6 października 2012

Sleek Face Contour Kit & Sleek True Colour Lipstick - Cocolita.pl

Już jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od sklepu internetowego Cocolita. Znajdziecie tam między innymi marki Sleek, Elf, Revlon, Beauties Factory, theBalm i inne;-) Mam dla Was rabat 5% na zakupy, wystarczy, że podczas zamówienia podacie hasło: LadyChwila. 
Od sklepu otrzymałam dwa testery produktów Sleek.


Pomadka Sleek True Colour w odcieniu Amped o matowym wykończeniu





Jak wiecie, uwielbiam pomadki i także tą pokochałam od pierwszego użycia;-) Cudownie się rozpowadza na ustach, daje matowe wykończenie. Dobrze kryje, nie wysusza ust. Ma kremową konsystencję. Na moich ustach utrzymuje się kilka godzin. 
Ma cudowny kolor! Jest to ostry, intensywny róż. Zdecydowanie dla mnie;-)



Pomadki dostępne są w wielu odcieniach: od intensywnych po śliczne nudziaki. Kosztują 20,90 zł.

Sleek Face Contour Kit odcień Light


Dobrze wszystkim znane duo: bronzer i rozświetlacz. Bronzer jest w cudownym matowym odcieniu. Na policzku daje delikatnie satynowe wykończenie. Nie wpada w pomarańczowy, jest to raczej chłodny odcień. Pięknie można nim wykonturować twarz. Nie robi plam, ładnie się rozprowadza. Rozświetlacz natomiast daje dość mocny efekt. Perłowy odcień ożywia i rozpromienia buzię. Ja lubię aplikować go na szczyty kości policzkowych i nos. 


Trwałość zarówno bronzera jak i rozświetlacza jest bardzo dobra - praktycznie nie muszę robić poprawek w ciągu dnia. Dodatkowo są bardzo wydajne - używam ich od miesiąca, a ubytku nie widać;-) Tak duet wygląda na mojej buzi.


A tak prezentuje się makijaż z użyciem obu kosmetyków;-)



Dziękuję firmie Cocolita za udostępnienie mi produktów do testów, a Was zapraszam do skorzystania z kodu rabatowego;-)


54 komentarze:

  1. Pomadka ma przepiękny kolor ! :)
    A Ty na ostatnim zdjęciu wyglądasz rewelacyjnie, ten makijaż Ci służy !
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie sa te rzeczy! uwielbiam Cie w takich pomadkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam właśnie jakiegoś bronzera i chba się skszę na ten albo bahama mama TheBalm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do twarzy Ci z takim makijażem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ hipnotyzujący ten kolor pomadki ;) piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw do konturowania świetnie prezentuje się na buzi :)
    Ale kolor pomadki powala :D Fantastyczne. I jak ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pomadka wpada może w fioletowe tony? Jeśli tak, to muszę ją mieć. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor pomadki jest fenomenalny! :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz idealnie usta, stworzone do malowania takimi odważnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor pomadki genialny!:D
    Ja jednak boję się trochę takich mocnych kolorów.
    Kupiłam piękną pomadkę . Taka pomrańcz- czerwień z malutkimi złotymi drobinkami . Piękna . Ale jakoś nie mogę się przekonać do niej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Przecież nie ma się czego bać:)

      Usuń
  11. piękny makijaż, a pomadka genialna - świetnie wyglądasz w takich intensywnych kolorach na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetnie Ci w takim kolorku pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka wymiata, jak dla młodej osoby o ślicznych ustach rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny blog. dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie. mam nadzieje ze ie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Bronzer i rozświetlacz mnie zainteresowały, aż boję się zajrzeć na tą stronkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pomadka idealnie Ci pasuje :)
    spodobał mi się bronzer i rozświetlacz!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny bronzer, a pomadka zupełnie nie w moim kolorze, ale Tobie jest naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadka ciekawa, ale chyba nie wyszłabym z fioletowymi ustami na ulice :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego?:P Poza tym ona jest różowa, delikatnie wpada w fiolet;-)

      Usuń
  19. ułaaa pomadką jak bomba wyraźna i na pewno zauważalna ^^ bardzo mi się podoba chociaż na co dzień raczej bym jej nie użyła za to pigmentacja mówi sama za siebie :) no i duo ślicznie wygląda na twarzy na pewno nie ma mowy o żadnych plamach itp. :) jeżeli masz ochotę to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oba produkty są w moim typie, ładne kolorki, pigmentacja. Czuję się przez Ciebie skuszona, miałam oszczędzać, czemu mi t robisz?:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie podoba mi się duet, rewelacyjny efekt na Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy kolor pomadki , ale raczej nie dla mnie ;/
    Może wykorzystam rabat ? ^^

    Obserwuję + zapraszam :)
    http://soifverte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mocny kolor tej pomadki ale Ci pasuje. Ja jak na razie mam tylko cienie sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale czaderska pomadka! Strasznie żałuję, że mi nie pasują takie kolory. A duo interesujące, będę czekać na recenzję jak dłużej poużywasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest recenzja, duo używam już ponad miesiąc;-)

      Usuń
  25. Pomadka jest piękna, a zestaw do konturowania ma idealne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się pomadka, ale chyba bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pomadka ma niesamowity kolor, ciekawe czy by mi akurat pasował:D lubię sleek'a, a powyższe rzeczy prezentują się super, więc nic tylko odkładać kasę:D

    OdpowiedzUsuń
  28. USTA - REWELACJA!!! Pięknie wygladają:)
    Bronzer z rozśiwtlaczem tez super!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. tobie bardzo łądnie w tym kolorku ;0

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie no, kolor szminki mnie totalnie zauroczył !
    Zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. omg, piękny kolorek pomadki!!! Zakochałam się !

    P.S. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;*
    A już jutro zapraszam na wpis z recenzją różu Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor pomadki obłedny! uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chcę tą szminkę!!!!! I ten rozświetlacz! W sobotę byłam w inglocie i pytałam o satynowy rozświetlacz, a babka mi pokazała taki pełen drobinek i mi wmawiała, że wcale ich nie ma - a moja ręka była cała w brokacie, ehh :/ A ten, który pokazujesz daje bardzo fajny efekt, czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor nie w moim guście,ale tobie pasuje:) Roświetlacz i bronzer śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...