7 grudnia 2012

FLOS-LEK beECO , Bio-certyfikowana maseczka relaksująco-upiększająca

Dziś mam dla Was recenzję kolejnego kosmetyku ekologicznego z serii beECO FLOS-LEK. Poprzednim był peeling solny z oliwą z oliwek (klik). Teraz przyszedł czas na bio-certyfikowaną maseczką reklaksująco-upiększającą.





Maseczka zamknięta jest w dość miękkiej tubie. Otrzymujemy jej 100 ml. 


Głównym zadaniem maseczki jest zrelaksowanie i wyciszenie naszej skóry oraz likwidacja wszelkich oznak stresu i zmęczenia. I sprawdza się znakomicie! Po jej użyciu zdecydowanie widać różnicę w wyglądzie twarzy. Skóra jest wypoczęta, wygładzona, odżywiona i lepiej nawilżona. Miękka i milutka w dotyku;-)


Maseczka ma cudowny skład, prawie 78% wszystkich składników pochodzi z certyfikowanych upraw ekologicznych! Dodatkowo jest przeznaczona do każdego typu cery, więc nie powinnyśmy obawiać się z jej strony żadnego podrażnienia - nawet posiadaczki cery wrażliwej czy skłonnej do alergii.



Ma kremową konsystencję, która przypomina mi bardzo bogaty, treściwy krem. Zawiera w sobie delikatne drobinki, kuleczki, które po rozsmarowaniu maseczki na buzi znikają. 
Jest to maseczka ekspresowa, zalecany czas trzymania jej na twarzy to 3 minuty i w zupełności wystarcza, aby uzyskać wspaniały efekt;-)

Zapach maseczki kojarzy mi się z orzechami, migdałami. Jest taki kremowy, delikatny;-)

Maseczkę można kupić w sklepie internetowym FLOS-LEK (klik) lub stacjonarnie (lista sklepów - klik).

Macie jakieś produkty z serii beECO?;-) Lubicie ekologiczne kosmetyki?




31 komentarzy:

  1. mam biocertyfikowany krem pod oczy z FLOS-LEK i jestem zadowolona z niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusząca ;) tym bardziej że nie trzeba jej długo trzymać na twarzy .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o Floslek to miałam tylko żel pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam moją przygodę z Flos-Lekiem od żeli własnie;-)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie opisany produkt, bardzo kusząco, krótko i treściwie, a mozesz mi wytłumaczyć o co chodzi z ,,peeling solny z oliwą z oliwek" z solony, bo nie rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo ciekawie! Chyba wypróbuję na sobie :D
    Miałam krem głęboko nawilżający z tej serii ale zapach mnie zupełnie odrzucił może z tą maseczką będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ekologiczne kosmetyki, ale nie używałam jeszcze nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam, lubię za to ich masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie mialam nic z tych rzeczy, ale... Moze sie skusze ;) Buziaki i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic od nich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nic nie miałam z tej firmy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A niedawno czytałam niepochlebną recenzję tej maseczki, a tu proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? No to ciekawie, nie każdemu pasuje to samo;-)

      Usuń
  12. skład i zapach przekonują mnie zupełnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie mam bio/eko-obsesji, ale zachęcająco się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie, ale ostatnio moja skóra je bardzo polubiła;-)

      Usuń
  14. przydałaby mi się taka maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa wydaje się być ta maseczka.

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie ich kosmetyki mi podeszły, ta maseczka brzmi bardzo zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...