23 listopada 2012

SYNERGEN, peeling do twarzy dla skóry wrażliwej

Peeling SYNERGEN do twarzy dla skóry wrażliwej kusił mnie już od jakiegoś czasu. Czytałam dużo opinii, że jest bardzo mocnym (lub nawet aż za mocnym) zdzierakiem, a ja uwielbiam takie produkty złuszczające. Dlatego wiedziałam, że musi być mój;-)



Peeling zamknięty jest dosyć miękkiej tubce o pojemności 100 ml.


Producent określa go jako produkt przeznaczony do skóry wrażliwej z czym kompletnie się nie zgadzam. Dodatkowo zaleca stosowanie go 2-3 razy w tygodniu! Wolę nie myśleć jak skóra wrażliwa zareagowałaby na taki zabieg... Dlaczego? Ponieważ peeling zawiera duże i ostre drobiny, które bardzo mocno złuszczają naskórek. Są one zatopione w delikatnie żelowo-tłustym kremie, który sprawia, że  skóra jest miękka i miła w dotyku. 


Zawiera trzy rodzaje drobinek: najmniejsze czerwone są delikatne, wręcz niewyczuwalne i rozpuszczają się podczas masowania skóry, pozostałe różnią się jedynie wielkością. Największe drobiny są bardzo ostre i do tego się nie rozpuszczają, dlatego trzeba uważać, by z tak mocnym peelingiem po prostu nie przedobrzyć.

Peeling pachnie bardzo ładnie i delikatnie. Ciężko mi porównać do czegoś ten zapach, ale nie jest on także zbytnio intensywny, więc myślę, że powinien przypaść do gustu każdemu;-)

Miałyście styczność z tym peelingiem? Polecacie jakieś inne produkty SYNERGEN?;-)


33 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tubce wygląda jak jakiś pyszny jogurt :D Do mojej cery chyba by się nie nadawał. Mam strasznie wrażliwą cerę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys uzywalam go do twarzy, ale strasznie mialam zaczerwieniona buzie i zuzylam go do stop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam napisać, że kupię go gdy wykończę swój peeling do stóp :D

      Usuń
  4. Miałam go! Faktycznie jest dosyć mocny, miałam wrażenie jakbym wcierała w buzię cukier :D albo dwa razy wieksze ziarenka piasku :D Ale generalnie uważam, go za dobry bo na prawde fajnie usuwa stary naskórek. Pelling musi być mocny :) Nie ma się co go bać - póki nie dodaja do peelingu kawalków szkła, to nic nam się z buzią nie stanie :)
    Pozdrawiam
    i Zapraszam do siebie
    http://justmystyle89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. z Synergen miałam jedynie puder i nie byłam z niego zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Synergena polecam pudry! ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja twarz bardzo lubi mocne peelingi, wiem że może to dziwnie zabrzmiało. Ale kiedy stosuję lekki peeling to nie widzę żadnego efektu ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, to nie dla mnie. Ja mam cerę wrażliwą i peelingi muszę stosować zdecydowanie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie używam peelingów. A z Synergen lubię te pudry, są nawet fajne i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pudrach słyszałam dobre opinie:)

      Usuń
  10. Lubię mocne zdzieranie, ale tyle słyszałam o jego rzekomej delikatności, że nawet ja się go obawiam:P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam tego kosmetyku, ale myslę, ze by mi sie spodobał:d
    jestem Twoja nową obserwatorką :)
    zapraszam do mnie na bloga, gdzie dziś pojawiła się recenzja toniku i kremu z Ziajki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm... skoro ma mocne drobiny to coś dla mnie :)
    Dziwi mnie tylko fakt że producent poleca ten produkt dla osób o skórze wrażliwej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to zdziwiło. Chociaż ja kupując ten peeling wiedziałam na co się piszę, inne osoby, które kupują go po raz pierwszy raczej nie będą tego wiedzieć :(

      Usuń
  13. Jeżeli chodzi o mnie nie miałam styczności z tym produktem, ale chyba warto sprubować :)
    Ja znowu mam piękny bzowy peeling firmy Joanna, jak chcesz go zobaczyć zapraszam do mnie => W JAK WENIA i na pewno znajdziesz recenzję peelingu :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba by mi się przydał taki zdzierak raz na jakiś czas:D

    OdpowiedzUsuń
  15. oo to właśnie ten, o którym mówiłam, że stoi w kolejce do produktów do skończenia :)zdzierak straszny! ale raz na jakiś czas się przyda ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ale używam do ciała bo wolałabym nie myśleć co by zrobił z moją twarzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam go lubię;):) Ale dla wrażliwych cer odpada :)

      Usuń
  17. miałam go i strasznie mocny... większość zużyłam do peelingowania nóg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, dla niektórych może być zbyt mocny :) Ale zawsze można znaleźć jakieś inne zastosowanie dla niego;)

      Usuń
  18. Z tej firmy używam tylko pudru i korektora, są świetne, skuszę się chyba też na plastry na wypryski, ale peeling wydaje się za mocny dla mojej suchej, wrażliwej, alergicznej i naczynkowej skóry :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować :) Miałam z tej firmy puder i był ok :) Zapraszam http://urodomaniaczka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...