6 listopada 2012

Mrs. Potter's - Ekspresowa odżywka bez spłukiwania, wzmocnienie i energia

Od dawna poszukiwałam odżywki w sprayu bez spłukiwania, która ułatwi mi rozczesywanie włosów po myciu i zmniejszy ich wypadanie. Niestety, ale najwięcej włosów tracę właśnie podczas czesania po myciu, mimo że używam do tego grzebienia w szeroko rozstawionymi ząbkami i robię to bardzo delikatnie. Dlatego postawiłam na Ekspresową odżywkę bez spłukiwania Mrs. Potter's, wzmocnienie i energia, która ma ułatwiać rozczesywanie i jest przeznaczona do włosów osłabionych i wypadających.





Odżywka zamknięta jest w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Spray równomiernie rozprowadza produkt na włosach.


Odżywka ma dziwny zapach, ja wyczuwam w nim chemię. Nie jest on przyjemny, ale na szczęście towarzyszy nam tylko podczas aplikacji produktu, nie utrzymuje się na włosach. 
Samo działanie odżywki także nie robi wrażenia... Nie zauważyłam, aby ułatwiała rozczesywanie. Myję włosy metodą OMO i zarówno z odżywką Mrs. Potter's jak i bez niej włosy rozczesują się podobnie. Nie zaobserwowałam także u siebie zmniejszenia wypadania, włosy wciąż wychodzą podczas czesania. Odżywka podkreśla fale na moich włosach. Zdecydowanie ich nie obciąża ani nie skleja.

Plusy należą się też za bezsilikonowy skład;-)


Odżywka u mnie niezbyt się sprawdziła i po zużyciu tego opakowania już do niej nie wrócę. 

Może polecicie mi jakieś odżywki w sprayu o przyjaznym składzie?;-)



58 komentarzy:

  1. widzę, że taka sobie...
    ja ostatnio odkryłam maskę do włosów zniszczonych Ziaja za 7zł - jest mega! trzeba ją spłukać, ale szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe..te kosmetyki wydają mi się takie zdrowe :) ja używam podobną odżywkę tylko że do spłukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się takie wydają, ale szkoda, że ta odżywka niewiele daje :(

      Usuń
  3. nie wiem czy komentarz się dodał
    nie chcesz mi się dziś ładować na przeglądarce :P

    OdpowiedzUsuń
  4. może te z mariona odżywki w sprayu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, jakoś nie pomyślałam o nich! ;)

      Usuń
  5. Miałam ją ale nic nie robiła:( Plusem było to że nie obciążała mogłam jen dużo napsikać i szybko zużyć;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dokładnie:P W jej przypadku można to uznać za plus :D

      Usuń
  6. nie znam, sama nie wiem co o niej myśleć

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tej odżywki, ani pozostałych choć mnie kusiły :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej nie polecam, ale możliwe, że inne wersje faktycznie coś działają :)

      Usuń
  8. Nie znam kosmetyków z tej firmy. Szkoda, że nie ułatwia rozczesywania włosów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ją i usilnie próbuję ją wykonczyc, niestety marnie mi to idzie. Ta odzywka kompletnie nic nie robi, od tak mozna sobie psiknac na wlosy dla zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie najławiej rozczesać włosy, kiedy użyję balsamu z gliss kura. Ttutaj pisałam o niej recenzję: http://glammadame1990.blogspot.com/2012/09/gliss-kur-aforyzm.html. Co prawda też jest do spłukiwania, ale posiadają też wersję w sprayu może i one tak dobrze działają ;) Tą na pewno mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam Gliss Kura w sprayu i nic szczególnego nie robiła :(

      Usuń
  11. nie wiedziałam, że ta firma ma taki produkt, ale jak widać nie jest godny spróbowania, także nic nie straciłam moją niewiedzą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że inne mają lepsze działanie:)

      Usuń
  12. Już myślałam, że jakiś fajny kosmetyk, a tu klapa! :(

    Zapraszam na konkurs do mnie, Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam , i pewnie nie spróbuje po Twojej opini ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tego kosmetyku, ale to chyba dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie polecam Ci odżywki "do spłukiwania". Można kupić dobry produkt już za kilka złotych, a spraye u mnie nigdy nie działały ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam odżywek do spłukiwania, ale lubię używam także takiej w sprayu;-)

      Usuń
  16. nie uzywam odzywek w sprayu, wiec nie polece zadnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. to widzę, że mamy podobne problemy włosowe:) w sumie z takich odżywek w spray'u najwięcej stosowałam ich z Gliss Kur'a, ale szału nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to samo sądzę o Gliss Kurze, niezbyt się sprawdził u mnie :( Męczyłam go długo, a efektów praktycznie zero...

      Usuń
  18. Jakoś ciężko jest znaleźć idealną odżywkę, która spełni oczekiwania :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie zostałaś nominowana ! Zapraszam na :http://glammadame1990.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. U mnie nie sprawdził się zbyt dobrze :(

      Usuń
  21. Zostałaś nominowana przeze mnie ! :)

    Zapraszam :

    http://testujeiopisuje.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  22. używam od dawna GlissKur i jestem z nich najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie, ale na moje włosy Gliss Kur niewiele działał :(

      Usuń
  23. Hmmm nie znam fajnej odżywki w sprayu. Jedyne co mi przychodzi do głowy to Seboradin ( włosy po nim rosną jak szalone), ale nie wiem jak jest z jego składem.
    Wyróżniłam Cię:
    http://codziennik-agnusbe.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam kiedyś ampułek Seboradin, faktycznie działały;)
      Dziękuję za otagowanie :)

      Usuń
  24. Nawet nigdy tego specyfiku nie widziałam ;) widać nic nie straciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś nominowana na moim blogu, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam w wersji błękitnej, też się u mnie nie sprawdziła. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to niedobrze :( Myślałam, że może inne wersje są lepsze...

      Usuń
  27. Nigdy nie słyszałam o tej odzywce ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jej przypadku nie masz czego żałować:P

      Usuń
  28. kurcze na moje włosy te odżywki są jakoś za słabe :/ mam podobną i nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szukać dalej jakiejś lepszej;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...