25 listopada 2012

Dabur Vatika, olej kokosowy do włosów

Olej kokosowy do włosów Dabur Vatika szybko stał się jednym z moich ulubionych kosmetyków do pielęgnacji włosów.




Od producenta: Olejek zawiera wyłącznie naturalne składniki. Sprawia, że po użyciu włosy stają się mocne, zdrowe, odzyskują blask. Działa przeciwłupieżowo, a także nawilża i odżywia skórę głowy. Oprócz henny, Amli i cytryny zawiera wyciąg z sześciu innych wspomagających ziół. Olejek zapobiega wypadaniu włosów, działa przeciwłupieżowo, oraz zapobiega przedwczesnemu siwieniu. Działa lepiej niż niejedna dobra odżywka.

Sposób użycia: Najpierw należy butelkę z olejkiem lekko rozgrzać wstawiając ją do ciepłej wody na parę minut, aby przywrócić go do postaci płynnej (ponieważ olej kokosowy tężeje w temperaturze ok. 24 stopni).
Najlepiej wmasować w skórę głowy i włosy i pozostawić na noc. Rano umyć dokładnie szamponem.
Najlepsze efekty osiąga się używając olej 2, 3 razy w tygodniu. Przez okres około 3 miesięcy. Poprawę widać po 4 tygodniach używania.

Olejek sprawdza się cudownie. Nakładam go na suche włosy i pozostawiam na co najmniej 2 godziny, czasami na całą noc (jeśli wiem, że będę miała czas rano, aby włosy same mi wyschły, bo nie używam suszarki;-)). Zmywa się łatwo, ja używam w tym celu balsamu do kąpieli Babydream fur Mama i po jednym myciu nie ma śladu po olejku. Włosy po jego użyciu są miękkie, odżywione, po regularnym stosowaniu bardziej nawilżone i widać, że są po prostu zdrowsze. Dodatkowo u mnie pojawiło się dużo baby hair;-) Jak dla mnie ten olejek to ideał!

Pachnie ziołowo, ponieważ nie jest to czysty olej kokosowy, a zawiera on także inne olejki i ekstrakty z ziół. Mi ten zapach jednak nie przeszkadza;-)


Jego konsystencja jest zbita, ale wystarczy zanurzyć butelkę w gorącej wodzie i szybko uzyskamy płynną konsystencję, którą łatwo zaaplikować na włosy;-)


Aplikator pozwala dawkować na odpowiednią ilość produktu, nic się nie wylewa, jak to bywa w niektórych produktach;-)


Olejek otrzymałam dzięki uprzejmości sklepu DaburDirect.pl, jest on dostępny w dwóch pojemnościach: 150 ml i 300 ml (klik).

Olejujecie włosy? Jakie są Wasze ulubione produkty stosowane w tym celu?:-)



19 komentarzy:

  1. ja lubię olejek arganowy, ale poluję na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie stosuję olejowania, ale czytałam dużo dobrego o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie aktualnie rządzi olej lniany. Kokosowy mam w czystej postaci, ale chwilowo poszedł w kąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno go zakupię, ja aktualnie używam Hennary (chyba tak to się pisze :)) i spisuje się OK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już nie olejuję, po 10 miesiącach moje włosy ani drgnęły, więc jak nie widać efektóe to nie było sensu
    ale lubię olejek jojoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam olejek kokosowy, ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od roku używam czystego oleju kokosowego i jestem zauroczona jego działaniem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznaję że nigdy nie olejowałam włosów, ale kiedys na pewno spróbuję, bo wiele dziewczyn zachwala :)
    Też nie używam suszarki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokos mówi sam za siebie :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach kokosu na włosach hmmmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też używam go do olejowania. Dla mnie jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym spróbowała, ale u mnie z regularnością jest straszna lipa :P w dodatku... nie chcialoby mi sie siedziec 2-3h w turbanie i znowu myć włosy ;P
    chętnie, ale jestem zbyt leniwa :P

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzisz, u Ciebie zmiana, u mnie zmiana. :D
    A olejku nie próbowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam sporo dobrego o tym olejku. Mam na niech chrapkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubiłam ten olej, podoba mi się, że ma ekstrakty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja właśnie zastanawiam się nad tym olejkiem ;) jako, że mamy już imę chciałabym zacząć olejować włosy żeby jakoś się trzymały w mroźne dni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszamy bo mamy najlepsza produkty ziolowy do pielegnacji wlosow.. wlosy to naturalna bizuteria:) trzeba dbac

    www.daburdirect.pl
    www.deesis.com.pl/sklep

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...