22 października 2012

Prosty jesienny makijaż ;-)

Dziś mam dla Was prosty i szybki jesienny makijaż. Czasami lubię postawić na nieco mocniejsze oko i delikatnie podkreślone usta w dziennym makijażu.

Do tego makijażu użyłam jednego cienia - opalizującego ciemnego fioletu z paletki Sleek Storm. Zaaplikowałam go na całą górną powiekę i roztarłam, a także użyłam go do podkreślenia dolnej linii rzęs. Do tego kreska wykonana eyelinerem w żelu Essence. Pomadka to nudziak z Marizy - SOFT & COLOUR w odcieniu 09. Do tego moje dwa ulubione ostatnio produkty do twarzy, które świetnie ze sobą współpracują - podkład matujący PAESE (recenzja: klik) oraz puder ryżowy Mariza (recenzja wkrótce;-)). Na policzkach mam Coralistę Benefit, która niestety okazała się imitacją (zamówiona z ebaya), ale na szczęście mnie nie podrażnia;-)






Lubicie mocniejszy makijaż oka na co dzień?:-)

55 komentarzy:

  1. Świetny :) A jakiego podkładu użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy:) pasuje Ci w mocniejszym makijazu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ile ja bym dala za taką cerę

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna z Ciebie dziewczyna!:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! bardzo lubię takie kolory :) a co masz na policzkach, bo wyglądają świetnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. super ! w zależności od odcienia ale lubię mocniejsze oko szczególnie z użyciem fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka Ty śliczna jesteś!! Przepiękny makijaż! :-) A pomadka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawde ładny makijaż :) pięęękna pomadka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny , juz ze zdjęcia domyśliłam się , że cienie z paletki Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż! Chciałabym dobrze wyglądać w takim kolorze szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci ładnie w tych delikatnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny makijaż, aż mi ochoty na Strom narboiłas :)
    masz cudne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne usta i policzki, kreskę bardziej bym narysowała ku górze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie Ci w takim makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  15. makijaż śliczny i Ty piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  16. dziewczyno jakie Ty masz boskie usta! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie podkreśliłas usta i wytuszowałas rzęsy :) Ale ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny makijaż, bardzo mi się podoba,a co masz na policzkach?

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie w tym makijażu wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Ci pasuje, ładnie i ciekawie.
    Dla mnie jednak byłoby zbyt różowo...

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię takie makijaże, na co dzień maluję się rózami i brązami, ew. czarnym eyelinerem. chociaż czasami zdarza mi się i kolorowa kreska czy kolorowy makijaż ;)

    przypominasz mi na 1 zdjęciu moją koleżankę... :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mocny makijaż tylko na wielkie wyjścia i to nie zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam cienie, które ładnie wyglądają solo na powiece :) czas makijażu skraca się do paru minut, co przy obecnej pogodzie jest wielkim plusem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny makijaż, lubię takie mocniejsze na co dzień :) śliczna z Ciebie dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz a ta pomadka jest niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny kolor cienia :)
    Piękna jestes! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja uwielbiam :) mam małe oczy więc staram się je troche bardziej podkreślić ;) śliczny kolor pomadki ! delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba, pięknie rozświetlone policzki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten fiolet trochę podchodzi mi pod róż, ma bardzo ładny odcień, też używam często podobnego na powieki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny makijaż, podoba mi się ten odcień różu, ładnie prezentuje się on z Twoimi oczami :-)
    Pozdrawiam i zachęcam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny i kobiecy makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fantastyczny makijaż :D ja na dzień robię bardzo podobny :) właśnie w takich kolorkach lub z beżach z brązami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz pięknie:) a cień bardzo podobny do pigmentu z Inglota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę;) Chociaż ja nie przepadam za pigmentami, za dużo zabawy;)

      Usuń
  34. Bardzo lubię taką kolorystykę w makijażu - ślicznie wyglądasz :)
    Myślałam że Cię już dawno obserwuję... Już to poprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zostałaś oTAGowana!
    http://glamourka89.blogspot.com/2012/10/tag-osoda-dnia-jesiennego.html
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Poklikałam w reklamy i liczę na rewanż :)
    Ciekawy blog, jeśli chcesz możemy obserwować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny jest ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...