26 listopada 2012

Zapowiedź - FEG Eyelash Enhancer

Dziś mam dla Was troszkę informacji na temat odżywki do rzęs, którą aktualnie testuję - FEG Eyelash Enhancer.


FEG Eyelash Enhancer – innowacyjna odżywka wzmacniająca rzęsy i stymulująca ich wzrost.

Profesjonalna odżywka FEG odznacza się wyjątkową skutecznością. Zyskała ona ogromną popularność w USA, Australii, Kanadzie, Europie Zachodniej, Japonii i Chinach. Od niedawna dostępna jest także w Polsce. Odżywka posiada zestaw specjalnie dobranych składników, które nie tylko głęboko odżywiają, wzmacniają rzęsy, ale także stymulują ich wzrost. Efekt można zauważyć już po dwóch tygodniach systematycznego stosowania preparatu. Badania wskazały, że rzęsy w tym czasie mogą stać się dłuższe aż o 2 mm. Głównym składnikiem odżywki FEG jest Bimato­prost. Ta substancja jest stosowana w okulistyce w leczeniu zaćmy. Zaobserwowano, że u pacjentów leczonych preparatami zawierającymi Bimatoprost wystąpił nadmierny wzrost rzęs. Ten fakt wykorzystali producenci odżywki FEG, umieszczając Bimatoprost w składzie kosmetyku.  Odżywka FEG zawiera ponadto Retinyl Palmitate, czyli czystą witaminę A. Witamina A reguluje tworzenie się  keratyny w skórze, włosach i paznokciach. Dodatkowo powoduje zgrubienie naskórka o 30% oraz „wymiatanie” wolnych rodników tlenowych, co jest szczególnie ważne dla starzejącej się skóry.
Odżywkę FEG wyróżnia gęsta konsystencja, która ułatwia nakładanie preparatu, uniemożliwiając spłynięcie do oka. Minimalizuje to powstawanie podrażnień. Stosowanie ułatwia bardzo wygodny i poręczny aplikator – wystarczy jedno, delikatne pociągnięcie u nasady powieki. Odżywkę FEG najlepiej jest stosować wieczorem, po wykonaniu demakijażu, na czystą i suchą skórę. Serum jest oparte na naturalnych składnikach i  całkowicie bezpieczne - nie wywołuje alergii ani zmian w kolorze siatkówki.
Preparat dostępny w gabinetach dermatologii estetycznej, renomowanych gabinetach kosmetycznych oraz w sklepie internetowym www.rdpharma-sklep.pl



FEG Eyelash Enhancer
- serum do rzęs oparte na naturalnych składnikach
- skutecznie odżywia i wzmacnia rzęsy
-stymuluje wzrost nowych rzęs
- efekty widoczne już po 2 tygodniach stosowania

SUGEROWANA CENA:
FEG, 3ml - 280 zł
Dostępny w gabinetach dermatologii estetycznej, wybranych salonach kosmetycznych oraz w sklepie internetowym:
www.rdpharma-sklep.pl


I na koniec jeszcze moje smutne rzęski. Mam nadzieję, że odżywka faktycznie pomoże im we wzroście i zagęści je. 



Już niedługo pierwsza relacja z użytkowania odżywki;-)



32 komentarze:

  1. jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także;) Efektów jeszcze nie widać, ale użytkowanie jak najbardziej na plus;)

      Usuń
  2. ech, a ja wciąż czekam na swój egzemplarz. kiedy ją dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku zeszłego tygodnia:) Może nie dostałaś awiza i leży na poczcie?

      Usuń
  3. Ja też potrzebowałabym czegoś dla moich rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka zapowiada się bardzo ciekawie;):)

      Usuń
  4. producent obiecuje super działanie ;) mam nadzieję, że faktycznie się sprawdzi ;) czekam na efekty ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje naturalne rzęsy wydają się długie, zazdroszcze :). Ja już od prawie miesiąca stosuję kurację RevitaLash :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje rzęsy wyglądają dobrze ;] Ale jestem ciekawa jak spisze się odżywka ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe jak się sprawdzi:) jak dla mnie Twoje 'smutne rzęski' wyglądają naprawdę dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o niej, ja używam tańszej i bardzo skutecznej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcie przed i po wow :O
    Kurcze czekam na recenzję co i jak bo cena dość wysoka( ale w sumie jak mam iść do kosmetyczki na przedłużanie rzęs to też tyle zapłacę a rzęsy po jakimś czasie odpadną) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pomyślałam o tym od razu, że cena podobna do jednorazowego przedłużania rzęs;)

      Usuń
  10. ja za 2dni będę po akcji dbania o rzęsy olejkiem rycynowym i efekty będzie można zobaczyć na blogu. zainteresowała mnie ta odżywka, bo nie zamierzam przestawać na miesięcznej kuracji, bo wpadłam już w rytm :D także czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za kurację :) ja stosuję już 3 miesiące olejek rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no...jestem ciekawa efektów kuracji:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. smutne rzęski? :) wcale nie jest źle! :) ale czekam, zobaczymy czy będą jakieś efekty. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm...bardzo ciekawy produkt, czekam na Twój opis efektów:)

    Zapraszam do siebie i obserwowania:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa efektów - czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cena nie jest mała, ale może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no ciekawam strasznie jakie beda efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa jaki będzie efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam tej odżywki od 2 m-cy. Moje rzęsy są w końcu piękne. Polecam.
    Posiadam dostęp do niej w znacznie niższej cenie (160zł).
    Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę o info na maila: zuzi0@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam tej odżywki od 2 m-cy. Moje rzęsy są w końcu piękne. Polecam.
    Posiadam dostęp do niej w znacznie niższej cenie (160zł).
    Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę o info na maila: zuzi0@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. na allegro jest za 149zl z pelnym skladem tj 14 skladnikow...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...