12 listopada 2012

FLOS-LEK, masło do ciała, acerola & cherry berry

W ciągu ostatnich kilku miesięcy uzależniłam się od wszelkich 'mazideł' do ciała. Jednym z moich ulubieńców szybko stało się masło do ciała Flos-Lek, acerola & cherry berry.




Masło zamknięte jest w białym plastikowym opakowaniu o pojemności 240 ml. Bardzo podoba mi się design produktu, zdecydowanie przyciąga wzrok i jest on po prostu bardzo ładny ;-)



Masło zachwyca zapachem! Jest on bardzo intensywny, zdecydowanie słodki, owocowy. Przez niego ma się ochotę wręcz zjeść masełko;-) Zapach długo utrzymuje się na skórze. Gdy posmaruję się wieczorem po kąpieli, pachnę jak acerola & cherry berry aż do rana :-) Jednak oprócz tego cudownego zapachu, masełko ma jeszcze inne bardzo dobre właściwości.



Świetnie nawilża skórę. Staje się ona miękka, gładka i odżywiona. Dodatkowo nawilżenie utrzymuje się przez dłuższy czas.


Konsystencja masełka nie jest zbyt zbita, jest ona raczej podobna do kremu czy balsamu, dzięki czemu produkt łatwo rozprowadza się na skórze. Po aplikacji możemy zauważyć, że skóra jest delikatnie natłuszczona, ale nie trwa to długo, masełko dość szybko się wchłania. 

I jeszcze skład.


Masełko mnie po prostu zachwyciło i szybko stało się jednym z najlepszych produktów pielęgnacyjnych do ciała, jakich miałam okazję używać;-)

Jest dostępne w sklepie internetowym Flos-Lek (klik) za 22,60 zł. Pod tym linkiem możecie znaleźć listę sklepów stacjonarnych, w których dostępne są kosmetyki Flos-Lek;-)

Lubicie masła do ciała? Może miałyście okazję używać maseł z Flos-Leku?;-) Podzielcie się swoimi ulubieńcami!



38 komentarzy:

  1. Uwielbiam masła :) Chociaż ostatnio częściej używam oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ostatnio już prawie w koszyku ale ostatecznie zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo lubię masła, ale ta nuta zapachowa mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam masła i ich cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masła do ciała.
    Najczęściej kupuję te z Ziai.
    Mają przepiękne zapachy, przyjemną cenę i dobre właściwości.
    Z Flos Leku jeszcze nie miałam.
    Muszę jednak przyznać, że kolor jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. smakowicie się prezentuje :3

    OdpowiedzUsuń
  7. och masełka,balsamy i inne nawilżacze kocham too ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawilżanie to podstawa, a firmę bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś kupowałam w rossmanie masełko...hmm...z taką krową na opakowaniu...nie pamiętam nazwy/firmy bo to było ze 4 lata temu. było takie śmietankowe. ale już go nie ma :( może ktoś kojarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale różowiaste ;D
    Nie wiedziałam nawet, że Floslek ma masła do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  11. ^Ja też tego nie wiedziałam (co Mentoska)!
    Zapach może być fajny.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie spotkałam się z tym masełkiem, ale kusisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam ich nigdy, ale nawet kolor kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda na bardzo wydajne, na pewno zapach zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam już trzy masła do ciała Flos-Lek, ale najbardziej zachwyciła mnie wersja truskawka-poziomka, którą zdecydowanie Ci polecam! A wiśnię mam na oku od jakiegoś czasu i z całą pewnością wypróbuję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam, kiedyś wypróbuję, chociaż najpierw muszę zużyć trochę moich zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ajjj... już czuję ten zapach :) na pewno przypadłby mi do gustu. Ostatnio też zauważyłam, że częściej używam balsamy czy masła do ciała, myślę że jest to spowodowane przesuszeniem skóry po ogrzewaniu centralnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiśniowy musi fajnie pachnąć a ja uwielbiam wszystkie smakowe zapachy:) Lubię masła ale nie mam takiego swojego faworyta, próbuje różnych:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację, opakowanie jest obłędne :) Jak skończę moje zapasy to na pewno go kupię :)).

    P.S - Kochana, pamiętam jak pisałaś, że też lubisz zamawiać biżu na eBayu. Masz jakichś sprawdzonych sprzedawców :)?

    OdpowiedzUsuń
  20. Sam zapach zachęca do zakupu :) a jeszcze, że to masło? Chyba nie ma na co czekać :) Dzięki za notkę :)Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i zachęcająco wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem teraz na etapie używania marcepanowego masła z Perfecty:) patrząc na to Twoje prawie czuję jego zapach, wygląda bardzo zachęcająco:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię masła do ciała, szczególnie o fajnych, owocowych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam :)

    oTAGowałam Ciebie - zapraszam ! :)

    http://testujeiopisuje.blogspot.com/2012/11/tag-relax.html

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam tylko jedno masło do ciała z Perfecty - miało świetny zapach gumy orbit dla dzieci ;)
    kosmetyków flos-leku jeszcze nie miałam okazji używać, ale coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie miałam masła akurat tej firmy ale widzę ,że ma bardzo fajną konsystencję :) Już sobie wyobrażam jak pięknie musi pachnieć. Kocham masła o owocowych zapachach ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepadlam za maslami do ciala,a juz szczegolnym uczuciem darze niektore masla z TBS:) lubie firme Flos Lek ale nie spptkalam sie jeszcze z tym maselkiem.
    Po Twojej recenzji czuje sie jednak skuszona:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja lubię masła z serii spa z avonu, ślicznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. miam te masełka 3 rodzaje - ten twoj, wanilie i arbuza - kazdy jedem pieknie pachnial :) polecam! za ta cene naprawde dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zachęciłaś mnie tym masełkiem :) jak je spotkam to z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...