupię!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale krycie! właśnie czegoś takiego szukam :P mam jeden podkład paese ale nawilżający i jest okropny ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudno jest mi się wypowiedzieć na temat tego produktu, nigdy nie miałam z nim styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widze, że niesamowicie kryje !! Jestem po prostu zachwycona, ale bałabym się, że robi efekt maki, wygląda na ciężki.

    Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jeju! Niezły efekt ! Muszę odwiedzić stoisko PAESE :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale by mi się przydał! a ja taki bladzioch jestem, że pewnie strasznie będzie się odznaczał :( ale mimo wszystko spróbuję szczęścia i udam się do drogerii gdzie widziałam podkłady Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam, że sama byłam z niego zadowolona, bo kryje ładnie i akurat nie mam problemu z ciemnymi podkładami. W zestawie miałam jeszcze bazę, podobny słoiczek ale z aplikatorem. Jestem więc na tak :)
    Dzięki za odwiedziny...

    OdpowiedzUsuń
  20. ta firma jest świetna! Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie krycie jest mega...ale czy oby nie zapycha??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy efekt bardzo dobre krycie ale mam pytanie czy nie daje za bardzo efektu maski własnie ze względu na to wykończenie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, daje matowe wykończenie, ale nie ma efektu maski;-)

      Usuń
  23. Czy ten podkład jest dostępny w drogeriach w Kielcach? Jak oceniasz jego trwałość w ciągu dnia? Niestety nigdy nie mam czasu na żadne poprawki, więc to ważna sprawa :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za odpowiedź :)Tak myślałam, to samo mam z moim ulubionym rimmelem, który na sezon jesień/zima/wiosna nie nadaje się ze względu na uboga gamę kolorów :( Jak tylko skończę revlona [z którego jestem meganiezadowolona] spróbuję ten Bourjois, który mi poleciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam styczności z podkładami...natomiast chwalę sobie produkty do paznokci
    http://ladyanchorblog.blogspot.com/2013/01/maa-rzecz-cieszy.html
    Jestem ciekawa tego podkładu...bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziś idę po niego:) mam nadzieje że u mnie też się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy można stosować ten puder do cery suchej?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...