26 grudnia 2012

BeBeauty, płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu

W codziennej pielęgnacji do mojego ulubionego żelu micelarnego do mycia twarzy BeBeauty dołączyła ostatnio nowość tej firmy - płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu. Oba kosmetyki są dostępne w Biedronce;-)



Podobnie jak żel micelarny, ten płyn także produkowany jest przez firmę TOŁPA. Oba płyny micelarne - BeBeauty i Tołpa, mają niewiele różniące się składy. 


Kosmetyki różnią się jednak znacznie ceną. Za płyn BeBeauty zapłacimy 4,29 zł, natomiast za płyn TOŁPA około 26 zł (200 ml). Nie twierdzę, że to ten sam produkt, ale myślę, że płyn BeBeauty jest godnym odpowiednikiem płynu z TOŁPY i warto zwrócić na niego uwagę;-) 


Płyn stosuję głównie do demakijażu i sprawdza się świetnie. Dobrze usuwa zarówno makijaż oczu jak i twarzy. Radzi sobie nawet z kosmetykami dość trwałymi (jak eyeliner żelowy z Essence, z którego zmywaniem czasami miałam problemy;-)). Co jest dla mnie istotne - nie podrażnia on oczu, jest bardzo delikatny. 
Lubię go używać także w roli toniku - usuwa wszelkie zanieczyszczenia, odświeża i daje uczucie nawilżenia.

Bardzo podoba mi się dozownik zastosowany w tym produkcie, ułatwia on precyzyjne dozowanie odpowiedniej ilości płynu.



Niestety, w moim egzemplarzu trafił się jakiś felerny dozownik, bo leje się z niego nawet, gdy jest zamknięty:-(

Mimo tego, jestem bardzo zadowolona z płynu. Uważam go za świetny produkt za niską cenę;-)

Jakie inne produkty BeBeauty polecacie?;-)


42 komentarze:

  1. Mi żel z drobinkami z witaminą E nie podszedł. Wykorzystałam cały, mam wrażenie, że więcej "niespodzianek" wyskakiwało mi na twarzy + musiałam poprawiać innymi żelami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mleczko z tej serii i jest fajne. Może skuszę sie na ten płyn skoro zmywa trudny make up. Choć nie przepadam za wodnistymi kosmetykami...

    OdpowiedzUsuń
  3. skuszę sie na niego przy najbliższej okazji. Juz ostatnio jak byłam na zakupach patrzył sie na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za recenzję, wiele o nim czytałam i muszę w końcu wypróbować. Używam jedynie zmywacza z Be Beauty i jestem zadowolona. Podoba mi się zapach. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  5. kupię go jak pokonczą mi się te co mam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam żel Be Beauty i średnio byłam zadowolona, bo przesuszał mi skórę ;/ prawdę mówiąc na ten micel nie zwróciłam uwagi, ale kupię go przy najbliższej wizycie w biedronce, zobaczymy jak się spisze u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam chusteczki do demakijażu (niebieskie) z BeBeauty - jak dla mnie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CZYLI SUPER KOSMETYK ZA TAKĄ CENĘ MUSZĘ KONIECZNIE GO KUPIĆ I WYPRÓBOWAĆ...LUBIE UŻYWAĆ TEGO TYPU KOSMETYKI 3 W 1

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie wiedziałam, że to Tołpa jest producentem:)
    Ciekawe. Ja ostatnio kupiłam Deliez braku wyboru i niestety nie spisuję się..

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze! o nim jeszcze nie słyszałam. Na pewno niedługo go zakupię ^^ Eyeliner z essence udaje mi się zmyć tylko olejem (np z pestek winogron) bo jeszcze nie trafiłam na inny produkt do demakijazu który by sobie z nim poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przy najbliższej wizycie w Biedrze ląduje w moim koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki BeBeauty:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba go wypróbuję :) Celio, kończ się!
    Miałam kiedyś micelarny żel do twarzy i czekoladowy krem do ciała (produkowany przez Dax) - też bardzo fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O lubię płyny micelarne a ten w biedronce jakoś mi umknął. Na pewno wypróbuję gdy tylko zużyję to co mam

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten płyn i bardzo go lubię, ale u mnie też się leje czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio o nim głośno na blogach, muszę kiedyś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czytam o nim już drugi raz. chyba się skuszę ;)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. będę musiała mu się przyjrzeć :) może i ja go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałam go ostatnio kupic, ale u mnie go nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie, Powodzenia w prowadzeniu bloga i szczęśliwego Nowego Roku. Polecam
    http://thevickyexperience.bloog.pl/ Nie mój blog, ale rewelacja. Mile widziany komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ochotę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam pojęcia kto jest producentem! Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  23. mam ten z Biedry i jestem naprawdę baaardzo zadowolona :)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. koniecznie będę musiała wypróbować :) szkoda, że nie mam nigdzie blisko biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z BeBeauty używam żelu do demakijazu (jest u mnie recenzja) za 5zł. Uwielbiam go! I słyszałam, że ma taki sam sklad jak Tołpa (ale podkreslam - słyszałam to, nigdy nie sprawdziłam tej informacji). Teraz się chyba zainteresuję tym tonikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno temu go kupiłam :)
    zapraszam,
    www.imcarlaa.blogspot.com
    obserwacja za obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę się mu dokładnie przyjrzeć:-) bo kusi mnie..

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten płyn, ale niastety ciągle czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w Biedronce niestety nie widziałam, muszę się bardziej rozejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie nie zmywa do końca kredek, linerów;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam tego , ale mam żel micelarny i jeszcze inny. Są w miarę, nie narzekam :)
    Do oczu teraz testuję Bielendę z serii awokado. Póki co pasuje mi, zwłaszcza, że mogą go stosować osoby noszące soczewki, a ja noszę. I nie podrażnia , nie szczypie.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja poki co uzywam do demakijażu mleczka kosmetycznego z tesco all about beauty i tez sobie chwale.nie podraznia i dobrze usuwa makijaz.jak skoncze to moze z ciekawosci kupie ten polecany przez ciebie.

    zapraszam na mojego bloga,gdzie opiniuje kosmetyki

    opiniuj-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem fanką płynów micelarnych.Tego nie miałam okazji uzywac , obecnie stosuję z Pharmaceris.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie widziałam go u mnie w Biedronce, muszę poszukać dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam go i jestem zadowolona :)
    Niedługo pojawi się notka o nim..

    OdpowiedzUsuń
  36. nie mialam go jeszcze, kiedyś z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie,że się sprawdził bo miałam na niego ochotę :)
    zawsze to taniej niż Bourjois

    OdpowiedzUsuń
  38. chyba się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. to mój najnowszy nabytek i już się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiesz co, chyba nie trafiłaś na felerny egzemplarz, sama mam już drugie opakowanie tego micela i w obydwu miałam ten sam problem czyli wyciekający płyn. Na innych blokach czytałam, że też dziewczyny na to narzekają, więc podejrzewam że to wina kształtu dozownika i że wszystkie buteleczki tak mają :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...